ja, dat leek mij ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
HAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Maden komen toch uit vlees normaal gesproken ?
Heb je je kots al op wit gekrioel gecheckt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef Qwea het volgende:
Omg, ik ben me een partij misselijk gewoon
Dit is zo niet grappig. Echt, als ik iets ranzig vind is het dit soort shit welquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Heb je je kots al op wit gekrioel gecheckt?
ja, wast maar zo.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij heeft TS dat beestje er gewoon opgelegd (had ie zojuist uit de kliko gevist)
Maden zijn het larve-stadium van vliegen, en terwijl een hoop vliegen hun eitjes leggen op vlees, zijn er ook wel vliegen die het op fruit doen. 't Zou overigens ook van een ander insect kunnen zijn, een of andere wespen-soort.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:45 schreef de_boswachter het volgende:
Maden komen toch uit vlees normaal gesproken ?
Tape het gesprek !quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, wast maar zo.
Nu de deka aant bellen. Die doos haalt iemand van de groente
Slikken doe ik geheel vrijwillig, made opvreten gaat me toch echt te verquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
Gewoon een wurmpje van een fruitvlieg. je moet niet zeuren Qwea, dit zijn eiwitten gezond voor je . hadden we niet ergens gelezen dat je slikt ? dan is dit ook geen problem met kersensmaak.
Bel Kassa, radar, telegraaf op.
En jij denkt dat ik de rest van mn kersen nou nog hoef?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:55 schreef saban het volgende:
Lekker boeiend? Gooi je die ene toch weg
Eh ja? Geef ze anders maar aan mijquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik de rest van mn kersen nou nog hoef?
Tis 1x voorgekomen bij perzikken. Dat toen ik er een hap afnam krioelde van de beesten binnen in.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Altijd als mij zoiets overkomt (rotte plek, ongedierte/whatever) lust ik minstens een half jaar het betreffende voedsel niet meer
kom maar halenquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:56 schreef Lexie het volgende:
Ha! Vanaf nu zul je nooit meer gerust kersen eten. En ik kan het weten, mij is namelijk precies hetzelfde overkomen, 10 jaar geleden.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:58 schreef Liquidootje het volgende:
Ik heb een filmpje van zo'n dergelijk beestje. Ze kunnen springen
Mijn baardagaam zal er smakelijk van genietenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]doei kersen
hijs trouwens wel dood, denk ik. Hij beweegt niet
Ik ben geen bi of lesboquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
Kersen overdag eten
Kersen moet je in bed eten uit de pruimpje van meisje.
Ik schenk het met liefde aan dat beestquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:59 schreef saban het volgende:
[..]
Mijn baardagaam zal er smakelijk van genieten
die heb je van google gejat ofzo, de mijne is helaas echtquote:
Nee serieus. Ik had laatst zo'n ding in een appel. Dus ik leg die appel gewoon naast me omdat er geen prullenbak in de buur was.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:07 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee serieus. Ik had laatst zo'n ding in een appel. Dus ik leg die appel gewoon naast me omdat er geen prullenbak in de buur was.
Gepassioneerd zat ik naar het ding te kijken hoe het eruit kroop. Toen viel ie op mijn bureau. Dus ik dacht tja even mijn mail verder typen.
Opeens voelde ik iets nats op mijn onderarm. Issie erop gesprongen
this thread is worthless without pics zeggen ze wel eensquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
Die pic erbij maakt het allemaal nog een stukje erger.
Gelukkig heb ik zoiets nog niet gehad.
quote:Wat doet de kersenvlieg?
Het kersenvlieg-wijfje legt haar eitjes in de schil van halfrijpe kersen. Daaruit kruipen de larven . Die vreten zich vol met het vruchtvlees rond de pit. Na een viertal weken zijn de maden volgroeid. De insecten eten zich een weg naar buiten. Ze zullen op de grond vallen. Dan kan de cyclus opnieuw beginnen. Tenzij de rotzakken hun verblijf op de grond niet overleven.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:21 schreef Liquidootje het volgende:
[ afbeelding ]
Vond het wel bijzonder
Oh, kut, wordt dit zo'n topic!quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:31 schreef boskameel het volgende:
Idd, nounou 1 hele kleine worm. Ik heb weleens gehad bij een kip van de AH, die bakte lekker in de pan, later op tafel snij je m open, zit die vogel van binnen nog vol met stront. Maar dan echt helemaal vol gewoon.
ROTFLOLMAOLOLROLLOFROLLOLquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:31 schreef boskameel het volgende:
Idd, nounou 1 hele kleine worm. Ik heb weleens gehad bij een kip van de AH, die bakte lekker in de pan, later op tafel snij je m open, zit die vogel van binnen nog vol met stront. Maar dan echt helemaal vol gewoon.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:26 schreef dubidub het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_nog_een_larve_.html
Ik moest hieraan denken
Hihi, je zei strontquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:31 schreef boskameel het volgende:
Servetje en 't is wegquote:
Met een kip van de winkel hoort dat normaal gesproken niet te gebeuren nee. Ik eet een paar keer per week verse vis, die ik ook zelf schoonmaak en zo. Je moet niet bang zijn voor vieze handjes om een behoorlijke vis schoon te maken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:31 schreef boskameel het volgende:
Ik vind zulk soort dingen niet gauw vies, maar een openbarstende made IN je mond van een centimetertje of 8 gaat mij echt veuls te ver he!quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:26 schreef dubidub het volgende:
Ik moest hieraan denken
Larfje?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:40 schreef Qwea het volgende:
nou, ik heb mn geld terug en een bosje bloemen voor het ongemak.
Maar kersen hoef ik dus niet weer
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:39 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik vind zulk soort dingen niet gauw vies, maar een openbarstende made IN je mond van een centimetertje of 8 gaat mij echt veuls te ver he!
Een larve dan ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:40 schreef Qwea het volgende:
quote:
Extra vleesquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een godsvergeten viespeuk
ja hey, hoer eens op. Ik moet straks nog avondetenquote:
Nachtmerrie inderdaad, maar wel aardig opgelost van de winkelier.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:40 schreef Qwea het volgende:
Foto van het bosje bloemen + het geld.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:40 schreef Qwea het volgende:
Een mens lijdt het meest door het kwaad dat hij vreest.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
iieeehh!
ik heb gisteren voor de tv kersen zitten eten, zonder ernaar te kijken![]()
bosje bloemen vond ik erg netjes. Tis ook best een mooi bosjequote:Op donderdag 26 juni 2008 15:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nachtmerrie inderdaad, maar wel aardig opgelost van de winkelier.
note to self ; Never eat fruit without closely watching it...quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
iieeehh!
ik heb gisteren voor de tv kersen zitten eten, zonder ernaar te kijken![]()
quote:
quote:
Terwijl je nog wel rot op aan de telefoon had gezegd, oh nee niet, dat was alleen maar om stoerder te lijken...quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
bosje bloemen vond ik erg netjes. Tis ook best een mooi bosje
Ooh ja, jij hebt het gesprek natuulk ook gehoordquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:08 schreef Elketraz het volgende:
[..]
Terwijl je nog wel rot op aan de telefoon had gezegd, oh nee niet, dat was alleen maar om stoerder te lijken...
Lekker aso danquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, jij hebt het gesprek natuulk ook gehoord
Wees blij dat het niet zo'n worm was die zich onder je huid ingraaft, hoe heet zo'n beest ook alweer... ?quote:
Ja dit drukte me over het randje het is nu echtquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:24 schreef Elketraz het volgende:
Gevonden!
Veel erger dan dit kan het toch niet worden, denk ik.
Sorryquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja dit drukte me over het randje het is nu echtop me toetsenbord!
Lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:31 schreef boskameel het volgende:
Brrrrrquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:24 schreef Elketraz het volgende:
Gevonden!
Veel erger dan dit kan het toch niet worden, denk ik.
omgquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:20 schreef Elketraz het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet zo'n worm was die zich onder je huid ingraaft, hoe heet zo'n beest ook alweer... ?
Het had dus dit kunnen zijn:quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:51 schreef Qwea het volgende:
dat ga ik niet doen
Ik heb nu al totaal geen trek meer. En nog steeds ben ik misselijk he
en toch kijk ik nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:01 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hier won mijn nieuwsgierigheid. Dat filmpje viel nog wel mee
Had je ook een keertje een maad uit de kerst gehaald en in haar mond gepropt? Bedoel, ze moet het leren he.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:09 schreef Ringo het volgende:
Tsk, prinses-maad-in-mijn-erwt. Stel je niet zo aan en vreet door. Als mijn vriendin zich zo had aangesteld, had ze haar spullen kunnen pakken.
Kan jij niet gewoon 'es 5 minuten onder water blijven ofzo?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:10 schreef RickoKun het volgende:
AAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAAAAHHAHAHAHAHAH GVD WAT IS TS ZWAAAAAAAR EN HILARISCH GEPWNT!!!
mjam...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Wij aten een keer brocoli en toen lag er een rups op mijn vork, dus wij gekeken in de pan. Lag heel de bodem bezaaid met gekookte rupsen
Mên ik ben benieuwd hoe veel rupjes we toen ophadden
GATVERDAMMEquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:26 schreef dubidub het volgende:
Ik moest hieraan denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |