Ik heb je geholpenquote:Op zondag 29 juni 2008 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wordt eens wakker nu moet ik SSZR in mijn eentje bashen
mensen @ TT assen die persé gereanimeerd moeten worden
Groningen is nu de uitdaging.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:12 schreef JDude het volgende:
@ TT: Het zou tijd worden, jullie hebben Breda ingehaald.
Mensen die SZRR een hoer noemen in het topic van Isegrim...quote:
Heb je gedaanquote:Op zondag 29 juni 2008 13:26 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ook weggeweest he jullie kunnen niet zonder me
Dat heb ik van de week ook op inderdaad. Maar dat was mijn dilemma niet!quote:Op zondag 29 juni 2008 13:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn schoonzusjekwam me toen straks een beschuitje met aardbeitjes brengen
Had je niet beter mijn post kunnen kwoten ipv over te typen?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Van station naar plein'44 is dat toch?Vroeger nog vaak lam doorheen gewaggeld
.
je weet me te vinden op msnquote:Op zondag 29 juni 2008 13:29 schreef swarmahoer het volgende:
leuk plaatje van szr beetje matig eigeljk... zijn er nog meer ?
+ 1quote:Op zondag 29 juni 2008 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wordt eens wakker nu moet ik SSZR in mijn eentje bashen
mensen @ TT assen die persé gereanimeerd moeten worden
quote:Op zondag 29 juni 2008 13:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn schoonzusjekwam me toen straks een beschuitje met aardbeitjes brengen
Niet eens gezienquote:Op zondag 29 juni 2008 13:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Had je niet beter mijn post kunnen kwoten ipv over te typen?![]()
Wat danquote:Op zondag 29 juni 2008 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb iets goed te maken yasha
Nee, ze vind me gewoon liefquote:Op zondag 29 juni 2008 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
ha ze iets goed te maken yasha
Een indringer uit het Breda-topic.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:47 schreef swarmahoer het volgende:
wie is jdude?
Ik heb inmiddels al wat ovensnacks erin gegooid. Die gaan niet zo goed samen met croissantjes, dus het wordt toch het stokbroodquote:Op zondag 29 juni 2008 13:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar Mikkie, ik zou gaan voor het croissantje met ham,kaas en kruidenboter
Om het niveau enigszins acceptabel te houdenquote:Op zondag 29 juni 2008 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
En met ons bedoel ik dan: Swarma en mij, want de rest is een beetje opvulling enzo
....quote:Op zondag 29 juni 2008 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
En met ons bedoel ik dan: Swarma en mij, want de rest is een beetje opvulling enzo
Jij bent zo stoer hè, waar ben je eigenlijk wél van onder de indruk?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, het is gewoon zo
Dan kan je een beetje stoer gaan doen met je puntjes maar ik ben daar echt niet van onder de indruk hoor
quote:Op zondag 29 juni 2008 13:56 schreef swarmahoer het volgende:
hij heeft wel n punt
Van jouw smulrolquote:Op zondag 29 juni 2008 13:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij bent zo stoer hè, waar ben je eigenlijk wél van onder de indruk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |