Net eventjes ingelogd op MSN om me matties te spreken, zie ik bij MSN vandaag het volgende bericht:
quote:
Volgens de berichten genieten Huub en Claire momenteel van een zomervakantie in het Spaanse Tormolinos. Het echtpaar wat op live televisie in de Gouden Kooi trouwde, hebben volgens SpitsNieuws daar niet alleen maar lol gehad.
Toen Huub en Claire zich 's avonds in een nachtclub begaven werd het even iets minder gezellig voor de Gouden Kooi-sterren. Een duidelijk beschonken Hollander begon de het televisiesetje een beetje lastig te vallen op de dansvloer. Hij vertelde Huub dat hij zijn Claire veel beter kende dan Huub zelf. De licht-ontvlambare Huub noemde de man daarop een 'kwatsert' (zou Brabants zijn voor iemand die uit zijn nek kletst) en na deze ferme uitspraak ging het blijkbaar echt mis, de vlam sloeg in de pan en zowel Huub als Claire onvingen rake klappen. De beveiliging probeerde de vervelende dronkaard nog te grijpen, maar de man wist te ontkomen.
FOTO'S: ROY BEUSKER
Toch vrij kansloos om 2 personen in elkaar te slaan omdat ze toevallig op tv zijn geweest, en je niet op ze gestemd hebt.
Dus even de reacties geleest:
Comment id: 597570
Datum/Tijd 28-7-08 18:22 Van: Yv
Briljant! Pak hem maar lekker hard aan! Comment id: 597569Datum/Tijd 28-7-08 18:21 Van: chucky
en terecht van die man , als ik huub tegen kom krijg hij van mij ook klappen Comment id: 597562Datum/Tijd 28-7-08 18:13 Van: Dennis
Huub kon in de gouden kooi zen handen toch ook niet thuis houden, en wanneer het erop aankomt durft die niet. Het is gewoon een kereltje met een groten bek Comment id: 597559Datum/Tijd 28-7-08 18:11 Van: Richard
Goedzo ! zegen die vent, Huub dit is pas het begin. Comment id: 597558Datum/Tijd 28-7-08 18:11 Van: Sanne
Waarom heeft dit in godsnaam zo lang kunnen duren:S GO DRONKAARD!!! Comment id: 597556Datum/Tijd 28-7-08 18:08 Van: TC
Heel goed....voor dat pest ventje....zal vast niet de laatste x zijn!!! Vrouwen sla je niet....maar wat is ze blondDOM en lekker... Geef mij er ook zo 1 Comment id: 597555Datum/Tijd 28-7-08 18:08 Van: Ro
Mooi zo.. Hoop dat het jochie harde klappen heeft gehad, en er nog veel meer gaat krijgen. Vervelend etter ventje is het gewoon. Laat hem maar lekker zn melktandjes van de straat oprapen.. Comment id: 597550Datum/Tijd 28-7-08 17:52 Van: Jeffrey
hij had ze kop in moeten slaan die kk kwal en die domme muts van een claire ook baba!En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Fijn joh dat zinloos geweld.. Triest hoor..
Boeiend dat ze Huub en CLaire zijn.. Zijn ook gewoon 2 mensen....