Wat was et dan ?quote:Op zondag 29 juni 2008 19:50 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb echt zo langzaam staan koken haha... ik dacht ach waarom zou ik haasten.. 2 uur over het eten gedaan
Maar het was wel erg lekker
1 bericht per pagina?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ow wacht, we zaten al op volgende pagina bij mijMikkie was eerder
De hele wereld kijkt, dus LR ookquote:
Mijn vader waardeert Snoeks wel.. Ik moest net ook wel een beetje er om lachenquote:Op zondag 29 juni 2008 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf man dat commentaar op die wedstrijd
Dan zien we je volgende week wel weer op FOK!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom heb ik de neiging om de szrr harpoon pic in haar fobo te posten?![]()
Als je daar een ban voor krijgt is het wel heel kinderachtig. Bovendien heb ik die pic al vier keer gepost ofzo, dus dan zou ik inmiddels ook wel een ban verwachtenquote:Op zondag 29 juni 2008 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan zien we je volgende week wel weer op FOK!.
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij blokker 1,50 van dat horengaas en een rolletje klitteband.. Plakken voila daar heb je je hor
Heb ik hier ook
Ik wist het. Maar ik ben in de tussentijd nog niet bij de blokker geweestquote:
Ik ook niet, kom er nooit.. kut winkelquote:Op zondag 29 juni 2008 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wist het. Maar ik ben in de tussentijd nog niet bij de blokker geweest.
Nogal ja. En dan al helemaal dat personeel achter de kassa. Volgens mij is daarbij het IQ zo ongeveer gelijk aan de schoenmaat...quote:Op zondag 29 juni 2008 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ook niet, kom er nooit.. kut winkel
Is het daar wel spannend dan?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier gebeurt ook niks spannends meer dus ik ga mijn bed maar eens in ofzo
LET OP LUITJES, YASHA GAAT VINGEREN VANAVOND!!!!quote:Op zondag 29 juni 2008 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
No comment :x
Maak het eens spannend dan.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier gebeurt ook niks spannends meer dus ik ga mijn bed maar eens in ofzo
Komt me bekend voor alleen dan zonder het lerenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:10 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Damn ik lag me lekker te slapen zeg. 'T is dat ik moet leren, anders had ik nog wel een paar uur in m'n nest gelegen.
En je weet zeker dat je die niet hebt?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben nu al aan 't vervellen met m'n rooie kop, ziet er altijd zo ranzig uit alsof je een heule enge ziekte hebt
.
Stond je er niet helemaal op? Of scheef?quote:
achtergrondkleur was niet goedquote:Op maandag 30 juni 2008 12:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Stond je er niet helemaal op? Of scheef?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |