Om jou alle eer te geven van je post, maken wij er een paint van, k?quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:06 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Om jou alle eer te geven van je post, maken wij er een paint van, k?
Ben jij ook blij
"Mensen die zichzelf thumbsup geven"
Deze was ook nog niet gepost.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:06 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Om jou alle eer te geven van je post, maken wij er een paint van, k?
Ben jij ook blij
"Mensen die zichzelf thumbsup geven"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Meddo op 28-06-2008 02:21:12 ]You dream it, I live it.
Gaat mij te ver eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:51 schreef Meddo het volgende:
ik kwam deze in een ander topic tegen, weet niet of ie al gepost wast:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:55 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:55 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe, die van Rutger is van mijquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:26 schreef Herald het volgende:
We kennen allemaal wel de legendarisch IBTL gif:
[ afbeelding ]
Ik zag laatst ook een hilarische fipo afbeelding met GS Rutger in een oranje tank
Knutsel hier zelf leuke KLB topic verneukende plaatjes.
TS begint:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu jullie
Ook erg leuk!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:55 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
tvp!
2de maal al dat dit plaatje gepost is. De vorige user heeft hem gelukkig verwijdert, ik vind het plaatje te ver gaan.quote:
Destijds veel plaatjes opgeslagen, dus heb nogal veel 9/11 plaatjes in mn afbeeldingenmapquote:
750? Dan doe je er alleen al uren over om je alles op te zoekenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:20 schreef superworm het volgende:
[..]
Destijds veel plaatjes opgeslagen, dus heb nogal veel 9/11 plaatjes in mn afbeeldingenmapIk gooi nooit iets weg
750 gb rommel
Dude dit kan echt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze gaat te verquote:
Nee hoor.quote:
quote:
Juist.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
TVP, die komen nog wel van pas.
TVP's komen altijd van pasquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
TVP, die komen nog wel van pas.
Je hebt de ironie van deze post wel door toch?quote:
quote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:46 schreef NelisZ het volgende:
ook maar een TVPtje dan, deze reeks mag je niet missen
" En daarom zijn mac's wit, en alleen voor homo's "quote:
Die is beter ja!quote:Op zondag 29 juni 2008 03:59 schreef Sjibble het volgende:
[..]
" En daarom zijn mac's wit, en alleen voor homo's "
Waarschijnlijk lettertypes in de richting van arial (black), impact, bitstream vera sans, tahoma, verdana enz.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:02 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Welk lettertype zijn die teksten eigenlijk?
Kut, nou zien we die weer overal terugquote:
Done. Zo tevreden?quote:Op zondag 29 juni 2008 17:28 schreef Oldbie het volgende:
Als je nou gewoon alles in een keer post.....
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:54 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee.
Nu nog een KLB mod vinden die al jouw non-humor plaatjes verwijderd.
tjeempiequote:
Sorry, dit kan natuurlijk echt niet door de policy, je ziet overduidelijk die enorme stijve lul van Ernie.quote:
Ohw dat mag dus ook niet meer? de lul van een pop vertonen?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:24 schreef slindenau het volgende:
[..]
Sorry, dit kan natuurlijk echt niet door de policy, je ziet overduidelijk die enorme stijve lul van Ernie.
Hmm, nee, wacht...ik ben in verwarring met Tweakers...daar mag je inderdaad geen getekende of op-lullen-lijkende voorwerpen vertonenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:27 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ohw dat mag dus ook niet meer? de lul van een pop vertonen?
Nou ja, ik wil hem op veler verzoek wel blurren hoor
Speciaal voor jitze?quote:
quote:
Het is niet voor niks deel-fucking-2. Kom laten we alles uit het eerste deel postenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:55 schreef Tuvai.net het volgende:
Deeltje 2 alweer.Mijn bijdrages uit het vorige topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus: zelfverheerlijkingquote:Op maandag 30 juni 2008 18:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is niet voor niks deel-fucking-2. Kom laten we alles uit het eerste deel posten;D
:d LOLLERENZ!
Nee dus.
Dat was mijn TVP. En kom anders zelf eens met iets leuks in plaats van het topic te liggen vervuilen met posts waarin niets meer dan " : D " of "tvp" staat, anders zitten we vanavond aan deel 3 terwijl d'r niks nieuws aan pics gepost is.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is niet voor niks deel-fucking-2. Kom laten we alles uit het eerste deel posten;D
:d LOLLERENZ!
Nee dus.
Ik krijg anders een onwijs harde plassert als iemand mijn plaatje quote en dan : D doetquote:Op maandag 30 juni 2008 18:35 schreef Tuvai.net het volgende:
Dat was mijn TVP. En kom anders zelf eens met iets leuks in plaats van het topic te liggen vervuilen met posts waarin niets meer dan " : D " of "tvp" staat, anders zitten we vanavond aan deel 3 terwijl d'r niks nieuws aan pics gepost is.
quote:
quote:
Haha, I lol'd!quote:
quote:
Ik vind hem zó ontzettend prachtig.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:59 schreef Salsaneck het volgende:
[ afbeelding ]
DomMAXx had deze ergens gepost.
Ben nou net zo trots op m'n Reliantje...quote:
quote:
aah, flikker op met dit soort vieze dingenquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:20 schreef Floripas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beschrijf eens wat je had gepost, kan ik ook mee gruwelenquote:
NWS zit op fok, stuk ooft.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:59 schreef slindenau het volgende:
[..]
We zitten hier op FOK!, niet op [NWS].
Verzin voortaan zelf iets ofzo
[..]
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
NWS zit op fok, stuk ooft.
En die laatste heb ik zelf gemaakt.
Waarom ga jij bepalen wat er moet gebeuren?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:09 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja, een subforum van fok dat wereldwijd bekend is...tuurlijk. Doe voortaan gewoon weer Nederlands ok
Omdat iemand dat moet doen om dat soort wildgroei van onzin te voorkomen. Want buiten NWS hebben die plaatjes dus helemaal geen topic-verneukende waarde...en in NWS hoogstwaarschijnlijk ook nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:49 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Waarom ga jij bepalen wat er moet gebeuren?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
NWS zit op fok, stuk ooft.
En die laatste heb ik zelf gemaakt.
Weer iets bijgeleerdquote:Ooft
Zelfstandig naamwoord
ooft o; arch. boomfruit
Daar zijn mods voor en er staan wel meer plaatjes in die je niet overal kan gebruiken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:03 schreef slindenau het volgende:
[..]
Omdat iemand dat moet doen om dat soort wildgroei van onzin te voorkomen. Want buiten NWS hebben die plaatjes dus helemaal geen topic-verneukende waarde...en in NWS hoogstwaarschijnlijk ook niet
quote:
Oneensch! Ze verneuken in ieder geval dit topic!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:03 schreef slindenau het volgende:
[..]
Omdat iemand dat moet doen om dat soort wildgroei van onzin te voorkomen. Want buiten NWS hebben die plaatjes dus helemaal geen topic-verneukende waarde...en in NWS hoogstwaarschijnlijk ook niet
Blijkbaar niet, als ze zelf deze troep gaan postenquote:
Truequote:Op donderdag 3 juli 2008 14:42 schreef right_turn het volgende:
[..]
Oneensch! Ze verneuken in ieder geval dit topic!
quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:59 schreef slindenau het volgende:
Beschrijf eens wat je had gepost, kan ik ook mee gruwelen.
Dat dusquote:
Wanouquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:07 schreef dieenebart het volgende:
Goeie actie Jumparound. Lullo. Je moeder is een hoerrr.
(mail tubbie ff)
Dit is pas topicverneukendquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
WanouStraks de hele familie een ban?
Wtf heb jij nu weer voor gay ass sealquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dit is pas topicverneukend![]()
[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
Nee, dat is juist de bedoeling, zoeken terwijl er niets is.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:08 schreef Xbox_360 het volgende:
Kwam deze laatst tegen, ziet iemand er iets aan?![]()
[ afbeelding ]
je hader is een vomoquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:07 schreef dieenebart het volgende:
Goeie actie Jumparound. Lullo. Je moeder is een hoerrr.
(mail tubbie ff)
Zo had Xbox_360 het waarschijnlijk ook bedoeldquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:12 schreef Sneakemail het volgende:
[..]
Nee, dat is juist de bedoeling, zoeken terwijl er niets is.
Je bent jaloers omdat jij niet zo'n mooie seal hebtquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:35 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wtf heb jij nu weer voor gay ass seal?
Ojaquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:33 schreef elfzesendertig het volgende:
Zo had Xbox_360 het waarschijnlijk ook bedoeld
Nou, niet echtquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:33 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zo had Xbox_360 het waarschijnlijk ook bedoeld
lolzquote:
Maar waarom heb je nou zo'n seal dan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:55 schreef elfzesendertig het volgende:
Je zal wel een heel zuur leven hebben gezien het feit dat je je al druk maakt om die 3cm![]()
[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
3 cm * 2.265 posts = te veel verspilde ruimte voor zoeen kutkloon.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:55 schreef elfzesendertig het volgende:
Je zal wel een heel zuur leven hebben gezien het feit dat je je al druk maakt om die 3cm![]()
[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
aantal posts: 2265 (gemiddeld 9 per dag)quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |