Done. Zo tevreden?quote:Op zondag 29 juni 2008 17:28 schreef Oldbie het volgende:
Als je nou gewoon alles in een keer post.....
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:54 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee.
Nu nog een KLB mod vinden die al jouw non-humor plaatjes verwijderd.
tjeempiequote:
Sorry, dit kan natuurlijk echt niet door de policy, je ziet overduidelijk die enorme stijve lul van Ernie.quote:
Ohw dat mag dus ook niet meer? de lul van een pop vertonen?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:24 schreef slindenau het volgende:
[..]
Sorry, dit kan natuurlijk echt niet door de policy, je ziet overduidelijk die enorme stijve lul van Ernie.
Hmm, nee, wacht...ik ben in verwarring met Tweakers...daar mag je inderdaad geen getekende of op-lullen-lijkende voorwerpen vertonenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:27 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ohw dat mag dus ook niet meer? de lul van een pop vertonen?
Nou ja, ik wil hem op veler verzoek wel blurren hoor
Speciaal voor jitze?quote:
quote:
Het is niet voor niks deel-fucking-2. Kom laten we alles uit het eerste deel postenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:55 schreef Tuvai.net het volgende:
Deeltje 2 alweer.Mijn bijdrages uit het vorige topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus: zelfverheerlijkingquote:Op maandag 30 juni 2008 18:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is niet voor niks deel-fucking-2. Kom laten we alles uit het eerste deel posten;D
:d LOLLERENZ!
Nee dus.
Dat was mijn TVP. En kom anders zelf eens met iets leuks in plaats van het topic te liggen vervuilen met posts waarin niets meer dan " : D " of "tvp" staat, anders zitten we vanavond aan deel 3 terwijl d'r niks nieuws aan pics gepost is.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is niet voor niks deel-fucking-2. Kom laten we alles uit het eerste deel posten;D
:d LOLLERENZ!
Nee dus.
Ik krijg anders een onwijs harde plassert als iemand mijn plaatje quote en dan : D doetquote:Op maandag 30 juni 2008 18:35 schreef Tuvai.net het volgende:
Dat was mijn TVP. En kom anders zelf eens met iets leuks in plaats van het topic te liggen vervuilen met posts waarin niets meer dan " : D " of "tvp" staat, anders zitten we vanavond aan deel 3 terwijl d'r niks nieuws aan pics gepost is.
quote:
quote:
Haha, I lol'd!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |