Als ze beiden tegelijk open staan ja. Het raam kan nog steeds open zonder dat er stank van de gang door heen knalt, denk ik zoquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:36 schreef dgbw het volgende:
Dan gaat het toch doortochten.. slimmert ;D
Vroeger loste je dit soort dingen samen op ...quote:
Dan is het een kwestie van jammer maar helaas voor jou.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:46 schreef Giem het volgende:
Nee praten is niet mogelijk.. nergens over, beetje appart geval, doet gewoon lekker waar hij zin in heeft..
Dat dus.. als er niet mee valt te pratenquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:52 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dan is het een kwestie van jammer maar helaas voor jou.
Je kunt kiezen tussen op internet de klaagaars uithangen of een gesprek aanknopen. Niet geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:46 schreef Giem het volgende:
Nee praten is niet mogelijk.. nergens over, beetje appart geval, doet gewoon lekker waar hij zin in heeft..
Het gaat me er gewoon om, als het niet mag, heb je ook meer in te brengen in een gesprek en sta je sterkter, dus het is heus niet alleen klagenquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt kiezen tussen op internet de klaagaars uithangen of een gesprek aanknopen. Niet geschoten is altijd mis.
Dat zijn geen openbare ruimtes maar gemeeschappelijke ruimtes (voor een beperkt aantal mensen dus).quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:07 schreef Giem het volgende:
[..]
Het gaat me er gewoon om, als het niet mag, heb je ook meer in te brengen in een gesprek en sta je sterkter, dus het is heus niet alleen klagen![]()
Maarja, blijkbaar mag je nergens in openbare ruimten roken, maar in openbare ruimten van je huis weldat is alles wat ik wou weten.
De TS kan ook met zichzelf afspreken dat hij zijn deur dicht doet als zijn huisgenoot iets rookt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:13 schreef Pony-Lover het volgende:
In zn eigen kamer mag hij iig roken.
misschien kun je met hem afspreken dat hij zn deur voortaan dicht laat.
Heb jij wel eens naast iemand gewoond die wiet rookt? Die geur hou je niet tegen met een deur..quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De TS kan ook met zichzelf afspreken dat hij zijn deur dicht doet als zijn huisgenoot iets rookt.
Verder kan de TS een flinke ventialtor proberen in te bouwen in zijn kamer om daar een kleine overdruk op te bouwen met de deur dicht dan heeft hij geen last van de rook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |