Maar dit slaat nergens op, want ze mag wel, als ze maar zorgt dat dr vriendinnen met dr meefietsen.. en aangezien ze beweert dat ze sowieso met z'n 7en gaan is er echt niks aan de handquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vroegah! deed ik ook janken als ik iets niet mocht.. want dan mocht het wel
Maar das vroegah
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben te lui om het er te gaan painten :")
Hoe oud was ze ok weer, en welk bos komt ze dan langs ?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:51 schreef LastRequest het volgende:
Ik zat te wachten op de lapo want ik had geen zin het nieuwe topic aan te maken haha
[..]
Maar dit slaat nergens op, want ze mag wel, als ze maar zorgt dat dr vriendinnen met dr meefietsen.. en aangezien ze beweert dat ze sowieso met z'n 7en gaan is er echt niks aan de hand
Want anders had je een extra dvd-rom drive gekocht?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Soms houd ik wel van mijn nerdgedragBijvoorbeeld dat ik weet hoe ik een cd moet mounten enzo
Scheelt een hoop geld
Nee de originele spellen. doh!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want anders had je een extra dvd-rom drive gekocht?
Ja nu zie ik het ook, kreeg het zelfs niet zo snel gevondenquote:
Is dat tegen mij?quote:
Vertel mij watquote:
Dit is toch zegmaar vanaf station richting plein 44 lopen? straat van inferno, die turkse telefoonzaak, perry sport, en die erotiekzaak?quote:
B1 Cinema bedoel je?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dit is toch zegmaar vanaf station richting plein 44 lopen? straat van inferno, die turkse telefoonzaak, perry sport, en die erotiekzaak?
quote:Op zondag 29 juni 2008 01:49 schreef Mikkie het volgende:
Of gewoon zelf naar bed gaan. Nog even tv kijken en morgenochtend een nieuwe poging tot uitslapen doen
Wel hequote:Op zondag 29 juni 2008 00:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Best mooi, precies om 00:00
Jij bent ook echt slecht in bijtijds naar bed gaan hèquote:Op zondag 29 juni 2008 03:56 schreef LastRequest het volgende:
Ben ik er nog steeds
Nu ga ik echt afsluiten, slaap lekker swarma
quote:Op zondag 29 juni 2008 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zie het weekend toch wel als onderbreking van mijn vakantie
Zeg, je gaat me daar niet mijn smilie jatten hèquote:
Ik zou niet durvenquote:Op zondag 29 juni 2008 12:49 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, je gaat me daar niet mijn smilie jatten hè.
quote:Op zondag 29 juni 2008 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.
Wie praat me ff bij over de maddox-rel?
quote:# 24 juni: Miljoenenhacker wordt opgepakt.
# 27 juni: Bericht in de Media
# FOK!user blijkt de hacker MaddoxX te zijn.
# Maikuuul bevestigt dat Jasper aka MaddoxX opgepakt is.\
# Depax beweert dat MaddoxX echt de hacker is, en geeft aan zelf "dingen" met hem gedaan te hebben.
# Pezu en Weasel bewereren dat er niks aan de hand is en dan MaddoxX in Frankrijk op vakantie is.
Ik heb je geholpenquote:Op zondag 29 juni 2008 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wordt eens wakker nu moet ik SSZR in mijn eentje bashen
mensen @ TT assen die persé gereanimeerd moeten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |