Dat zal morgen wel officieel bekend gemaakt worden. Dan pas kan men er over berichten denk ik.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:09 schreef MadGuy het volgende:
Present!
Typisch dat er - nu het supersnel is uitverkocht - geen nieuwsmeldingen over worden gemaakt.
Haha, you (and i) wish.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Stelling:
-De prijs van 't ticket is wederom verhoogd
-Lowlands programmeert minder grote (en dus ook minder dure) acts dan alle voorgaande jaren
--> De prijs van een muntje kan dit jaar dus onmogelijk omhoog gaan!
3 weken ongeveerquote:Op zondag 22 juni 2008 13:17 schreef EvilWasp het volgende:
Hoeveel weken van tevoren zijn de blokkenschema's eigenlijk ongeveer bekend?
De enige niet-falendequote:Op zondag 22 juni 2008 13:51 schreef Spec87 het volgende:
Ik ben er ook weer bij dit jaar, vorig jaar gemist, 2006 was ik er wel bij, de FOK! meet, jeweets
Ik zou het niet meer proberen, leg je er gewoon bij neer.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:29 schreef Chooselife het volgende:
Nu al uitverkocht?! Kut. Waar kan ik kaartjes vandaan halen?
1 |
9e keerquote:
zat er dus niet ver naastquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:02 schreef rubbereend het volgende:
bizar zo vroeg uitverkocht
maar ik heb ff wat vrienden gesmst en die ging er meteen op uit voor kaarten dus ik gok morgen om 13.45 uitverkocht
Melomanics stonden vorig jaar ook al op Lowlands, trouwens.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:10 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Vet! Die heb ik een keer gezien op een obscuur bandjesfeestje en dat was echt relaxt
Waar? Ik schrik me dood dat het ineens is uitverkocht. Ik ga al jaren. Koop het kaartje meestal als het vakantiegeld binnen is. Nu is dat er niet van gekomen, maar meestal is het nu ook nog lang niet uitverkocht!quote:Op zondag 22 juni 2008 14:45 schreef Chooselife het volgende:
Heb ze nu voor een dik bedrag bij een internethandelaar moeten kopen.
Waar heb jij het nou weer over?quote:
nee, dan had ik echt het hele weekend lopen krassenquote:Op zondag 22 juni 2008 16:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Nog net op tijd een kaartje kunnen scoren. Een van de laatste combi-tickets. Gelukkig maar, anders moesten al m'n homies zonder mij naar LL, dat kan natuurlijk niet.
Nee, maar het zijn wel nazi's.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:29 schreef Meneer_Aart het volgende:
Is Tickets4u.nl inderdaad onbetrouwbaar, zoals in de OP staat?
quote:Op zondag 22 juni 2008 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, dan had ik echt het hele weekend lopen krassen.
Gewoon even je naam in de OP op wiki zetten: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/LL08 .quote:Op zondag 22 juni 2008 14:07 schreef Lov1 het volgende:
Ik wil nog steeds in de OPAlleen (en de eerste keer) Lowlands voor mij dit jaar
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:33 schreef D.zire het volgende:
Snoop Dogg heeft vrij tijdens Lowlands. Zou hij dan toch komen
03.aug.2008 20:00
Backyard Austin, Texas
27.aug.2008 20:00
Torwar Warsaw, Poland
Wiki vindt mij niet liefquote:Op zondag 22 juni 2008 17:21 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Gewoon even je naam in de OP op wiki zetten: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/LL08 .
Ja en dan gaat het dus snel, vrij logisch lijkt me.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
Kut is het echt uitverkocht? Vorige week of zo nog een mailtje gekregen dat er nog 5000 tickets waren..
Dat mailtje was van afgelopen vrijdag. En je weet dat het na dat bericht enórm hard gaat. Vorig jaar 2 dagen, nu 1 dag.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
Kut is het echt uitverkocht? Vorige week of zo nog een mailtje gekregen dat er nog 5000 tickets waren.. Omfg ik heb als enige van m'n vrienden een kaartje.
Met zo'n line up vind ik het eerlijk gezegd niet zo heel erg logisch hoor. Maar waarom zijn al die ticketverkooppunten in de OP onbetrouwbaar eigenlijk? Alleen omdat het duurder is dan normaal? Lijkt me niet dat alles behalve ticketmaster onbetrouwbaar is toch?quote:Op zondag 22 juni 2008 19:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja en dan gaat het dus snel, vrij logisch lijkt me.
probeer bij ticketservice nog maar eens een ticket te bestellenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:34 schreef crossover het volgende:
Uitverkocht?
Op de site staat iets anders..
Veel plezier met kaartjes kopen dan maar.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:34 schreef crossover het volgende:
Uitverkocht?
Op de site staat iets anders..
Ik heb er al eenquote:
Scherp, +1.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb er al een
Dus die 5000 kaarten zijn in 1 dag allemaal verkocht, gezien het feit dat dat bericht er vrijdag opstond en het zaterdag al uitverkocht was?
Was vorig jaar ook al het geval.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:18 schreef crossover het volgende:
Ik heb er al een
Dus die 5000 kaarten zijn in 1 dag allemaal verkocht, gezien het feit dat dat bericht er vrijdag opstond en het zaterdag al uitverkocht was?
Die kun je dan mooi verkopen aan iemand die als enige van zijn vriendengroep geen kaartje hadquote:Op zondag 22 juni 2008 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
Kut is het echt uitverkocht? Vorige week of zo nog een mailtje gekregen dat er nog 5000 tickets waren.. Omfg ik heb als enige van m'n vrienden een kaartje.
Staat ook in de OP:quote:Op zondag 22 juni 2008 19:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Met zo'n line up vind ik het eerlijk gezegd niet zo heel erg logisch hoor. Maar waarom zijn al die ticketverkooppunten in de OP onbetrouwbaar eigenlijk? Alleen omdat het duurder is dan normaal? Lijkt me niet dat alles behalve ticketmaster onbetrouwbaar is toch?
Ze zijn niet per definitie onbetrouwbaar, maar de organisatie kan er niet voor instaan dat ze betrouwbaar zijn.quote:Elk jaar komen mensen die hun kaarten hebben gekocht via niet-officiële verkooppunten bedrogen uit. Niet alleen zijn deze tickets te duur, ook de kans op het aanschaffen van een vals ticket is groot. Alle geldige kaarten zijn voorzien van barcodes en deze worden bij de entree gescand. Zo kun je dus éénmaal met dezelfde barcode het terrein betreden. De barcodes van in de post verdwenen kaarten zijn ongeldig gemaakt door de organisatie. De kans is groot dat deze verdwenen kaarten opduiken op veilingsites, in de zwarte handel of voor de ingang van het festivalterrein.
True, true. Ik zit eraan te denken om alleen te gaan, maar dat vind ik helemaal zo sneu. Al ben je op Lowlands nooit alleen. Misschien verkoop ik mijn kaartje en ga ik met iemand die als enige kaartje voor Werchter heeft.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:06 schreef Arinna het volgende:
[..]
Die kun je dan mooi verkopen aan iemand die als enige van zijn vriendengroep geen kaartje had![]()
Maar das vervelend ja... hier ook zo'n situatie. 2 personen wel een kaartje, 2 nog niet. Maar ja, dan sta je nog niet helemaal alleen he.
Dan verkoop je je Lowlandskaartje voor de Werchterprijs. Lijkt me niet moeilijk te doen...quote:Op zondag 22 juni 2008 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
True, true. Ik zit eraan te denken om alleen te gaan, maar dat vind ik helemaal zo sneu. Al ben je op Lowlands nooit alleen. Misschien verkoop ik mijn kaartje en ga ik met iemand die als enige kaartje voor Werchter heeft.![]()
Bands die ik graag wil zien komen daar ook, tis alleen wat duurder.Ach, ik zie t nog wel.
en daarom hegb ik nou mijn vrienden snel gesmst toen ik dat bericht kreegquote:Op zondag 22 juni 2008 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
ik ook maar ik bleek de enige te zijn die nog geen kaartje hadquote:Op zondag 22 juni 2008 22:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarom hegb ik nou mijn vrienden snel gesmst toen ik dat bericht kreeg
ticketservice bellen? Kunnen ze vast wel controleren..quote:Op zondag 22 juni 2008 22:38 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik ook maar ik bleek de enige te zijn die nog geen kaartje had
van de 1e kring vrienden danvan de 2e kring hebben er 2 geluisterd en zijn naar GWK en FRS gegaan en eentje niet en die heeft zaterdag bij tickets4u besteld. die vroeg gister aan me of ie het kaartje ergens kon testen
dus ik zei: bij de ingang van lowlands hebben ze hele mooie scanners
![]()
Verleden jaar heb ik dit geprobeerd omdat ik mijn kaartje via Marktplaats had, maar zij konden niks doenquote:Op zondag 22 juni 2008 23:15 schreef lienelien het volgende:
ticketservice bellen? Kunnen ze vast wel controleren..
Het stond wel in de krant (Spits) vanmorgen.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:01 schreef Tourniquet het volgende:
In het weekend is het Mojo kantoor dicht, vandaar dat het nog niet officieel op de Lowlands site staat.
In de Metro stond het ook. Die hebben het waarschijnlijk weer van sites als graz en festivalinfo overgenomen. Er is namelijk nog geen officieel persbericht uitgegaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Het stond wel in de krant (Spits) vanmorgen.
quote:Lowlands 2008 uitverkocht / 23-6-2008
Lowlands 2008 is uitverkocht! En dat is nog nooit zo snel gebeurd! Zaterdagmiddag was Ticket Service uitverkocht en alle andere vvk adressen zijn nu ook door de kaartjes heen. Er zijn nu dus 55.000 mensen die zich bijna twee maanden lang kunnen verheugen op een heleboel muziek, theater, comedy, film, literatuur en een boel gekkigheid.
Let op: doordat er nog een paar kaarten in reservering staan, is het mogelijk dat deze weer vrijkomen. Af en toe ticketservice.nl checken kan dus de moeite waard zijn...
Net te laat voor een kaartje? Gelukkig gaan er binnenkort nog wat Lowlandsacties van start, dus wie weet ben je er toch nog bij:
- nrc.next verloot de laatste 100 kaarten
- tijdens de Lowlands actieweek op 3FM kun je kaarten winnen
- natuurlijk verloot 3voor12 ook nog een aantal tickets
- creatieve LLowlanders winnen kaarten op www.cjp.nl/lowlands
Het programma is nog lang niet compleet dus blijf deze site in de gaten houden voor updates!
Ik vertrouw nooit op anderen als het op concertkaartjes aankomt eigenlijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben erg blij dat ik niet op degene die de kaarten zou halen heb vertrouwd. Die belde ik maandag na die mail dat er nog maar 5000 waren met de vraag "En? Heb je ze gehaald vorige week dinsdag?" Nee nee, afspraak in de stad ging niet door, dus ik ga ze volgende week dinsdag halen.
Die gok wilde ik niet nemen en heb ze dus die avond via internet besteld... en gelukt. Dag erna: uitverkocht.
3equote:Op maandag 23 juni 2008 13:23 schreef frame-saw het volgende:
Ik kom even bij de vijfde pagina binnenvallen.
Hallo!
http://lowlands.oma-g.com/bands.htmquote:Op maandag 23 juni 2008 13:57 schreef Byte_Me het volgende:
ik ga eens beginnen met me een beetje "in te luisteren", ik geloof dat ik ongeveer driekwart van de namen niet ken
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://lowlands.oma-g.com/bands.htm
Iemand enig idee?quote:Lowlands 2008
Ja,ja,ja A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 is uitverkocht. 15, 16 en 17 augustus zullen onder andere dEUS, Franz Ferdinand, N*E*R*D, The Roots en Underworld acte de presence geven op het festivalterrein in Biddinghuizen. 3VOOR12 mag 10x1 kaart weggeven. Dat is dus 1 kaart per winnaar!
Welke Lowlandsact werd het meest gedraaid op de Nederlandse televisie tijdens Euro 2008?
mailen aan: 3voor12-prijsvraag@vpro.nl
ovv maandag-1
Alleen antwoorden binnen voor dinsdag 11.57 uur dingen mee. Vergeet niet je naam, adres en telefoonnummer te vermelden.
quote:Het succes in de aanloop naar deze editie maakt het festival naar eigen zeggen niet arrogant. “We kunnen het nu niet maken om de line-up af te raffelen. Je moet ook denken aan de editie van volgend jaar. Daarom komen we nog met enkele spannende nieuwe en grotere namen.” Lowlands houdt de laatste aanvullingen op het affiche niet bewust achter de hand. Het zegt nog in onderhandeling te zijn met de bands die de poster zullen completeren. Bollmann sluit niet uit dat er nog Nederlandse bands aan de line-up worden toegevoegd.
Ik ben benieuwd naar die grote namen. Vraag me af wat nog uit de hoge hoed komen. Het is nu ook een grote gok. Fans van die grote bands zullen geen kaartjes kunnen kopen. Dus je zult het moeten hebben van de mensen die nu hun kaartje hebben...quote:Op maandag 23 juni 2008 19:56 schreef Tourniquet het volgende:
Even een interessante quote uit een artikel op 3voor12: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/39733326
[..]
Je wordt nu afgestraft!quote:Op maandag 23 juni 2008 21:16 schreef MrBrightside het volgende:
Waaaarom was ik zaterdagmiddag te lui om een kaartje te halen.
De mannetjes van LL hadden vast niet verwacht dat het nu al uitverkocht zou zijn, en om de laatste twijfelaars de komende tijd dan alsnog over de streep te trekken hebben ze nog wat grote namen achter de hand.. maar nu is het dus uitverkocht, maar hebben nog wel een aantal grote namen. Lijkt mij een zeer logische beredenering.. Snel bekend maken dus maar! Ikheberzinin!quote:Op maandag 23 juni 2008 20:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar die grote namen. Vraag me af wat nog uit de hoge hoed komen. Het is nu ook een grote gok. Fans van die grote bands zullen geen kaartjes kunnen kopen. Dus je zult het moeten hebben van de mensen die nu hun kaartje hebben...
Hier ook 2 mensen die buiten de boot vielenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:34 schreef P8 het volgende:
heb ik zoeen kaartje, zijn de 2 vrienden met wie ik zou gaan te laat
Ik vind het dus een beetje lijken alsof ik ook een camper ticket heb, wat dus eigenlijk niet het geval is. Waarschijnlijk is het bedoeld als 'waarschuwing' voor als je met de camper wil komen ofzo. Ik zal het dus wel verkeerd interpreteren, maar enigszins onduidelijk is het wel. Staat dit er bij jullie ook?quote:CAMPER CAMPING TICKET
LOWLANDS 2008
1 STANDPLAATS VAN 30M2 VOOR EEN CAMPER/CARAVAN + 1 (VOOR)TENT. MAX LENGTE CAMPER/CARAVAN: 8,5M. ENKEL GELDIG ICM EEN LOWLANDS-TICKET. ALLEEN DOOR DE RDW ERKENDE CARAVAN, CAMPER OF VOUWWAGENS ZIJN TOEGESTAAN. INGEBOUWDE GAS-, TAP-, EN GELUIDSINSTALLATIES NIET TOEGESTAAN. DE ORGANISATIE HOUDT ZICH HET RECHT VOOR EEN VOERTUIG TE WEIGEREN. CHECK www.lowlands.nl VOOR COMPLETE INFO.
Uh, ik heb geen PDF-kaartje, maar heb je niet per ongeluk een camper camping ticket aangeschaft?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:47 schreef WalterSobchak het volgende:
Ey, ik zit zo eens heel tevreden naar mijn PDF ticket te staren, dat ik heb aangeschaft tijdens de vroege vogel actie. Daarop staat een kadertje met:
[..]
Ik vind het dus een beetje lijken alsof ik ook een camper ticket heb, wat dus eigenlijk niet het geval is. Waarschijnlijk is het bedoeld als 'waarschuwing' voor als je met de camper wil komen ofzo. Ik zal het dus wel verkeerd interpreteren, maar enigszins onduidelijk is het wel. Staat dit er bij jullie ook?
Nee, zo stom ben ik gelukkig niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uh, ik heb geen PDF-kaartje, maar heb je niet per ongeluk een camper camping ticket aangeschaft?
Collega van me had inderdaad hetzelfde volgens mij. Heel vreemd, maar volgens mij staat het er puur ter informatie. "Áls je met een camper komt moet je ook een camperticket kopen!"quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:47 schreef WalterSobchak het volgende:
Ey, ik zit zo eens heel tevreden naar mijn PDF ticket te staren, dat ik heb aangeschaft tijdens de vroege vogel actie. Daarop staat een kadertje met:
[..]
Ik vind het dus een beetje lijken alsof ik ook een camper ticket heb, wat dus eigenlijk niet het geval is. Waarschijnlijk is het bedoeld als 'waarschuwing' voor als je met de camper wil komen ofzo. Ik zal het dus wel verkeerd interpreteren, maar enigszins onduidelijk is het wel. Staat dit er bij jullie ook?
Anouk.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:21 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Zolang het maar niet in de trant van Anouk is, kan niet geloven dat ze daar geld voor geven eik
Best raar he, gezien de line upquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:08 schreef Tourniquet het volgende:
Ongelofelijk hoeveel berichten er nu op allerlei fora opduiken van mensen die nog geen kaartje hebben. Volgens mij hadden ze dit jaar wel 2x kunnen uitverkopen.
Bron?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:07 schreef damienr het volgende:
Editors op Lowlands / 24-6-2008
Lowlands mag dan wel helemaal uitverkocht, sold out en ausverkauft zijn, aan het programma wordt nog hard gewerkt. Er komen nog flink wat namen bij en vandaag beginnen we met de Editors!
Dit is slechts de eerste in de reeks. Houdt de site scherp in de gaten voor meer!
Nicequote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:07 schreef damienr het volgende:
Lowlands mag dan wel helemaal uitverkocht, sold out en ausverkauft zijn, aan het programma wordt nog hard gewerkt. Er komen nog flink wat namen bij en vandaag beginnen we met de Editors!
Dit is slechts de eerste in de reeks. Houdt de site scherp in de gaten voor meer!
ja, maar ach, ik had geen zin om 40 euro voor een kaartje voor de HMH neer te tellen, dus dan maar op festivalsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:16 schreef MOETIG het volgende:
EDITORSSSGE-WEL-DIG!!! btje vreemd wel, vorig jaar voor 2e keer op lowlands en onlangs ook op Pinkpop. Mja wat maakt t ook uit....
Ze komen wel erg vaak naar NL idd, dit volgens mij de 5e keer dat ik ze kan zien in 2 jaar tijd...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:16 schreef MOETIG het volgende:
EDITORSSSGE-WEL-DIG!!! btje vreemd wel, vorig jaar voor 2e keer op lowlands en onlangs ook op Pinkpop. Mja wat maakt t ook uit....
dit wordt ook mijn vijfde keer. Blijft leuk.. Afgelopen oktober in 013 vond ik toch wel het beste optreden van de reeks.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:29 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ze komen wel erg vaak naar NL idd, dit volgens mij de 5e keer dat ik ze kan zien in 2 jaar tijd...
dat was op vrijdagmiddag.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:33 schreef ondeugend het volgende:
Vorig jaar bij de Editors heerlijk liggen suffen op het gras in het zonnetje. Brakheid alom.
Wou jij zeggen dat je op vrijdag nog niet gaar bent? Ik ben op donderdag al gaar als ik voor de ingang staquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:48 schreef MOETIG het volgende:
[..]
dat was op vrijdagmiddag.donderdagavond iets te enthousiast in de 24h tent los gegaan ofzo?!
Ja ook maar dat viel wel mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:48 schreef MOETIG het volgende:
[..]
dat was op vrijdagmiddag.donderdagavond iets te enthousiast in de 24h tent los gegaan ofzo?!
ik was vorig jaar op donderdag al dood toen de tent net stond, crisis wat een gesjouw en gewacht bij die ingang zegquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:52 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat je op vrijdag nog niet gaar bent? Ik ben op donderdag al gaar als ik voor de ingang sta
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Doe mij maar de Manics van de nieuwe PP-namen. Editors
Alsof die zo slecht is?! Ik vind deze line-up véééééél beter als die van vorig jaar, waar Motörhead zo'n beetje de enige boeiende band voor mij was. Nu heb ik echt een overvloed aan keus. Ik snap het gebash op de line-up niet zo, kan iemand me dat uitleggen? Kleine namen heerschen en verrassen nu eenmaal het meest. Dikke punt.quote:
Nou grote bands zijn bekender. En voor mij persoonlijk; kleine bands vind ik leuker om te zien in concertzalen. Op een festival wil ik juist grote namen zien. Zelfs al vind ik de muziek niet eens boeiend. Verder zijn er niet genoeg boeiende kleine bands{op LL} in mijn mening.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:10 schreef SKa_BoSS het volgende:
Alsof die zo slecht is?! Ik vind deze line-up véééééél beter als die van vorig jaar, waar Motörhead zo'n beetje de enige boeiende band voor mij was. Nu heb ik echt een overvloed aan keus. Ik snap het gebash op de line-up niet zo, kan iemand me dat uitleggen? Kleine namen heerschen en verrassen nu eenmaal het meest. Dikke punt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:10 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Alsof die zo slecht is?! Ik vind deze line-up véééééél beter als die van vorig jaar, waar Motörhead zo'n beetje de enige boeiende band voor mij was. Nu heb ik echt een overvloed aan keus. Ik snap het gebash op de line-up niet zo, kan iemand me dat uitleggen? Kleine namen heerschen en verrassen nu eenmaal het meest. Dikke punt.
Lezen is moeilijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:41 schreef Smart_ass het volgende:
Waren de Editors er vorig jaar ook niet al?
Hadden ze beter opnieuw Interpol kunnen boeken.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:40 schreef Mistaken het volgende:
Midnight Juggernauts of Crookers zouden ook een mooie toevoeging zijn aan het nachtprogramma.
Ze staan beiden op Pukkelpop, dus waarom niet?
Het al een paar keer gezegd was dat ze er vorig jaar ook waren.quote:
omgquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:07 schreef damienr het volgende:
Geweldige site, heb net even wat dingen aangeklikt waarvan ik niet veel wist en... damn ik ga tijd te kort komen!quote:Op maandag 23 juni 2008 14:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Yep, festivalhoeren zijn het. FF, kaiserchiefs en nu ook the editors.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:33 schreef CherryLips het volgende:
de nieuwe kaiser chiefs. die treden ook overal 10 keer op
.
Pinkpop 2006 ook nogquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg
Lowlands 2005 - Lowlands 2007- Pinkpop 2008 - Lowlands 2008
beetje overdeven
maargoed tis toch al de Lowlands van bands op herhaling
Het enige verschil is dat de Kaiser Chiefs wèl leuk zijn..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:33 schreef CherryLips het volgende:
de nieuwe kaiser chiefs. die treden ook overal 10 keer op
.
Yes, pleaze! Die vent is echt een held, die mag ook wel even een bezoek brengen aan Biddinghuizen..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:54 schreef addict.for.dramatics het volgende:
*wilt Get Cape. Wear Cape. Fly*
Ze staan ook op Pukkelpop, waarom dan niet LL
Goed idee! Ga ik ook doen als ik thuis ben.. zit nu op kantoor.. minuten af te tellen..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:56 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik heb net even een soort playlist gemaakt, met van elke band/ act één nummer.. zit nu al op 5,4 uur muziek en dan komen er nog een hele bende met namen bij.. dat worden dan minimaal 6 schijfjes ofzo..
En ik ben door het maken van deze playlist nogmaals tot de conclusie gekomen dat dit echt een monsterlijke line-up is!!
Zelfde probleem. Ik denk een paar dagen voor Lowlands nog eens op marktplaats kijken, dan zullen ze die kaartjes wel voor minder geld aanbieden, anders blijven ze ermee zitten. Het is en blijf idd ronduit belachelijk, mensen die die kaartjes op gaan kopen en voor meer dan 200 euro verkopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:33 schreef MOETIG het volgende:
Wij gaan altijd met een hele groep, maar 1 van ons heeft geen kaartje. Nu is ie best bereid iets meer te betalen, maar 200 euris is natuurlijk ronduit belachelijk!!
Iemand suggeties voor betrouwbare, redelijk geprijsde kaartjes?
of iemand ervaring met kaartjes kopen vlak voordat het festival begint?
Dat deed ik dus 2 jaar geleden ook, toen het 3 dagen van te voren uitverkocht. Kaarten van 400 euro deden gewoon wegvliegen. Meteen besloten om het elk jaar gewoon de eerste verkoopdag te doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Ik denk een paar dagen voor Lowlands nog eens op marktplaats kijken, dan zullen ze die kaartjes wel voor minder geld aanbieden, anders blijven ze ermee zitten. Het is en blijf idd ronduit belachelijk, mensen die die kaartjes op gaan kopen en voor meer dan 200 euro verkopen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wel relaxt juist die Editors, trekt lekker veel publiek dus is het elders lekker rustig
Geweldig site, thanks!quote:Op maandag 23 juni 2008 14:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee ik wilde er best wat meer geld tegen aan gooien maar 3 keer over de kop voor de laatste 2 dagen? Nee, ben niet helemaal van lotje getikt nog.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:12 schreef Smart_ass het volgende:
Maar jij hebt ze 2 jaar geleden dus ook via marktplaats gekocht een paar dagen voordat Lowlands begon? Hoeveel heb je ervoor betaald uiteindelijk dan?
Met zo een grote naam betekend het alleen dat er geen andere, leuke, grote naam zal komen? En hoe moeten we weten of er iets leuks te doen is tijdens editors?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wel relaxt juist die Editors, trekt lekker veel publiek dus is het elders lekker rustig
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Ik denk een paar dagen voor Lowlands nog eens op marktplaats kijken, dan zullen ze die kaartjes wel voor minder geld aanbieden, anders blijven ze ermee zitten. Het is en blijf idd ronduit belachelijk, mensen die die kaartjes op gaan kopen en voor meer dan 200 euro verkopen.
of juist niet, omdat er nog een aantal grote namen bekend gemaakt gaan worden waardoor NOG meer mensen op zoek gaan naar kaarten en de prijzen nog veel duurder worden. **zucht**quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat deed ik dus 2 jaar geleden ook, toen het 3 dagen van te voren uitverkocht. Kaarten van 400 euro deden gewoon wegvliegen. Meteen besloten om het elk jaar gewoon de eerste verkoopdag te doen.
Misschien is het dit jaar anders omdat het zo vroeg al uitverkocht is.
Ah ja, anders moet ik mijn kaartje ook maar verkopen, maar vind het gewoon zonde aangezien ik 'm al vanaf februari in huis heb, gene met die ik ga is gewoon te laat.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:29 schreef kriele het volgende:
[..]
Denk niet dat er nog kaarten tegen normale prijzen verkocht worden. De vraag is domweg te groot. Als je geen ticket hebt, heb je hele dikke pech gehad. Denk ook dat teveel kaarten in handen zijn van die woekeraars, die de kaarten weer weten te verkopen aan buitenlanders voor wie de kaarten zelfs dan nog goedkoop zijn. Denk aan Engelsen.
Ik zou de prijsvragen nog ff goed in de gaten houden.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ah ja, anders moet ik mijn kaartje ook maar verkopen, maar vind het gewoon zonde aangezien ik 'm al vanaf februari in huis heb, gene met die ik ga is gewoon te laat.
Welke prijsvragen?
Het is leuk dat de Editors komen, maar ik had eigenlijk gehoopt op een andere artiest, aangezien ik deze artiest al gezien had. Ach, genoeg keuze nog steeds dacht ik zoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:![]()
editors
verkopen ze geen kaartjes als ze een normaal optreden hebben ofzo
maareh, die nieuwe minimal dingen klinken wel aardig.
[..]
Met zo een grote naam betekend het alleen dat er geen andere, leuke, grote naam zal komen? En hoe moeten we weten of er iets leuks te doen is tijdens editors?
Jezus, dat tekent de line-up van dit jaar wel... Als er één band overal en nergens te zien is geweest de afgelopen 2 jaar. En dat gewoon nóg een keer op Lowlandsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:07 schreef damienr het volgende:
Schaamteloos inderdaadquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:26 schreef rubbereend het volgende:
omg
Lowlands 2005 - Lowlands 2007- Pinkpop 2008 - Lowlands 2008
beetje overdeven
maargoed tis toch al de Lowlands van bands op herhaling
Licht er denk ik aan dat iedereen een andere muziek smaak hebben, die gene die vorig jaar niks vonden vinden het mischien dit jaar helemaal geweldig en vice versa.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:17 schreef addict.for.dramatics het volgende:
[..]
Nou grote bands zijn bekender. En voor mij persoonlijk; kleine bands vind ik leuker om te zien in concertzalen. Op een festival wil ik juist grote namen zien. Zelfs al vind ik de muziek niet eens boeiend. Verder zijn er niet genoeg boeiende kleine bands{op LL} in mijn mening.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:40 schreef Noodlez het volgende:
Há, vrijdagavond kaart besteld en vandaag ontvangen![]()
![]()
.
Ik hoop dat dat bij mij ook zo is als ik thuis komquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:40 schreef Noodlez het volgende:
![]()
.
quote:Geachte mevrouw Lienelien,
Helaas moeten we u mededelen dat uw bestelling voor het Lowlands evenement is geannuleerd.
Dit omdat er afgelopen zaterdag te veel boekingen waren binnen gekomen.
We hadden maar een beperkt aantal kaarten voor de prijs van ¤ 135,-.
Dit waren de zogeheten “early birth” kaarten.
Alle andere kaarten die we hebben vermelden een prijs die nog hoger is dan de prijs die wij u hebben berekend.
Dan hebben we het nog niet eens over de prijs die wij hebben betaald, want die ligt nog hoger.
Dit alles kon gebeuren omdat wij zelf zaterdag bij een ander groot festival stonden voor de kaartverkoop (Indian Summer) en ons voorraad systeem niet gekoppeld is aan de website.
Je kunt dus oneindig bestellen.
Er wordt aan de website gewerkt om dit in de toekomst tegen te gaan.
We begrijpen dat dit voor nu erg vervelend is voor u.
U kunt nog wel kaarten bestellen via de site alleen hebben we de prijs moeten verhogen.
Als u toch nog interesse heeft in de kaarten willen we u een korting van ¤ 25,- per kaartje aanbieden voor hetzelfde aantal kaarten als dat u eerder bij ons had besteld.
Mocht u hier verder nog vragen over hebben kunt u die naar ons mailen, of u kunt ons bereiken op 075-6122229 / 06-13779694.
Bestelling: ------------------------------------------------------------------------------
vrijdag 15 augustus 2008 | 14:00 - Lowlands - Walibi World, Evenemententerrein, Biddinghuizen
Entree - Categorie 2
1 kaart a ¤ 135,00 per stuk voor ¤ 135,00
Subtotaal: ¤ 135,00
Servicekosten: ¤ 6,00
Verzendkosten: ¤ 1,50
Korting iDEAL / Creditcard (VISA, MasterCard, Maestro): ¤ -1,50
Totaal: ¤ 141,00
------------------------------------------------------------------------------------------
Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes, Saskia
Behalve oplichters dus ook nog eens amateuristische oplichters.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:44 schreef lienelien het volgende:
Leuk bedrijf ja, dat Tickets4u.
Kreeg vandaag deze mail (vrosspost van I Bet en WGR dadelijk maar)
En toen had ik géén Lowlandskaartje meer![]()
![]()
[..]
wat een kutmail ook. Beginnen met geachte, en afsluiten met groetjesEn de ene keer ben ik u, de andere keer jij
Ze zijn daar blijkbaar vandaag pas wakker geworden. 'Oh, oeps, LL is uitverkocht bij ticketservice! Snel, snel! Prijs verhogen en eerdere verkopen annuleren!'
Nou, jammer voor hen kan dit niet eens volgens hun eigen alg. voorwaarden. Dus ze hebben al een leuke mail terug, ik ben benieuwd..
Whehe.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:46 schreef FleshWound het volgende:
Early Birth kaarten? Lijkt me sterk dat ze tickets voor een miskraam verkopen
Als het product dat ze verkopen op hun site redelijkerwijs voor het vermeldde bedrag gekocht kan worden zijn ze verplicht de kaarten voor die prijs te leveren.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:44 schreef lienelien het volgende:
![]()
[..]
wat een kutmail ook. Beginnen met geachte, en afsluiten met groetjesEn de ene keer ben ik u, de andere keer jij
Ze zijn daar blijkbaar vandaag pas wakker geworden. 'Oh, oeps, LL is uitverkocht bij ticketservice! Snel, snel! Prijs verhogen en eerdere verkopen annuleren!'
Nou, jammer voor hen kan dit niet eens volgens hun eigen alg. voorwaarden. Dus ze hebben al een leuke mail terug, ik ben benieuwd..
Volgens mij ook ja. Na het sluiten van een verkoopovereenkomst is de tegenpartij verplicht het product of de dienst te leveren tegen het afgesproken bedrag. Ben helaas niet juridisch onderlegd, maar ik denk dat hier een leuke zaak van te maken is. Tickets4u levert en wanprestatie en is dus in gebreke. Dat ze als reden aangeven dat de website niet de daadwerkelijke "voorraad" weergeeft is hun probleem.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:53 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Als het product dat ze verkopen op hun site redelijkerwijs voor het vermeldde bedrag gekocht kan worden zijn ze verplicht de kaarten voor die prijs te leveren.
Precies. Ik zou het niet laten zitten. Kassa (van Ned 3) raadplegen anders! Die hebben graag zulke zaakjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:53 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Als het product dat ze verkopen op hun site redelijkerwijs voor het vermeldde bedrag gekocht kan worden zijn ze verplicht de kaarten voor die prijs te leveren.
Keep us posted (en anders misschien een brief naar Radar/Kassa sturen wat chansadres al zegt)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:44 schreef lienelien het volgende:
![]()
[..]
inderdaad ja. Ik las net op tweakers iemand met exact hetzelfde verhaal. Ze noemen in een mail naar hem het feit dat ze zaterdag niet op kantioor waren en het feit dat een van hun connecties 60 kaarten annuleerde 'overmacht'quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. Na het sluiten van een verkoopovereenkomst is de tegenpartij verplicht het product of de dienst te leveren tegen het afgesproken bedrag. Ben helaas niet juridisch onderlegd, maar ik denk dat hier een leuke zaak van te maken is. Tickets4u levert en wanprestatie en is dus in gebreke. Dat ze als reden aangeven dat de website niet de daadwerkelijke "voorraad" weergeeft is hun probleem.
quote:Heb je zaterdag ook een aankoopbevestiging ontvangen Lienelien?
I wishquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:58 schreef SKa_BoSS het volgende:
LOL @ Coen en Sander show!
"Het gerucht gaat dat Depeche Mode Lowlands afsluit op de zondag"
Wat een kutactie! Platprocederen die honden!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:44 schreef lienelien het volgende:
![]()
[..]
Dus ze zijn geen surprise-act dit jaar..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:58 schreef SKa_BoSS het volgende:
"Het gerucht gaat dat Depeche Mode Lowlands afsluit op de zondag"
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ja snap ik wel, maar heb geen zin om daar in m'n eentje met m'n tentje aan te komen, genoeg mensen op Lowlands, ik weet het, maar uiteindelijk ben je toch alleen dan.
OMG ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:46 schreef FleshWound het volgende:
Early Birth kaarten? Lijkt me sterk dat ze tickets voor een miskraam verkopen
Thnx, nu weet ik weer even waarom ik dit thuis ookal weer niet luister.quote:
Ga dan!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:20 schreef Smart_ass het volgende:
En ik heb nog steeds mega zin om te gaan!![]()
Ga je hier nou de komende 5 topics lopen zeuren dat je niet in je eentje durft te gaan? Regel nog een kaartje, of maak iemand blij! Pfffquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:20 schreef Smart_ass het volgende:
En ik heb nog steeds mega zin om te gaan!![]()
quote:
Is dat gerucht tenminste ook uit de wereld.quote:Coldplay komt níet naar Biddinghuizen.
Nou, dat is in ieder geval ook weer uit de wereld geholpen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:42 schreef augurkenkoning het volgende:
De organisatie is nog met een paar namen bezig, maar met de komst van Pete Philly & Perquisite, The Presidents of the USA en Santogold lijkt de line-up van Lowlands 2008 compleet. Voor wie nog zit te wachten op één of twee grote namen, kan daarmee stoppen, want volgens festivaldirecteur Eric van Eerdenburg wordt Lowlands 2008 ‘vooral een festival waar veel nieuwe bands ontdekt kunnen worden’. Om daarmee maar meteen één van de grootste geruchten uit de wereld te helpen: Coldplay komt níet naar Biddinghuizen.
‘Er wordt op internet ongelooflijk veel geluld, maar wij kiezen bewust niet voor namen van het niveau Metallica, Coldplay en Red Hot Chili Peppers. Het aanbod van bands in die categorie vonden wij trouwens ook niet geschikt. Metallica is geen band voor Lowlands. En Coldplay was bovendien niet beschikbaar.’ Van Eerdenburg blijft daarmee, naar eigen zeggen, trouw aan het imago van Lowlands. ‘Wij zijn het festival voor opkomende nieuwe bands. Coldplay gaf bijvoorbeeld haar eerste Nederlandse optreden bij ons. Dit jaar ben ik erg benieuwd naar MGMT.’
Pinkpop was dankzij een programma vol grote namen al snel uitverkocht, maar hoewel Lowlands dit jaar nog duidelijker niet voor die aanpak kiest, zijn ook daar geen kaarten meer te koop. ‘We hebben een publiek gekweekt dat juist op bands zit te wachten die normaal in de bovenzaal van Paradiso spelen.’ Het heeft er alle schijn van dat Franz Ferdinand het festival op zondagavond zal afsluiten. Al wil de festivaldirecteur dat nog niet bevestigen. ‘We zijn nog een beetje aan het schuiven. Maar het is wel zo dat Franz Ferdinand kort na Lowlands met een nieuw album komt. Ik hoop dat ze nieuw materiaal gaan spelen.
Van http://www.revu.nl
Inderdaad. Plus dat ze eerst zeggen dat ze nieuwe en opkomende namen hebben, en dan voor de 3e keer Editors laten komen..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Nou, dat is in ieder geval ook weer uit de wereld geholpen.
Wat betreft de "nieuwe en opkomende namen", dat valt toch ook wel weer mee, of heb ik zo'n vreselijk alternatieve muzieksmaak dat ik toch het merendeel van de namen wel ken / gehoord heb / vrij regelmatig beluister?
Wat een onzin, lowlands.nl meldt juist dat er nog meer komt. En als ik zo eens kijk moet er nog een band of 20 bij?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:42 schreef augurkenkoning het volgende:
De organisatie is nog met een paar namen bezig, maar met de komst van Pete Philly & Perquisite, The Presidents of the USA en Santogold lijkt de line-up van Lowlands 2008 compleet.
Lijkt me tof. Ben een beetje uit de metal maar die lui blijven goed. Sowieso staat er maar weinig metal op Lowlands geloof ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef Corsnor het volgende:
Meshuggah op pukkelpop, minimale kans op LL dag erna? Hopen kan altijd.
Volbeatquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Lijkt me tof. Ben een beetje uit de metal maar die lui blijven goed. Sowieso staat er maar weinig metal op Lowlands geloof ik.
ga jij eigenlijk nog?quote:
hier ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:40 schreef Noodlez het volgende:
![]()
.
franz ferdinand als afsluiter?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Nou, dat is in ieder geval ook weer uit de wereld geholpen.
Wat betreft de "nieuwe en opkomende namen", dat valt toch ook wel weer mee, of heb ik zo'n vreselijk alternatieve muzieksmaak dat ik toch het merendeel van de namen wel ken / gehoord heb / vrij regelmatig beluister?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
DubXanne komt The Police in Dub doen
De Kevers van 2008?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
DubXanne komt The Police in Dub doen
erg leuk dit inderdaadquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:00 schreef augurkenkoning het volgende:
nieuwe toevoeging (mij zegt't niks)
Hiphop in your face! / 25-6-2008
Big up voor de mannen van het Utrechtse dj-collectief Boemklatsch! Laat een hiphopfeestje bouwen maar aan hen over. Die hebben we dus direct besteld voor Lowlands! Het bedrijfsgeheim: alles boven het gangstamaaiveld in de mix knallen: van nederhop tot Miami bass, van booty tot electro, zich een RSI-arm scratchend waar dat nodig is!
-----
BOEMKLATSCH
Wie weet nog dat hiphop een feestje hoort te zijn? Dj-collectief Boemklatsch weet dat. En sinds hun draaikunsten voor een uitpuilende Bravo vorig jaar weten ook minstens 5000 Lowlanders dat. Het Boemklatsch-bedrijfsgeheim: breder draaien dan je oor lang is en het tempo onveranderd hoog houden, plus veel opruiende kreten door de mic. En dus knallen de Utrechters alles boven het gangstamaaiveld in de mix: van nederhop tot Miami bass, van booty tot electro, zich een RSI-arm scratchend waar dat nodig is. Je snapt het al: wegens uitzinnig succes geprolongeerd. Alleen je moeder is fluffer, krabt je waar het jeukt, urbaanbrekend en onsmakelijk vettig.
(lowlands.nl
Ik denk eigenlijk dat we een 50 jaar Nederpop iets krijgen als "Kever-act", die geruchten gaan al een tijdje. Dit lijkt me iets voor vroeg op de Alpha.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:29 schreef Luni het volgende:
[..]
De Kevers van 2008?
Lijkt me wel zwaar relaxt!
Irie!
Daar ga ik ook van uit. Iets met de Nederpop. Beste Neerlands liedjes in een ander jasje door bands die toch op Lowlands staan (Principe De Kevers).quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat we een 50 jaar Nederpop iets krijgen als "Kever-act", die geruchten gaan al een tijdje. Dit lijkt me iets voor vroeg op de Alpha.
wel op de myspace van Bong Ra.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat zit iedereen bong-ra te roepen? het staat niet op de lowlands site?
Nou, waar zou het nog meer kunnen staan dat ie op visite komt in Biddinghuizen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat zit iedereen bong-ra te roepen? het staat niet op de lowlands site?
Zo dan is het vanaf dit moment niet officieel dat Nuno Dos Santos dit jaar weer plaatjes komt draaienquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:53 schreef Pink_Floyd het volgende:
Maar tis pas echt officieel als het op Lowlands.nl staat
VET ! zijn afsluitende set in 2006 na ame was geweldigquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zo dan is het vanaf dit moment niet officieel dat Nuno Dos Santos dit jaar weer plaatjes komt draaien
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:11 schreef Laton het volgende:
[..]
VET ! zijn afsluitende set in 2006 na ame was geweldig
ik luister em nog wel eensquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef Noodlez het volgende:
[..]
Eens, laatste keer op LL was geweldig
aha, Editors zijn het nieuwe Livequote:
Sneller dan je denkt. We worden zo snel oudquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:17 schreef Leugenaarslogica het volgende:
24 juli pas.. djeez dat duurt nog lang.
Juist, die geruchten heb ik ook gehoord. Met misschien wat leden van Krezip...quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat we een 50 jaar Nederpop iets krijgen als "Kever-act", die geruchten gaan al een tijdje. Dit lijkt me iets voor vroeg op de Alpha.
Geen ideequote:Op woensdag 25 juni 2008 23:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zeg S_B, ik heb zin in wat Aardvarck. Zit dat erin voor mij?
ik las het ook ja.. weak.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:34 schreef lienelien het volgende:
ohh, daarvoor moet je een klantnummer hebben..
Net even met ZielZoek het album geneerlaad. Het klinkt ZEKER goed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |