haha o mijn god anders neem je dit topic even serieus!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:29 schreef Buitendam het volgende:
Stiekem hoop ik dat je er nog achter komt dat het een bekende van je is. Denk je wel een 2e keer na voor je zo'n topic opent, achterlijk wijf
Commissaris Buitendam heeft het altijd bij het verkeerde eindquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:30 schreef SZRR het volgende:
[..]
haha o mijn god anders neem je dit topic even serieus!ik zeg toch dat ik het erg voor diegene vind.
Moraalridderquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:30 schreef SZRR het volgende:
[..]
haha o mijn god anders neem je dit topic even serieus!ik zeg toch dat ik het erg voor diegene vind.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:29 schreef Buitendam het volgende:
Stiekem hoop ik dat je er nog achter komt dat het een bekende van je is. Denk je wel een 2e keer na voor je zo'n topic opent, achterlijk wijf
Leugensch! Het beste met de mens voor!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Commissaris Buitendam heeft het altijd bij het verkeerde eind
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Leugensch! Het beste met de mens voor!
ik heb geen idee, maar heb zo'n gevoel van niet. schijnt dat hij een hartaanval had, hij lag al 10 minuten daar voordat het ambulancepersoneel er was. ze zijn wel 20 minuten bezig geweest met reanimeren - misschien wel langer - maar de rest heb ik niet meegekregen want ik moest weer voor barmeisje spelen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:35 schreef DSonnema het volgende:
tsja het zal je maar gebeuren... heb je geld betaald voor een kaartje, begeeft je hart het..
Je weet niet of die man nog is bijgekomen??
Zie je! Iedereen moet in beeld. Zeker alleen de helden van Recherche in beeld en Wachtcommandant Jochems is zeker niet goed genoeg?quote:
Hap hap.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:29 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Best welsneaky vrouwelijke ts-ers tegenweurdig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |