Inderdaad. En de koop-huur ratio is ongeveer 50/50 in sommige delen van de wijk.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:51 schreef -J-D- het volgende:
Waterkwartier is 10x erger dan Wolfskuil.
Wolfskuil is cooool
Hoewel het in mijn straat meer 'laten de in de hele straat turkse vlaggen ophangen en voetbalkijken'-gebeuren was, was er een paar straten verderop datgene wat jij beschrijft.quote:Ik heb er ooit eens een voetbalwedstrijd gekeken, EK 2000 geloof ik . Is het nog steeds zoeen 'laten we de hele straat overdekken met oranje zeilen en vlaggen en met een krat bier op de stoep gaan zitten' buurt?
Nu post ik dit wel, maar heb totaal geen idee welke wijk wolfskuil is. Dus verduidelijkt u zichzelf eens TSquote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 10:35 schreef LordofWar86 het volgende:
Waarom zeikt iedereen mijn wijk af?
Ik geef toe, het is niet de rijkste wijk. Maar het valt echt wel mee qua veiligheid. Ik heb daarnaast in 3 andere wijken in Nijmegen gewoond en ik vind Wolfskuil nog altijd de beste wijk. In sommige wijken is er vrijwel niemand nog buiten na 9 uur. Lekker uitgestorven en zielloos..![]()
Wolfskuil daarentegen: lekker dichtbij het centrum, vrijwel nooit grote ruzie's of conflicten hier onder elkaar, er woont hier van alles van joego's tot mocro's, van anti's tot turken, zelfs een paar nl'ersEen klein winkelcentrumtje, frietzaak of shoarmaboer op vrijwel elke hoek. Een eigen bibliotheek en buurtcentrum.
Conclusie: oprotten met die kakwijken bewoond met verwaande ambtenaartjes en kantoorpikkie's. ik schijt op jullie.
Klacht: kakwijken
quote:Op zondag 29 juni 2008 10:35 schreef LordofWar86 het volgende:
Waarom zeikt iedereen mijn wijk af?
Ik geef toe, het is niet de rijkste wijk. Maar het valt echt wel mee qua veiligheid. Ik heb daarnaast in 3 andere wijken in Nijmegen gewoond en ik vind Wolfskuil nog altijd de beste wijk. In sommige wijken is er vrijwel niemand nog buiten na 9 uur. Lekker uitgestorven en zielloos..![]()
Wolfskuil daarentegen: lekker dichtbij het centrum, vrijwel nooit grote ruzie's of conflicten hier onder elkaar, er woont hier van alles van joego's tot mocro's, van anti's tot turken, zelfs een paar nl'ersEen klein winkelcentrumtje, frietzaak of shoarmaboer op vrijwel elke hoek. Een eigen bibliotheek en buurtcentrum.
Conclusie: oprotten met die kakwijken bewoond met verwaande ambtenaartjes en kantoorpikkie's. ik schijt op jullie.
Klacht: kakwijken
Maar als je realistisch bent. Het is er misschien niet zo rijk oid. Maar op een inbraakje na is het er ook wel redelijk. Sowieso gaan echte inbrekers in die kakbuurten aan de slag.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:53 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
k woon in waterkwatier. Zeker niet een buurt waar je wil wonen
Waarom heb je een hekel aan kakbuurten?quote:Op zondag 29 juni 2008 19:28 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
Maar als je realistisch bent. Het is er misschien niet zo rijk oid. Maar op een inbraakje na is het er ook wel redelijk. Sowieso gaan echte inbrekers in die kakbuurten aan de slag.![]()
Nou... 'een inbraakje'... helaas gaan ze ook in de omliggende buurten aan de slag. Ken genoeg mensen die daar hun spullen zijn kwijtgeraakt aan het inbrekersgajes.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:28 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
Maar als je realistisch bent. Het is er misschien niet zo rijk oid. Maar op een inbraakje na is het er ook wel redelijk. Sowieso gaan echte inbrekers in die kakbuurten aan de slag.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |