Dan kan je deze vast ook wel waarderen.quote:
Zeker weten!quote:Op zondag 27 juli 2008 21:39 schreef snoopy het volgende:
Ik vind die foto's van Sasha ook echt hilarisch
quote:Op zondag 27 juli 2008 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Het was op de camping de eerste dagen zo vreselijk koud dat we dus voor Sasha zo'n vreselijk fluwelen slaappakje hebben gekocht, met van die voetjes eraan. Licht-geel.Heel fout, maar wel lekker warm.
quote:
't Is dezelfde ja, maar ik had geen zin mijn tekst aan te passenquote:Op maandag 28 juli 2008 15:14 schreef bixister het volgende:
leuk troel! maarre het is er toch 1 of heb je een eeneiige sokbeest-tweeling gekregen?![]()
libel, wat een mooie plaatjes van iben & junah! die heldere kijkers van iben, prachtig!
oh en ik was de jarige myhron nog vergeten: leuk kadootje, zo'n springkussen!![]()
![]()
hebben jullie zo'n grote tuin?
Nee hoor, dat valt wel mee.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:14 schreef bixister het volgende:
oh en ik was de jarige myhron nog vergeten: leuk kadootje, zo'n springkussen!![]()
![]()
hebben jullie zo'n grote tuin?
Oh Jelief, ben gewoon jaloers op het slapende meisje in het grote bed.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:11 schreef Jelief het volgende:
Sasha![]()
mooie Jolie.
En Eva bij de kapper![]()
Saartje niet te snel groot worden hoor!
Emma kreeg een nieuw bed.
[ afbeelding ]
Zo lag ze 's middags na haar slaapje in haar ledikantje. laatste keer
Papa heeft het bed in elkaar gezet, met hulp van Emma, die kon heel goed schroefjes uitzoeken en het hoofdeind vasthouden. Ook het matras tillen was geen probleem:
[ afbeelding ]
Matras op zijn plek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk! het schaapje heeft ook een oog!
[ afbeelding ]
Vissen op mijn deken!
[ afbeelding ]
Verhaaltje luisteren
[ afbeelding ]
En zo vond ik haar toen ik zelf naar bed ging :
[ afbeelding ]
Tomas lijkt wel een beetje op Glenn op deze foto.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:47 schreef TearSong het volgende:
Even snel voor ik ga kijken hoe ik sudocreme van een stoffen bankstel moet verwijderen:
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |