Lezen is moeilijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:41 schreef Smart_ass het volgende:
Waren de Editors er vorig jaar ook niet al?
Hadden ze beter opnieuw Interpol kunnen boeken.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:40 schreef Mistaken het volgende:
Midnight Juggernauts of Crookers zouden ook een mooie toevoeging zijn aan het nachtprogramma.
Ze staan beiden op Pukkelpop, dus waarom niet?
Het al een paar keer gezegd was dat ze er vorig jaar ook waren.quote:
omgquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:07 schreef damienr het volgende:
Editors op Lowlands / 24-6-2008
Lowlands mag dan wel helemaal uitverkocht, sold out en ausverkauft zijn, aan het programma wordt nog hard gewerkt. Er komen nog flink wat namen bij en vandaag beginnen we met de Editors!
Dit is slechts de eerste in de reeks. Houdt de site scherp in de gaten voor meer!
Geweldige site, heb net even wat dingen aangeklikt waarvan ik niet veel wist en... damn ik ga tijd te kort komen!quote:Op maandag 23 juni 2008 14:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://lowlands.oma-g.com/bands.htm
Yep, festivalhoeren zijn het. FF, kaiserchiefs en nu ook the editors.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:33 schreef CherryLips het volgende:
de nieuwe kaiser chiefs. die treden ook overal 10 keer op
.
Pinkpop 2006 ook nogquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg
Lowlands 2005 - Lowlands 2007- Pinkpop 2008 - Lowlands 2008
beetje overdeven
maargoed tis toch al de Lowlands van bands op herhaling
Het enige verschil is dat de Kaiser Chiefs wèl leuk zijn..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:33 schreef CherryLips het volgende:
de nieuwe kaiser chiefs. die treden ook overal 10 keer op
.
Yes, pleaze! Die vent is echt een held, die mag ook wel even een bezoek brengen aan Biddinghuizen..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:54 schreef addict.for.dramatics het volgende:
*wilt Get Cape. Wear Cape. Fly*
Ze staan ook op Pukkelpop, waarom dan niet LL
Goed idee! Ga ik ook doen als ik thuis ben.. zit nu op kantoor.. minuten af te tellen..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:56 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik heb net even een soort playlist gemaakt, met van elke band/ act één nummer.. zit nu al op 5,4 uur muziek en dan komen er nog een hele bende met namen bij.. dat worden dan minimaal 6 schijfjes ofzo..
En ik ben door het maken van deze playlist nogmaals tot de conclusie gekomen dat dit echt een monsterlijke line-up is!!
Zelfde probleem. Ik denk een paar dagen voor Lowlands nog eens op marktplaats kijken, dan zullen ze die kaartjes wel voor minder geld aanbieden, anders blijven ze ermee zitten. Het is en blijf idd ronduit belachelijk, mensen die die kaartjes op gaan kopen en voor meer dan 200 euro verkopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:33 schreef MOETIG het volgende:
Wij gaan altijd met een hele groep, maar 1 van ons heeft geen kaartje. Nu is ie best bereid iets meer te betalen, maar 200 euris is natuurlijk ronduit belachelijk!!
Iemand suggeties voor betrouwbare, redelijk geprijsde kaartjes?
of iemand ervaring met kaartjes kopen vlak voordat het festival begint?
Dat deed ik dus 2 jaar geleden ook, toen het 3 dagen van te voren uitverkocht. Kaarten van 400 euro deden gewoon wegvliegen. Meteen besloten om het elk jaar gewoon de eerste verkoopdag te doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Ik denk een paar dagen voor Lowlands nog eens op marktplaats kijken, dan zullen ze die kaartjes wel voor minder geld aanbieden, anders blijven ze ermee zitten. Het is en blijf idd ronduit belachelijk, mensen die die kaartjes op gaan kopen en voor meer dan 200 euro verkopen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wel relaxt juist die Editors, trekt lekker veel publiek dus is het elders lekker rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |