Ik heb er al eenquote:
Scherp, +1.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb er al een
Dus die 5000 kaarten zijn in 1 dag allemaal verkocht, gezien het feit dat dat bericht er vrijdag opstond en het zaterdag al uitverkocht was?
Was vorig jaar ook al het geval.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:18 schreef crossover het volgende:
Ik heb er al een
Dus die 5000 kaarten zijn in 1 dag allemaal verkocht, gezien het feit dat dat bericht er vrijdag opstond en het zaterdag al uitverkocht was?
Die kun je dan mooi verkopen aan iemand die als enige van zijn vriendengroep geen kaartje hadquote:Op zondag 22 juni 2008 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
Kut is het echt uitverkocht? Vorige week of zo nog een mailtje gekregen dat er nog 5000 tickets waren.. Omfg ik heb als enige van m'n vrienden een kaartje.
Staat ook in de OP:quote:Op zondag 22 juni 2008 19:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Met zo'n line up vind ik het eerlijk gezegd niet zo heel erg logisch hoor. Maar waarom zijn al die ticketverkooppunten in de OP onbetrouwbaar eigenlijk? Alleen omdat het duurder is dan normaal? Lijkt me niet dat alles behalve ticketmaster onbetrouwbaar is toch?
Ze zijn niet per definitie onbetrouwbaar, maar de organisatie kan er niet voor instaan dat ze betrouwbaar zijn.quote:Elk jaar komen mensen die hun kaarten hebben gekocht via niet-officiële verkooppunten bedrogen uit. Niet alleen zijn deze tickets te duur, ook de kans op het aanschaffen van een vals ticket is groot. Alle geldige kaarten zijn voorzien van barcodes en deze worden bij de entree gescand. Zo kun je dus éénmaal met dezelfde barcode het terrein betreden. De barcodes van in de post verdwenen kaarten zijn ongeldig gemaakt door de organisatie. De kans is groot dat deze verdwenen kaarten opduiken op veilingsites, in de zwarte handel of voor de ingang van het festivalterrein.
True, true. Ik zit eraan te denken om alleen te gaan, maar dat vind ik helemaal zo sneu. Al ben je op Lowlands nooit alleen. Misschien verkoop ik mijn kaartje en ga ik met iemand die als enige kaartje voor Werchter heeft.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:06 schreef Arinna het volgende:
[..]
Die kun je dan mooi verkopen aan iemand die als enige van zijn vriendengroep geen kaartje had![]()
Maar das vervelend ja... hier ook zo'n situatie. 2 personen wel een kaartje, 2 nog niet. Maar ja, dan sta je nog niet helemaal alleen he.
Dan verkoop je je Lowlandskaartje voor de Werchterprijs. Lijkt me niet moeilijk te doen...quote:Op zondag 22 juni 2008 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
True, true. Ik zit eraan te denken om alleen te gaan, maar dat vind ik helemaal zo sneu. Al ben je op Lowlands nooit alleen. Misschien verkoop ik mijn kaartje en ga ik met iemand die als enige kaartje voor Werchter heeft.![]()
Bands die ik graag wil zien komen daar ook, tis alleen wat duurder.Ach, ik zie t nog wel.
en daarom hegb ik nou mijn vrienden snel gesmst toen ik dat bericht kreegquote:Op zondag 22 juni 2008 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
Kut is het echt uitverkocht? Vorige week of zo nog een mailtje gekregen dat er nog 5000 tickets waren.. Omfg ik heb als enige van m'n vrienden een kaartje.
ik ook maar ik bleek de enige te zijn die nog geen kaartje hadquote:Op zondag 22 juni 2008 22:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarom hegb ik nou mijn vrienden snel gesmst toen ik dat bericht kreeg
ticketservice bellen? Kunnen ze vast wel controleren..quote:Op zondag 22 juni 2008 22:38 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik ook maar ik bleek de enige te zijn die nog geen kaartje had
van de 1e kring vrienden danvan de 2e kring hebben er 2 geluisterd en zijn naar GWK en FRS gegaan en eentje niet en die heeft zaterdag bij tickets4u besteld. die vroeg gister aan me of ie het kaartje ergens kon testen
dus ik zei: bij de ingang van lowlands hebben ze hele mooie scanners
![]()
Verleden jaar heb ik dit geprobeerd omdat ik mijn kaartje via Marktplaats had, maar zij konden niks doenquote:Op zondag 22 juni 2008 23:15 schreef lienelien het volgende:
ticketservice bellen? Kunnen ze vast wel controleren..
Het stond wel in de krant (Spits) vanmorgen.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:01 schreef Tourniquet het volgende:
In het weekend is het Mojo kantoor dicht, vandaar dat het nog niet officieel op de Lowlands site staat.
In de Metro stond het ook. Die hebben het waarschijnlijk weer van sites als graz en festivalinfo overgenomen. Er is namelijk nog geen officieel persbericht uitgegaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Het stond wel in de krant (Spits) vanmorgen.
quote:Lowlands 2008 uitverkocht / 23-6-2008
Lowlands 2008 is uitverkocht! En dat is nog nooit zo snel gebeurd! Zaterdagmiddag was Ticket Service uitverkocht en alle andere vvk adressen zijn nu ook door de kaartjes heen. Er zijn nu dus 55.000 mensen die zich bijna twee maanden lang kunnen verheugen op een heleboel muziek, theater, comedy, film, literatuur en een boel gekkigheid.
Let op: doordat er nog een paar kaarten in reservering staan, is het mogelijk dat deze weer vrijkomen. Af en toe ticketservice.nl checken kan dus de moeite waard zijn...
Net te laat voor een kaartje? Gelukkig gaan er binnenkort nog wat Lowlandsacties van start, dus wie weet ben je er toch nog bij:
- nrc.next verloot de laatste 100 kaarten
- tijdens de Lowlands actieweek op 3FM kun je kaarten winnen
- natuurlijk verloot 3voor12 ook nog een aantal tickets
- creatieve LLowlanders winnen kaarten op www.cjp.nl/lowlands
Het programma is nog lang niet compleet dus blijf deze site in de gaten houden voor updates!
Ik vertrouw nooit op anderen als het op concertkaartjes aankomt eigenlijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben erg blij dat ik niet op degene die de kaarten zou halen heb vertrouwd. Die belde ik maandag na die mail dat er nog maar 5000 waren met de vraag "En? Heb je ze gehaald vorige week dinsdag?" Nee nee, afspraak in de stad ging niet door, dus ik ga ze volgende week dinsdag halen.
Die gok wilde ik niet nemen en heb ze dus die avond via internet besteld... en gelukt. Dag erna: uitverkocht.
3equote:Op maandag 23 juni 2008 13:23 schreef frame-saw het volgende:
Ik kom even bij de vijfde pagina binnenvallen.
Hallo!
http://lowlands.oma-g.com/bands.htmquote:Op maandag 23 juni 2008 13:57 schreef Byte_Me het volgende:
ik ga eens beginnen met me een beetje "in te luisteren", ik geloof dat ik ongeveer driekwart van de namen niet ken
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://lowlands.oma-g.com/bands.htm
Iemand enig idee?quote:Lowlands 2008
Ja,ja,ja A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 is uitverkocht. 15, 16 en 17 augustus zullen onder andere dEUS, Franz Ferdinand, N*E*R*D, The Roots en Underworld acte de presence geven op het festivalterrein in Biddinghuizen. 3VOOR12 mag 10x1 kaart weggeven. Dat is dus 1 kaart per winnaar!
Welke Lowlandsact werd het meest gedraaid op de Nederlandse televisie tijdens Euro 2008?
mailen aan: 3voor12-prijsvraag@vpro.nl
ovv maandag-1
Alleen antwoorden binnen voor dinsdag 11.57 uur dingen mee. Vergeet niet je naam, adres en telefoonnummer te vermelden.
quote:Het succes in de aanloop naar deze editie maakt het festival naar eigen zeggen niet arrogant. “We kunnen het nu niet maken om de line-up af te raffelen. Je moet ook denken aan de editie van volgend jaar. Daarom komen we nog met enkele spannende nieuwe en grotere namen.” Lowlands houdt de laatste aanvullingen op het affiche niet bewust achter de hand. Het zegt nog in onderhandeling te zijn met de bands die de poster zullen completeren. Bollmann sluit niet uit dat er nog Nederlandse bands aan de line-up worden toegevoegd.
Ik ben benieuwd naar die grote namen. Vraag me af wat nog uit de hoge hoed komen. Het is nu ook een grote gok. Fans van die grote bands zullen geen kaartjes kunnen kopen. Dus je zult het moeten hebben van de mensen die nu hun kaartje hebben...quote:Op maandag 23 juni 2008 19:56 schreef Tourniquet het volgende:
Even een interessante quote uit een artikel op 3voor12: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/39733326
[..]
Je wordt nu afgestraft!quote:Op maandag 23 juni 2008 21:16 schreef MrBrightside het volgende:
Waaaarom was ik zaterdagmiddag te lui om een kaartje te halen.
De mannetjes van LL hadden vast niet verwacht dat het nu al uitverkocht zou zijn, en om de laatste twijfelaars de komende tijd dan alsnog over de streep te trekken hebben ze nog wat grote namen achter de hand.. maar nu is het dus uitverkocht, maar hebben nog wel een aantal grote namen. Lijkt mij een zeer logische beredenering.. Snel bekend maken dus maar! Ikheberzinin!quote:Op maandag 23 juni 2008 20:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar die grote namen. Vraag me af wat nog uit de hoge hoed komen. Het is nu ook een grote gok. Fans van die grote bands zullen geen kaartjes kunnen kopen. Dus je zult het moeten hebben van de mensen die nu hun kaartje hebben...
Hier ook 2 mensen die buiten de boot vielenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:34 schreef P8 het volgende:
heb ik zoeen kaartje, zijn de 2 vrienden met wie ik zou gaan te laat
Ik vind het dus een beetje lijken alsof ik ook een camper ticket heb, wat dus eigenlijk niet het geval is. Waarschijnlijk is het bedoeld als 'waarschuwing' voor als je met de camper wil komen ofzo. Ik zal het dus wel verkeerd interpreteren, maar enigszins onduidelijk is het wel. Staat dit er bij jullie ook?quote:CAMPER CAMPING TICKET
LOWLANDS 2008
1 STANDPLAATS VAN 30M2 VOOR EEN CAMPER/CARAVAN + 1 (VOOR)TENT. MAX LENGTE CAMPER/CARAVAN: 8,5M. ENKEL GELDIG ICM EEN LOWLANDS-TICKET. ALLEEN DOOR DE RDW ERKENDE CARAVAN, CAMPER OF VOUWWAGENS ZIJN TOEGESTAAN. INGEBOUWDE GAS-, TAP-, EN GELUIDSINSTALLATIES NIET TOEGESTAAN. DE ORGANISATIE HOUDT ZICH HET RECHT VOOR EEN VOERTUIG TE WEIGEREN. CHECK www.lowlands.nl VOOR COMPLETE INFO.
Uh, ik heb geen PDF-kaartje, maar heb je niet per ongeluk een camper camping ticket aangeschaft?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:47 schreef WalterSobchak het volgende:
Ey, ik zit zo eens heel tevreden naar mijn PDF ticket te staren, dat ik heb aangeschaft tijdens de vroege vogel actie. Daarop staat een kadertje met:
[..]
Ik vind het dus een beetje lijken alsof ik ook een camper ticket heb, wat dus eigenlijk niet het geval is. Waarschijnlijk is het bedoeld als 'waarschuwing' voor als je met de camper wil komen ofzo. Ik zal het dus wel verkeerd interpreteren, maar enigszins onduidelijk is het wel. Staat dit er bij jullie ook?
Nee, zo stom ben ik gelukkig niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uh, ik heb geen PDF-kaartje, maar heb je niet per ongeluk een camper camping ticket aangeschaft?
Collega van me had inderdaad hetzelfde volgens mij. Heel vreemd, maar volgens mij staat het er puur ter informatie. "Áls je met een camper komt moet je ook een camperticket kopen!"quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:47 schreef WalterSobchak het volgende:
Ey, ik zit zo eens heel tevreden naar mijn PDF ticket te staren, dat ik heb aangeschaft tijdens de vroege vogel actie. Daarop staat een kadertje met:
[..]
Ik vind het dus een beetje lijken alsof ik ook een camper ticket heb, wat dus eigenlijk niet het geval is. Waarschijnlijk is het bedoeld als 'waarschuwing' voor als je met de camper wil komen ofzo. Ik zal het dus wel verkeerd interpreteren, maar enigszins onduidelijk is het wel. Staat dit er bij jullie ook?
Anouk.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:21 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Zolang het maar niet in de trant van Anouk is, kan niet geloven dat ze daar geld voor geven eik
Best raar he, gezien de line upquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:08 schreef Tourniquet het volgende:
Ongelofelijk hoeveel berichten er nu op allerlei fora opduiken van mensen die nog geen kaartje hebben. Volgens mij hadden ze dit jaar wel 2x kunnen uitverkopen.
Bron?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:07 schreef damienr het volgende:
Editors op Lowlands / 24-6-2008
Lowlands mag dan wel helemaal uitverkocht, sold out en ausverkauft zijn, aan het programma wordt nog hard gewerkt. Er komen nog flink wat namen bij en vandaag beginnen we met de Editors!
Dit is slechts de eerste in de reeks. Houdt de site scherp in de gaten voor meer!
Nicequote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:07 schreef damienr het volgende:
Editors op Lowlands / 24-6-2008
Lowlands mag dan wel helemaal uitverkocht, sold out en ausverkauft zijn, aan het programma wordt nog hard gewerkt. Er komen nog flink wat namen bij en vandaag beginnen we met de Editors!
Dit is slechts de eerste in de reeks. Houdt de site scherp in de gaten voor meer!
ja, maar ach, ik had geen zin om 40 euro voor een kaartje voor de HMH neer te tellen, dus dan maar op festivalsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:16 schreef MOETIG het volgende:
EDITORSSSGE-WEL-DIG!!! btje vreemd wel, vorig jaar voor 2e keer op lowlands en onlangs ook op Pinkpop. Mja wat maakt t ook uit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |