quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:21 schreef Liquidootje het volgende:
[ afbeelding ]
Vond het wel bijzonder
Oh, kut, wordt dit zo'n topic!quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:31 schreef boskameel het volgende:
Idd, nounou 1 hele kleine worm. Ik heb weleens gehad bij een kip van de AH, die bakte lekker in de pan, later op tafel snij je m open, zit die vogel van binnen nog vol met stront. Maar dan echt helemaal vol gewoon.
ROTFLOLMAOLOLROLLOFROLLOLquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:31 schreef boskameel het volgende:
Idd, nounou 1 hele kleine worm. Ik heb weleens gehad bij een kip van de AH, die bakte lekker in de pan, later op tafel snij je m open, zit die vogel van binnen nog vol met stront. Maar dan echt helemaal vol gewoon.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:26 schreef dubidub het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_nog_een_larve_.html
Ik moest hieraan denken
Hihi, je zei strontquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:31 schreef boskameel het volgende:
Servetje en 't is wegquote:
Met een kip van de winkel hoort dat normaal gesproken niet te gebeuren nee. Ik eet een paar keer per week verse vis, die ik ook zelf schoonmaak en zo. Je moet niet bang zijn voor vieze handjes om een behoorlijke vis schoon te maken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:31 schreef boskameel het volgende:
Ik vind zulk soort dingen niet gauw vies, maar een openbarstende made IN je mond van een centimetertje of 8 gaat mij echt veuls te ver he!quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:26 schreef dubidub het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_nog_een_larve_.html
Ik moest hieraan denken
Larfje?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:40 schreef Qwea het volgende:
nou, ik heb mn geld terug en een bosje bloemen voor het ongemak.
Maar kersen hoef ik dus niet weer
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:39 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik vind zulk soort dingen niet gauw vies, maar een openbarstende made IN je mond van een centimetertje of 8 gaat mij echt veuls te ver he!
Een larve dan ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:40 schreef Qwea het volgende:
quote:
Extra vleesquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een godsvergeten viespeuk
ja hey, hoer eens op. Ik moet straks nog avondetenquote:
Nachtmerrie inderdaad, maar wel aardig opgelost van de winkelier.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:40 schreef Qwea het volgende:
Foto van het bosje bloemen + het geld.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:40 schreef Qwea het volgende:
Een mens lijdt het meest door het kwaad dat hij vreest.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
iieeehh!
ik heb gisteren voor de tv kersen zitten eten, zonder ernaar te kijken![]()
bosje bloemen vond ik erg netjes. Tis ook best een mooi bosjequote:Op donderdag 26 juni 2008 15:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nachtmerrie inderdaad, maar wel aardig opgelost van de winkelier.
note to self ; Never eat fruit without closely watching it...quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
iieeehh!
ik heb gisteren voor de tv kersen zitten eten, zonder ernaar te kijken![]()
quote:
quote:
Terwijl je nog wel rot op aan de telefoon had gezegd, oh nee niet, dat was alleen maar om stoerder te lijken...quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
bosje bloemen vond ik erg netjes. Tis ook best een mooi bosje
Ooh ja, jij hebt het gesprek natuulk ook gehoordquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:08 schreef Elketraz het volgende:
[..]
Terwijl je nog wel rot op aan de telefoon had gezegd, oh nee niet, dat was alleen maar om stoerder te lijken...
Lekker aso danquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, jij hebt het gesprek natuulk ook gehoord
Wees blij dat het niet zo'n worm was die zich onder je huid ingraaft, hoe heet zo'n beest ook alweer... ?quote:
Ja dit drukte me over het randje het is nu echtquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:24 schreef Elketraz het volgende:
Gevonden!
Veel erger dan dit kan het toch niet worden, denk ik.
Sorryquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja dit drukte me over het randje het is nu echtop me toetsenbord!
Lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:31 schreef boskameel het volgende:
Brrrrrquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:24 schreef Elketraz het volgende:
Gevonden!
Veel erger dan dit kan het toch niet worden, denk ik.
omgquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:20 schreef Elketraz het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet zo'n worm was die zich onder je huid ingraaft, hoe heet zo'n beest ook alweer... ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |