De mannetjes van LL hadden vast niet verwacht dat het nu al uitverkocht zou zijn, en om de laatste twijfelaars de komende tijd dan alsnog over de streep te trekken hebben ze nog wat grote namen achter de hand.. maar nu is het dus uitverkocht, maar hebben nog wel een aantal grote namen. Lijkt mij een zeer logische beredenering.. Snel bekend maken dus maar! Ikheberzinin!quote:Op maandag 23 juni 2008 20:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar die grote namen. Vraag me af wat nog uit de hoge hoed komen. Het is nu ook een grote gok. Fans van die grote bands zullen geen kaartjes kunnen kopen. Dus je zult het moeten hebben van de mensen die nu hun kaartje hebben...
Hier ook 2 mensen die buiten de boot vielenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:34 schreef P8 het volgende:
heb ik zoeen kaartje, zijn de 2 vrienden met wie ik zou gaan te laat
Ik vind het dus een beetje lijken alsof ik ook een camper ticket heb, wat dus eigenlijk niet het geval is. Waarschijnlijk is het bedoeld als 'waarschuwing' voor als je met de camper wil komen ofzo. Ik zal het dus wel verkeerd interpreteren, maar enigszins onduidelijk is het wel. Staat dit er bij jullie ook?quote:CAMPER CAMPING TICKET
LOWLANDS 2008
1 STANDPLAATS VAN 30M2 VOOR EEN CAMPER/CARAVAN + 1 (VOOR)TENT. MAX LENGTE CAMPER/CARAVAN: 8,5M. ENKEL GELDIG ICM EEN LOWLANDS-TICKET. ALLEEN DOOR DE RDW ERKENDE CARAVAN, CAMPER OF VOUWWAGENS ZIJN TOEGESTAAN. INGEBOUWDE GAS-, TAP-, EN GELUIDSINSTALLATIES NIET TOEGESTAAN. DE ORGANISATIE HOUDT ZICH HET RECHT VOOR EEN VOERTUIG TE WEIGEREN. CHECK www.lowlands.nl VOOR COMPLETE INFO.
Uh, ik heb geen PDF-kaartje, maar heb je niet per ongeluk een camper camping ticket aangeschaft?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:47 schreef WalterSobchak het volgende:
Ey, ik zit zo eens heel tevreden naar mijn PDF ticket te staren, dat ik heb aangeschaft tijdens de vroege vogel actie. Daarop staat een kadertje met:
[..]
Ik vind het dus een beetje lijken alsof ik ook een camper ticket heb, wat dus eigenlijk niet het geval is. Waarschijnlijk is het bedoeld als 'waarschuwing' voor als je met de camper wil komen ofzo. Ik zal het dus wel verkeerd interpreteren, maar enigszins onduidelijk is het wel. Staat dit er bij jullie ook?
Nee, zo stom ben ik gelukkig niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uh, ik heb geen PDF-kaartje, maar heb je niet per ongeluk een camper camping ticket aangeschaft?
Collega van me had inderdaad hetzelfde volgens mij. Heel vreemd, maar volgens mij staat het er puur ter informatie. "Áls je met een camper komt moet je ook een camperticket kopen!"quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:47 schreef WalterSobchak het volgende:
Ey, ik zit zo eens heel tevreden naar mijn PDF ticket te staren, dat ik heb aangeschaft tijdens de vroege vogel actie. Daarop staat een kadertje met:
[..]
Ik vind het dus een beetje lijken alsof ik ook een camper ticket heb, wat dus eigenlijk niet het geval is. Waarschijnlijk is het bedoeld als 'waarschuwing' voor als je met de camper wil komen ofzo. Ik zal het dus wel verkeerd interpreteren, maar enigszins onduidelijk is het wel. Staat dit er bij jullie ook?
Anouk.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:21 schreef Leugenaarslogica het volgende:
Zolang het maar niet in de trant van Anouk is, kan niet geloven dat ze daar geld voor geven eik
Best raar he, gezien de line upquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:08 schreef Tourniquet het volgende:
Ongelofelijk hoeveel berichten er nu op allerlei fora opduiken van mensen die nog geen kaartje hebben. Volgens mij hadden ze dit jaar wel 2x kunnen uitverkopen.
Bron?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:07 schreef damienr het volgende:
Editors op Lowlands / 24-6-2008
Lowlands mag dan wel helemaal uitverkocht, sold out en ausverkauft zijn, aan het programma wordt nog hard gewerkt. Er komen nog flink wat namen bij en vandaag beginnen we met de Editors!
Dit is slechts de eerste in de reeks. Houdt de site scherp in de gaten voor meer!
Nicequote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:07 schreef damienr het volgende:
Editors op Lowlands / 24-6-2008
Lowlands mag dan wel helemaal uitverkocht, sold out en ausverkauft zijn, aan het programma wordt nog hard gewerkt. Er komen nog flink wat namen bij en vandaag beginnen we met de Editors!
Dit is slechts de eerste in de reeks. Houdt de site scherp in de gaten voor meer!
ja, maar ach, ik had geen zin om 40 euro voor een kaartje voor de HMH neer te tellen, dus dan maar op festivalsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:16 schreef MOETIG het volgende:
EDITORSSSGE-WEL-DIG!!! btje vreemd wel, vorig jaar voor 2e keer op lowlands en onlangs ook op Pinkpop. Mja wat maakt t ook uit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |