Maar dit slaat nergens op, want ze mag wel, als ze maar zorgt dat dr vriendinnen met dr meefietsen.. en aangezien ze beweert dat ze sowieso met z'n 7en gaan is er echt niks aan de handquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vroegah! deed ik ook janken als ik iets niet mocht.. want dan mocht het wel
Maar das vroegah
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben te lui om het er te gaan painten :")
Hoe oud was ze ok weer, en welk bos komt ze dan langs ?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:51 schreef LastRequest het volgende:
Ik zat te wachten op de lapo want ik had geen zin het nieuwe topic aan te maken haha
[..]
Maar dit slaat nergens op, want ze mag wel, als ze maar zorgt dat dr vriendinnen met dr meefietsen.. en aangezien ze beweert dat ze sowieso met z'n 7en gaan is er echt niks aan de hand
Want anders had je een extra dvd-rom drive gekocht?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Soms houd ik wel van mijn nerdgedragBijvoorbeeld dat ik weet hoe ik een cd moet mounten enzo
Scheelt een hoop geld
Nee de originele spellen. doh!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want anders had je een extra dvd-rom drive gekocht?
Ja nu zie ik het ook, kreeg het zelfs niet zo snel gevondenquote:
Is dat tegen mij?quote:
Vertel mij watquote:
Dit is toch zegmaar vanaf station richting plein 44 lopen? straat van inferno, die turkse telefoonzaak, perry sport, en die erotiekzaak?quote:
B1 Cinema bedoel je?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dit is toch zegmaar vanaf station richting plein 44 lopen? straat van inferno, die turkse telefoonzaak, perry sport, en die erotiekzaak?
quote:Op zondag 29 juni 2008 01:49 schreef Mikkie het volgende:
Of gewoon zelf naar bed gaan. Nog even tv kijken en morgenochtend een nieuwe poging tot uitslapen doen
Wel hequote:Op zondag 29 juni 2008 00:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Best mooi, precies om 00:00
Jij bent ook echt slecht in bijtijds naar bed gaan hèquote:Op zondag 29 juni 2008 03:56 schreef LastRequest het volgende:
Ben ik er nog steeds
Nu ga ik echt afsluiten, slaap lekker swarma
quote:Op zondag 29 juni 2008 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zie het weekend toch wel als onderbreking van mijn vakantie
Zeg, je gaat me daar niet mijn smilie jatten hèquote:
Ik zou niet durvenquote:Op zondag 29 juni 2008 12:49 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, je gaat me daar niet mijn smilie jatten hè.
quote:Op zondag 29 juni 2008 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.
Wie praat me ff bij over de maddox-rel?
quote:# 24 juni: Miljoenenhacker wordt opgepakt.
# 27 juni: Bericht in de Media
# FOK!user blijkt de hacker MaddoxX te zijn.
# Maikuuul bevestigt dat Jasper aka MaddoxX opgepakt is.\
# Depax beweert dat MaddoxX echt de hacker is, en geeft aan zelf "dingen" met hem gedaan te hebben.
# Pezu en Weasel bewereren dat er niks aan de hand is en dan MaddoxX in Frankrijk op vakantie is.
Ik heb je geholpenquote:Op zondag 29 juni 2008 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wordt eens wakker nu moet ik SSZR in mijn eentje bashen
mensen @ TT assen die persé gereanimeerd moeten worden
Groningen is nu de uitdaging.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:12 schreef JDude het volgende:
@ TT: Het zou tijd worden, jullie hebben Breda ingehaald.
Mensen die SZRR een hoer noemen in het topic van Isegrim...quote:
Heb je gedaanquote:Op zondag 29 juni 2008 13:26 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ook weggeweest he jullie kunnen niet zonder me
Van station naar plein'44 is dat toch?quote:
Dat heb ik van de week ook op inderdaad. Maar dat was mijn dilemma niet!quote:Op zondag 29 juni 2008 13:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn schoonzusjekwam me toen straks een beschuitje met aardbeitjes brengen
Had je niet beter mijn post kunnen kwoten ipv over te typen?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Van station naar plein'44 is dat toch?Vroeger nog vaak lam doorheen gewaggeld
.
je weet me te vinden op msnquote:Op zondag 29 juni 2008 13:29 schreef swarmahoer het volgende:
leuk plaatje van szr beetje matig eigeljk... zijn er nog meer ?
+ 1quote:Op zondag 29 juni 2008 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wordt eens wakker nu moet ik SSZR in mijn eentje bashen
mensen @ TT assen die persé gereanimeerd moeten worden
quote:Op zondag 29 juni 2008 13:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn schoonzusjekwam me toen straks een beschuitje met aardbeitjes brengen
Niet eens gezienquote:Op zondag 29 juni 2008 13:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Had je niet beter mijn post kunnen kwoten ipv over te typen?![]()
Wat danquote:Op zondag 29 juni 2008 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb iets goed te maken yasha
Nee, ze vind me gewoon liefquote:Op zondag 29 juni 2008 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
ha ze iets goed te maken yasha
Een indringer uit het Breda-topic.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:47 schreef swarmahoer het volgende:
wie is jdude?
Ik heb inmiddels al wat ovensnacks erin gegooid. Die gaan niet zo goed samen met croissantjes, dus het wordt toch het stokbroodquote:Op zondag 29 juni 2008 13:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar Mikkie, ik zou gaan voor het croissantje met ham,kaas en kruidenboter
Om het niveau enigszins acceptabel te houdenquote:Op zondag 29 juni 2008 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
En met ons bedoel ik dan: Swarma en mij, want de rest is een beetje opvulling enzo
....quote:Op zondag 29 juni 2008 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
En met ons bedoel ik dan: Swarma en mij, want de rest is een beetje opvulling enzo
Jij bent zo stoer hè, waar ben je eigenlijk wél van onder de indruk?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, het is gewoon zo
Dan kan je een beetje stoer gaan doen met je puntjes maar ik ben daar echt niet van onder de indruk hoor
quote:Op zondag 29 juni 2008 13:56 schreef swarmahoer het volgende:
hij heeft wel n punt
Van jouw smulrolquote:Op zondag 29 juni 2008 13:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij bent zo stoer hè, waar ben je eigenlijk wél van onder de indruk?
Of ik vandaag mijn kamer op wil ruimen, omdat ik anders mijn spullen buiten kan oprapenquote:Op zondag 29 juni 2008 14:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ook, die loopt de hele tijd te janken dat ik zo'n zooi maak..
En ik ben ook weg
quote:Op zondag 29 juni 2008 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bluf!
Ik ga het niet uitproberenquote:Op zondag 29 juni 2008 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bluf!
Mjaaa maar ik zat niet de hele avond achter de laptop hequote:Op zondag 29 juni 2008 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij bent ook echt slecht in bijtijds naar bed gaan hè
Ja, en als swarma jou niet gezien heeft in de stad, nou, dan was je er ook echt niet hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 15:12 schreef swarmahoer het volgende:
k heb je niet gezien gister hoor
Dat snap ik, maar dan nogquote:Op zondag 29 juni 2008 15:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mjaaa maar ik zat niet de hele avond achter de laptop he
Ik was in de stad..
hee pssst.... je hebt PMquote:Op zondag 29 juni 2008 15:16 schreef LastRequest het volgende:
Nou inderdaad zeg!
Nee maar ik ben in wajocity..
ik heb je niet gezien dus je was er helemaal nietquote:Op zondag 29 juni 2008 15:22 schreef morgane het volgende:
Nu aan het bijkomen van Rockin' Park, was ontzettend gaaf!!
Leermomentje voor volgend jaar dus!quote:Op zondag 29 juni 2008 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
wat wel vervelend was... er waren jongetjes van 10 die bekertjes raapten.. die hebben 3x zoveel verdient als ik
Ik stond op de 3e of 4e rij bij zowel Live en Counting Crows als Starsailor. Kan je niet echt buiten de poort noemenquote:Op zondag 29 juni 2008 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb je niet gezien dus je was er helemaal nietowneej je stond buiten de poort he
Mijn schoonzusje vroeg zich af of ze je gezien had..quote:Op zondag 29 juni 2008 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb je niet gezien dus je was er helemaal nietowneej je stond buiten de poort he
Had ze beter niet kunnen doen, het topic is meteen doodgegaanquote:Op zondag 29 juni 2008 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje vroeg zich af of ze je gezien had..
Ik neem m'n eigen woorden te letterlijk, ben net wakkerquote:Op zondag 29 juni 2008 15:30 schreef Mikkie het volgende:
Damn, het is stiekem nog best warm vandaag. Tijd om even uit te rusten
D'r was weer zo'n gaar statiegeldsysteem? Damn, dan voel je je bezekenquote:Op zondag 29 juni 2008 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
wat wel vervelend was... er waren jongetjes van 10 die bekertjes raapten.. die hebben 3x zoveel verdient als ik
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha belt mijn moeder net op, of ik zo daar op de verjaardag kom eten
Dus ik ga zo maar weer terug, maar nu niet zo sportief op de skeelers maar gewoon lekker met de auto
Ach, Druten is vlakbij, dat kun je nog wel op de fiets doenquote:Op zondag 29 juni 2008 18:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja het is niet dat ze om de hoek wonen ofzo
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben nu in Druten en moet naar de andere kant van druten!!!!
Naja, yashi is liever lui dan moe
M'n geboortedorp!quote:Op zondag 29 juni 2008 18:46 schreef Mikkie het volgende:
Ach, Druten is vlakbij, dat kun je nog wel op de fiets doen.
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben nu in Druten en moet naar de andere kant van druten!!!!
Naja, yashi is liever lui dan moe
Oeh misschien ken ik je welquote:
Say hellooo to the friettent.. Ah mn neefje komt online even vragen hoe laat het eten klaar isquote:Op zondag 29 juni 2008 18:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil net gaan koken, blijkt dat het eten dat ik donderdag heb gekocht vrijdag al over de houdbaarheidsdatum was. KutAH ook altijd. Nu heb ik echt niks te eten in huis
Ik heb er maar anderhalf jaar gewoond (1981 - 1983)quote:Op zondag 29 juni 2008 19:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh misschien ken ik je wel1981 is iets te oud voor me om je te kennen als je er alleen in je jeugd gewoont hebt
Van drie dagen oud, jaquote:
Alsof je dan ineens niet meer over straat kan zeg... Doe je sportschoenen aan en ren er dan heen, is nog gezond ookquote:Op zondag 29 juni 2008 19:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van drie dagen oud, ja. Dan nog liever naar de BK
.
Maar dan moet ik me weer aankleden enzo... ik zit hier nu in m'n sjappie trainingsbroek en eigenlijk bevalt dat me wel, dus weinig zin om de deur uit te gaan.
Ik ga gewoon op m'n slippertjes. Alleen niet rennen, maar met de auto (fiets bij de fietsenmaker en anders is m'n eten koud als ik thuis kom).quote:Op zondag 29 juni 2008 19:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Alsof je dan ineens niet meer over straat kan zeg... Doe je sportschoenen aan en ren er dan heen, is nog gezond ook
quote:Op zondag 29 juni 2008 19:34 schreef J-heronimus het volgende:
Druten![]()
Naja er wonen wel leuke meisjes.
Wat was et dan ?quote:Op zondag 29 juni 2008 19:50 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb echt zo langzaam staan koken haha... ik dacht ach waarom zou ik haasten.. 2 uur over het eten gedaan
Maar het was wel erg lekker
1 bericht per pagina?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ow wacht, we zaten al op volgende pagina bij mijMikkie was eerder
De hele wereld kijkt, dus LR ookquote:
Mijn vader waardeert Snoeks wel.. Ik moest net ook wel een beetje er om lachenquote:Op zondag 29 juni 2008 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf man dat commentaar op die wedstrijd
Dan zien we je volgende week wel weer op FOK!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom heb ik de neiging om de szrr harpoon pic in haar fobo te posten?![]()
Als je daar een ban voor krijgt is het wel heel kinderachtig. Bovendien heb ik die pic al vier keer gepost ofzo, dus dan zou ik inmiddels ook wel een ban verwachtenquote:Op zondag 29 juni 2008 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan zien we je volgende week wel weer op FOK!.
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij blokker 1,50 van dat horengaas en een rolletje klitteband.. Plakken voila daar heb je je hor
Heb ik hier ook
Ik wist het. Maar ik ben in de tussentijd nog niet bij de blokker geweestquote:
Ik ook niet, kom er nooit.. kut winkelquote:Op zondag 29 juni 2008 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wist het. Maar ik ben in de tussentijd nog niet bij de blokker geweest.
Nogal ja. En dan al helemaal dat personeel achter de kassa. Volgens mij is daarbij het IQ zo ongeveer gelijk aan de schoenmaat...quote:Op zondag 29 juni 2008 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ook niet, kom er nooit.. kut winkel
Is het daar wel spannend dan?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier gebeurt ook niks spannends meer dus ik ga mijn bed maar eens in ofzo
LET OP LUITJES, YASHA GAAT VINGEREN VANAVOND!!!!quote:Op zondag 29 juni 2008 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
No comment :x
Maak het eens spannend dan.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier gebeurt ook niks spannends meer dus ik ga mijn bed maar eens in ofzo
Komt me bekend voor alleen dan zonder het lerenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:10 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Damn ik lag me lekker te slapen zeg. 'T is dat ik moet leren, anders had ik nog wel een paar uur in m'n nest gelegen.
En je weet zeker dat je die niet hebt?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben nu al aan 't vervellen met m'n rooie kop, ziet er altijd zo ranzig uit alsof je een heule enge ziekte hebt
.
Stond je er niet helemaal op? Of scheef?quote:
achtergrondkleur was niet goedquote:Op maandag 30 juni 2008 12:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Stond je er niet helemaal op? Of scheef?
Hier werkt het perfectquote:Op maandag 30 juni 2008 12:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Internet ligt er de laatste tijd best vaak uit, zowel thuis, op stage als hier. Lijkt wel mode
.
Moet zwart wit zijn tochquote:Op maandag 30 juni 2008 12:44 schreef swarmahoer het volgende:
achtergrondkleur was niet goedwas gewoon lichtblauw ofzo :S
Zelfde dag nog ophalen enzo he.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:02 schreef swarmahoer het volgende:
waarom had jij m binnen n dag? spoedaanvraag ofzo ?
Dat kan ook inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2008 13:04 schreef LastRequest het volgende:
Ik deed trouwens ook een spoedaanvraag, ik kon echt niet wachten
in nijmegen meot je 5 dagen wachten....? of heb je hem al heel lang voordat die regel inging.. hoe oud ben je eigelijk ?quote:
De wachttijd is bij elke gemeente anders hé. Ik ben trouwens 22quote:Op maandag 30 juni 2008 13:09 schreef swarmahoer het volgende:
in nijmegen meot je 5 dagen wachten....?
WTF dat is bijna een tank benzinequote:Op maandag 30 juni 2008 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
en aanvragen is 40 euro... met spoed is 90 euro.. denk niet dat ik er 50 euro voor over heb om 5 dagen eerder te kunnen rijden...
65, dan zit de tank van mijn wagen vol.quote:
quote:Krijg ik het rijbewijs gelijk mee?
Nee, de verwerking van de aanvraag duurt vijf werkdagen. Hierna kunt u het rijbewijs ophalen.
*proest*quote:
Volgens mij is het sinds het pasje toch overal vijf dagen? Vroegâh kreeg je 'm dezelfde dag nog, die goeie ouwe tijdquote:Op maandag 30 juni 2008 13:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
De wachttijd is bij elke gemeente anders hé. Ik ben trouwens 22.
ik vroeg me al af waarom bij mij stond op de begane grond.. wist niet dat er boven nog plaats wasquote:Op maandag 30 juni 2008 16:41 schreef LastRequest het volgende:
Oja dat vroeg swarma nog, nee ik heb nog nooit gecatand.
De moed zakte me in de schoenen toen ik bij de Stadswinkel kwam en het heeelemaal vol zat met wachtenden.. maar ik dacht vooruit toch een nummertje trekken, dan heb ik het maar gehad. Toen de geweldige woorden op het scherm: "Neem plaats in de wachtruimte op de 1e verdieping."
Daar was ik meteen aan de beurt![]()
Mwoah, het is niet echt kwaliteit. Enorme massaproductie, en dat proef je. Maar hey, 3.50 voor een bord eten, dat valt nog goed mee dus wat dat betreft mag je niet klagen. En je hoeft niet zelf te koken en af te wassen.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:43 schreef swarmahoer het volgende:
is t daar niet lekke eten dan ?
Ben er nog nooit geweest, dus ben benieuwd!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nice dupje![]()
Op rtl 4 was net dat reisprogramma en Daphne was ook in Parijs
En swarma, komt heus wel goed volgende week
hahaha en jij zo: Pwnd!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:47 schreef LastRequest het volgende:
Ja dr kwam een man naar boven stormen toen ik nog bezig was, en die was me een partij boos haha.. meneer had al 12 nummertjes getrokken maar werd nooit opgeroepen, aangezien ie beneden zat te wachten.. FAIL
En maar boos doen dat het niet op het scherm stond enzo.. haha.. stond er heus wel. Maar goed, heeft ie lekker 35 min voor niks gewacht.
OMFG die staat er al sinds eeuwig volgens mijquote:Op maandag 30 juni 2008 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
whehe Mikkie op de pliesiemotorzie hyves.
Ook goeiemorgen, Piet.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
whehe Mikkie op de pliesiemotorzie hyves.
Voor jou is dat anders. Ofzoquote:Op maandag 30 juni 2008 17:10 schreef LastRequest het volgende:
Geeft niet hoor Pietje, ik had de foto nog niet gezien
Dat is waarquote:Op maandag 30 juni 2008 17:27 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben niet trots op mikkie hij pwnde mij en yasha door stiekem 10 punten ipv 15 in te stellen bij kolonisten
Maar Mikkie en ik zijn pas sinds vrijdag hyvesvriendjesquote:
nu nu nu!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
f5en!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |