ja, dat leek mij ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
HAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Maden komen toch uit vlees normaal gesproken ?
Heb je je kots al op wit gekrioel gecheckt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef Qwea het volgende:
Omg, ik ben me een partij misselijk gewoon
Dit is zo niet grappig. Echt, als ik iets ranzig vind is het dit soort shit welquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Heb je je kots al op wit gekrioel gecheckt?
ja, wast maar zo.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij heeft TS dat beestje er gewoon opgelegd (had ie zojuist uit de kliko gevist)
Maden zijn het larve-stadium van vliegen, en terwijl een hoop vliegen hun eitjes leggen op vlees, zijn er ook wel vliegen die het op fruit doen. 't Zou overigens ook van een ander insect kunnen zijn, een of andere wespen-soort.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
Maden komen toch uit vlees normaal gesproken ?
Tape het gesprek !quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, wast maar zo.
Nu de deka aant bellen. Die doos haalt iemand van de groente
Slikken doe ik geheel vrijwillig, made opvreten gaat me toch echt te verquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
Gewoon een wurmpje van een fruitvlieg. je moet niet zeuren Qwea, dit zijn eiwitten gezond voor je . hadden we niet ergens gelezen dat je slikt ? dan is dit ook geen problem met kersensmaak.
Bel Kassa, radar, telegraaf op.
En jij denkt dat ik de rest van mn kersen nou nog hoef?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:55 schreef saban het volgende:
Lekker boeiend? Gooi je die ene toch weg
Eh ja? Geef ze anders maar aan mijquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik de rest van mn kersen nou nog hoef?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |