LET OP LUITJES, YASHA GAAT VINGEREN VANAVOND!!!!quote:Op zondag 29 juni 2008 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
No comment :x
Maak het eens spannend dan.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier gebeurt ook niks spannends meer dus ik ga mijn bed maar eens in ofzo
Komt me bekend voor alleen dan zonder het lerenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:10 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Damn ik lag me lekker te slapen zeg. 'T is dat ik moet leren, anders had ik nog wel een paar uur in m'n nest gelegen.
En je weet zeker dat je die niet hebt?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben nu al aan 't vervellen met m'n rooie kop, ziet er altijd zo ranzig uit alsof je een heule enge ziekte hebt
.
Stond je er niet helemaal op? Of scheef?quote:
achtergrondkleur was niet goedquote:Op maandag 30 juni 2008 12:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Stond je er niet helemaal op? Of scheef?
Hier werkt het perfectquote:Op maandag 30 juni 2008 12:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Internet ligt er de laatste tijd best vaak uit, zowel thuis, op stage als hier. Lijkt wel mode
.
Moet zwart wit zijn tochquote:Op maandag 30 juni 2008 12:44 schreef swarmahoer het volgende:
achtergrondkleur was niet goedwas gewoon lichtblauw ofzo :S
Zelfde dag nog ophalen enzo he.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:02 schreef swarmahoer het volgende:
waarom had jij m binnen n dag? spoedaanvraag ofzo ?
Dat kan ook inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2008 13:04 schreef LastRequest het volgende:
Ik deed trouwens ook een spoedaanvraag, ik kon echt niet wachten
in nijmegen meot je 5 dagen wachten....? of heb je hem al heel lang voordat die regel inging.. hoe oud ben je eigelijk ?quote:
De wachttijd is bij elke gemeente anders hé. Ik ben trouwens 22quote:Op maandag 30 juni 2008 13:09 schreef swarmahoer het volgende:
in nijmegen meot je 5 dagen wachten....?
WTF dat is bijna een tank benzinequote:Op maandag 30 juni 2008 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
en aanvragen is 40 euro... met spoed is 90 euro.. denk niet dat ik er 50 euro voor over heb om 5 dagen eerder te kunnen rijden...
65, dan zit de tank van mijn wagen vol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |