Als ze beiden tegelijk open staan ja. Het raam kan nog steeds open zonder dat er stank van de gang door heen knalt, denk ik zoquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:36 schreef dgbw het volgende:
Dan gaat het toch doortochten.. slimmert ;D
Vroeger loste je dit soort dingen samen op ...quote:
Dan is het een kwestie van jammer maar helaas voor jou.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:46 schreef Giem het volgende:
Nee praten is niet mogelijk.. nergens over, beetje appart geval, doet gewoon lekker waar hij zin in heeft..
Dat dus.. als er niet mee valt te pratenquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dan is het een kwestie van jammer maar helaas voor jou.
Je kunt kiezen tussen op internet de klaagaars uithangen of een gesprek aanknopen. Niet geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:46 schreef Giem het volgende:
Nee praten is niet mogelijk.. nergens over, beetje appart geval, doet gewoon lekker waar hij zin in heeft..
Het gaat me er gewoon om, als het niet mag, heb je ook meer in te brengen in een gesprek en sta je sterkter, dus het is heus niet alleen klagenquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt kiezen tussen op internet de klaagaars uithangen of een gesprek aanknopen. Niet geschoten is altijd mis.
Dat zijn geen openbare ruimtes maar gemeeschappelijke ruimtes (voor een beperkt aantal mensen dus).quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:07 schreef Giem het volgende:
[..]
Het gaat me er gewoon om, als het niet mag, heb je ook meer in te brengen in een gesprek en sta je sterkter, dus het is heus niet alleen klagen![]()
Maarja, blijkbaar mag je nergens in openbare ruimten roken, maar in openbare ruimten van je huis weldat is alles wat ik wou weten.
De TS kan ook met zichzelf afspreken dat hij zijn deur dicht doet als zijn huisgenoot iets rookt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:13 schreef Pony-Lover het volgende:
In zn eigen kamer mag hij iig roken.
misschien kun je met hem afspreken dat hij zn deur voortaan dicht laat.
Heb jij wel eens naast iemand gewoond die wiet rookt? Die geur hou je niet tegen met een deur..quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De TS kan ook met zichzelf afspreken dat hij zijn deur dicht doet als zijn huisgenoot iets rookt.
Verder kan de TS een flinke ventialtor proberen in te bouwen in zijn kamer om daar een kleine overdruk op te bouwen met de deur dicht dan heeft hij geen last van de rook.
Ik heb jaren in een studentenhuis gewoond, en heb mijn muren groen gemaakt door mijn geblow, ik had wel een ventilator in een muur van mijn kamer zitten hierdoor ontstond een onderdruk op mijn kamer en trok de meeste rook weg. Verder woonden ook nog eens 2 deuren langs een coffeshop, dus niet alle geur kwam van mij af.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:33 schreef Giem het volgende:
[..]
Heb jij wel eens naast iemand gewoond die wiet rookt? Die geur hou je niet tegen met een deur..Tenminste niet met onze deuren met een kier aan de onderkant van 4cm
Denken er het zelfde over als mij. Een meisje durf niks tegen hem te zeggen.. Andere jongen is al verhuisd om hem.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:35 schreef Copycat het volgende:
Wat vinden je overige huisgenoten van deze situatie?
Mijn vorige huis blowde er ook een, nooit last van gehad, ook nooit geroken. Die had altijd netjes zijn raam open niks aan de hand.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:41 schreef simmu het volgende:
ik rookte en blowde vroeguh, ook in de studentenhuizen waar ik woonde.
ik hield de deur dicht als anderen er last van hadden, en goed luchten doet trouwens ook wonderen! en of je er veel last van hebt hangt ook af van hoeveel iemand rookt/blowt hoor. we hebben ook eens een ransaap in huis gehad die weliswaar niet rookte, maar ook nooit schoonmaakte of luchtte. dat was volgens mijn niet-rokende huisgenoten veel smeriger! maar goed; wij maakten altijd gewoon netjes afspraken erover, en dat werkte prima!
Die gaan dus ook regelmatig af.. ook 's nachtsquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:44 schreef Pnyx het volgende:
Gewoon zorgen dat er rookmelders komen in de gang(is sowieso verplicht ivm brandveiligheid).
Lijkt me niet dat hij het relaxed vind als iedere keer als hij een peuk opsteekt het brandalarm afgaat.
moet die ander wel meewerken hequote:Op woensdag 30 juli 2008 12:50 schreef T3rr0r het volgende:
Trek gewoon je bek open. Altijd dat gejank, als je een beetje normaal kan communiceren dan kan je ook wel afspraken maken om de overlast tot een minimum beperkt te houden.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef TommyGun het volgende:
Zoek een echte woning
de hele flat??quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:15 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Alles beter dan studentenhuis. Nog een paar jaartjes en dan 'n mooi flatje om mee te beginnen
In de burgerlijkste wijk van Eindhoven met je ouders wonen beter vinden dan een studentenhuisquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:15 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Alles beter dan studentenhuis. Nog een paar jaartjes en dan 'n mooi flatje om mee te beginnen
Eh, ik heb toch hele andere ervaringen. Alleen oplossingen die de roker ten goede komen, zijn acceptabel. Meeste rokers staan het volgende voor:quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:41 schreef Antaresje het volgende:
De meeste rokers zijn ook maar gewoon mensen waarmee je samen tot oplossingen voor problemen kunt komen.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:44 schreef Armageddon het volgende:
Ga verhuizen, huilie.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:17 schreef Basp1 het volgende:
De TS kan ook met zichzelf afspreken dat hij zijn deur dicht doet als zijn huisgenoot iets rookt.
Verder kan de TS een flinke ventialtor proberen in te bouwen in zijn kamer om daar een kleine overdruk op te bouwen met de deur dicht dan heeft hij geen last van de rook.
enzovoorts...quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:36 schreef Oksel het volgende:
Tja, kut voor je man. Verhuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja dat ligt eraan vanuit wiens perspectief je het bekijkt natuurlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:20 schreef Zelva het volgende:
Eh, ik heb toch hele andere ervaringen. Alleen oplossingen die de roker ten goede komen, zijn acceptabel. Meeste rokers staan het volgende voor:
Die van mij natuurlijk!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |