Mijn schoonzusje vroeg zich af of ze je gezien had..quote:Op zondag 29 juni 2008 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb je niet gezien dus je was er helemaal nietowneej je stond buiten de poort he
Had ze beter niet kunnen doen, het topic is meteen doodgegaanquote:Op zondag 29 juni 2008 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje vroeg zich af of ze je gezien had..
Ik neem m'n eigen woorden te letterlijk, ben net wakkerquote:Op zondag 29 juni 2008 15:30 schreef Mikkie het volgende:
Damn, het is stiekem nog best warm vandaag. Tijd om even uit te rusten
D'r was weer zo'n gaar statiegeldsysteem? Damn, dan voel je je bezekenquote:Op zondag 29 juni 2008 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
wat wel vervelend was... er waren jongetjes van 10 die bekertjes raapten.. die hebben 3x zoveel verdient als ik
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha belt mijn moeder net op, of ik zo daar op de verjaardag kom eten
Dus ik ga zo maar weer terug, maar nu niet zo sportief op de skeelers maar gewoon lekker met de auto
Ach, Druten is vlakbij, dat kun je nog wel op de fiets doenquote:Op zondag 29 juni 2008 18:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja het is niet dat ze om de hoek wonen ofzo
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben nu in Druten en moet naar de andere kant van druten!!!!
Naja, yashi is liever lui dan moe
M'n geboortedorp!quote:Op zondag 29 juni 2008 18:46 schreef Mikkie het volgende:
Ach, Druten is vlakbij, dat kun je nog wel op de fiets doen.
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben nu in Druten en moet naar de andere kant van druten!!!!
Naja, yashi is liever lui dan moe
Oeh misschien ken ik je welquote:
Say hellooo to the friettent.. Ah mn neefje komt online even vragen hoe laat het eten klaar isquote:Op zondag 29 juni 2008 18:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil net gaan koken, blijkt dat het eten dat ik donderdag heb gekocht vrijdag al over de houdbaarheidsdatum was. KutAH ook altijd. Nu heb ik echt niks te eten in huis
Ik heb er maar anderhalf jaar gewoond (1981 - 1983)quote:Op zondag 29 juni 2008 19:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh misschien ken ik je wel1981 is iets te oud voor me om je te kennen als je er alleen in je jeugd gewoont hebt
Van drie dagen oud, jaquote:
Alsof je dan ineens niet meer over straat kan zeg... Doe je sportschoenen aan en ren er dan heen, is nog gezond ookquote:Op zondag 29 juni 2008 19:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van drie dagen oud, ja. Dan nog liever naar de BK
.
Maar dan moet ik me weer aankleden enzo... ik zit hier nu in m'n sjappie trainingsbroek en eigenlijk bevalt dat me wel, dus weinig zin om de deur uit te gaan.
Ik ga gewoon op m'n slippertjes. Alleen niet rennen, maar met de auto (fiets bij de fietsenmaker en anders is m'n eten koud als ik thuis kom).quote:Op zondag 29 juni 2008 19:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Alsof je dan ineens niet meer over straat kan zeg... Doe je sportschoenen aan en ren er dan heen, is nog gezond ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |