Dat zal morgen wel officieel bekend gemaakt worden. Dan pas kan men er over berichten denk ik.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:09 schreef MadGuy het volgende:
Present!
Typisch dat er - nu het supersnel is uitverkocht - geen nieuwsmeldingen over worden gemaakt.
Haha, you (and i) wish.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Stelling:
-De prijs van 't ticket is wederom verhoogd
-Lowlands programmeert minder grote (en dus ook minder dure) acts dan alle voorgaande jaren
--> De prijs van een muntje kan dit jaar dus onmogelijk omhoog gaan!
3 weken ongeveerquote:Op zondag 22 juni 2008 13:17 schreef EvilWasp het volgende:
Hoeveel weken van tevoren zijn de blokkenschema's eigenlijk ongeveer bekend?
De enige niet-falendequote:Op zondag 22 juni 2008 13:51 schreef Spec87 het volgende:
Ik ben er ook weer bij dit jaar, vorig jaar gemist, 2006 was ik er wel bij, de FOK! meet, jeweets
Ik zou het niet meer proberen, leg je er gewoon bij neer.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:29 schreef Chooselife het volgende:
Nu al uitverkocht?! Kut. Waar kan ik kaartjes vandaan halen?
1 |
9e keerquote:
zat er dus niet ver naastquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:02 schreef rubbereend het volgende:
bizar zo vroeg uitverkocht
maar ik heb ff wat vrienden gesmst en die ging er meteen op uit voor kaarten dus ik gok morgen om 13.45 uitverkocht
Melomanics stonden vorig jaar ook al op Lowlands, trouwens.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:10 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Vet! Die heb ik een keer gezien op een obscuur bandjesfeestje en dat was echt relaxt
Waar? Ik schrik me dood dat het ineens is uitverkocht. Ik ga al jaren. Koop het kaartje meestal als het vakantiegeld binnen is. Nu is dat er niet van gekomen, maar meestal is het nu ook nog lang niet uitverkocht!quote:Op zondag 22 juni 2008 14:45 schreef Chooselife het volgende:
Heb ze nu voor een dik bedrag bij een internethandelaar moeten kopen.
Waar heb jij het nou weer over?quote:
nee, dan had ik echt het hele weekend lopen krassenquote:Op zondag 22 juni 2008 16:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Nog net op tijd een kaartje kunnen scoren. Een van de laatste combi-tickets. Gelukkig maar, anders moesten al m'n homies zonder mij naar LL, dat kan natuurlijk niet.
Nee, maar het zijn wel nazi's.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:29 schreef Meneer_Aart het volgende:
Is Tickets4u.nl inderdaad onbetrouwbaar, zoals in de OP staat?
quote:Op zondag 22 juni 2008 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, dan had ik echt het hele weekend lopen krassen.
Gewoon even je naam in de OP op wiki zetten: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/LL08 .quote:Op zondag 22 juni 2008 14:07 schreef Lov1 het volgende:
Ik wil nog steeds in de OPAlleen (en de eerste keer) Lowlands voor mij dit jaar
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:33 schreef D.zire het volgende:
Snoop Dogg heeft vrij tijdens Lowlands. Zou hij dan toch komen
03.aug.2008 20:00
Backyard Austin, Texas
27.aug.2008 20:00
Torwar Warsaw, Poland
Wiki vindt mij niet liefquote:Op zondag 22 juni 2008 17:21 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Gewoon even je naam in de OP op wiki zetten: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/LL08 .
Ja en dan gaat het dus snel, vrij logisch lijkt me.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
Kut is het echt uitverkocht? Vorige week of zo nog een mailtje gekregen dat er nog 5000 tickets waren..
Dat mailtje was van afgelopen vrijdag. En je weet dat het na dat bericht enórm hard gaat. Vorig jaar 2 dagen, nu 1 dag.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
Kut is het echt uitverkocht? Vorige week of zo nog een mailtje gekregen dat er nog 5000 tickets waren.. Omfg ik heb als enige van m'n vrienden een kaartje.
Met zo'n line up vind ik het eerlijk gezegd niet zo heel erg logisch hoor. Maar waarom zijn al die ticketverkooppunten in de OP onbetrouwbaar eigenlijk? Alleen omdat het duurder is dan normaal? Lijkt me niet dat alles behalve ticketmaster onbetrouwbaar is toch?quote:Op zondag 22 juni 2008 19:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja en dan gaat het dus snel, vrij logisch lijkt me.
probeer bij ticketservice nog maar eens een ticket te bestellenquote:Op zondag 22 juni 2008 19:34 schreef crossover het volgende:
Uitverkocht?
Op de site staat iets anders..
Veel plezier met kaartjes kopen dan maar.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:34 schreef crossover het volgende:
Uitverkocht?
Op de site staat iets anders..
Ik heb er al eenquote:
Scherp, +1.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb er al een
Dus die 5000 kaarten zijn in 1 dag allemaal verkocht, gezien het feit dat dat bericht er vrijdag opstond en het zaterdag al uitverkocht was?
Was vorig jaar ook al het geval.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:18 schreef crossover het volgende:
Ik heb er al een
Dus die 5000 kaarten zijn in 1 dag allemaal verkocht, gezien het feit dat dat bericht er vrijdag opstond en het zaterdag al uitverkocht was?
Die kun je dan mooi verkopen aan iemand die als enige van zijn vriendengroep geen kaartje hadquote:Op zondag 22 juni 2008 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
Kut is het echt uitverkocht? Vorige week of zo nog een mailtje gekregen dat er nog 5000 tickets waren.. Omfg ik heb als enige van m'n vrienden een kaartje.
Staat ook in de OP:quote:Op zondag 22 juni 2008 19:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Met zo'n line up vind ik het eerlijk gezegd niet zo heel erg logisch hoor. Maar waarom zijn al die ticketverkooppunten in de OP onbetrouwbaar eigenlijk? Alleen omdat het duurder is dan normaal? Lijkt me niet dat alles behalve ticketmaster onbetrouwbaar is toch?
Ze zijn niet per definitie onbetrouwbaar, maar de organisatie kan er niet voor instaan dat ze betrouwbaar zijn.quote:Elk jaar komen mensen die hun kaarten hebben gekocht via niet-officiële verkooppunten bedrogen uit. Niet alleen zijn deze tickets te duur, ook de kans op het aanschaffen van een vals ticket is groot. Alle geldige kaarten zijn voorzien van barcodes en deze worden bij de entree gescand. Zo kun je dus éénmaal met dezelfde barcode het terrein betreden. De barcodes van in de post verdwenen kaarten zijn ongeldig gemaakt door de organisatie. De kans is groot dat deze verdwenen kaarten opduiken op veilingsites, in de zwarte handel of voor de ingang van het festivalterrein.
True, true. Ik zit eraan te denken om alleen te gaan, maar dat vind ik helemaal zo sneu. Al ben je op Lowlands nooit alleen. Misschien verkoop ik mijn kaartje en ga ik met iemand die als enige kaartje voor Werchter heeft.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:06 schreef Arinna het volgende:
[..]
Die kun je dan mooi verkopen aan iemand die als enige van zijn vriendengroep geen kaartje had![]()
Maar das vervelend ja... hier ook zo'n situatie. 2 personen wel een kaartje, 2 nog niet. Maar ja, dan sta je nog niet helemaal alleen he.
Dan verkoop je je Lowlandskaartje voor de Werchterprijs. Lijkt me niet moeilijk te doen...quote:Op zondag 22 juni 2008 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
True, true. Ik zit eraan te denken om alleen te gaan, maar dat vind ik helemaal zo sneu. Al ben je op Lowlands nooit alleen. Misschien verkoop ik mijn kaartje en ga ik met iemand die als enige kaartje voor Werchter heeft.![]()
Bands die ik graag wil zien komen daar ook, tis alleen wat duurder.Ach, ik zie t nog wel.
en daarom hegb ik nou mijn vrienden snel gesmst toen ik dat bericht kreegquote:Op zondag 22 juni 2008 19:17 schreef Smart_ass het volgende:
ik ook maar ik bleek de enige te zijn die nog geen kaartje hadquote:Op zondag 22 juni 2008 22:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarom hegb ik nou mijn vrienden snel gesmst toen ik dat bericht kreeg
ticketservice bellen? Kunnen ze vast wel controleren..quote:Op zondag 22 juni 2008 22:38 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik ook maar ik bleek de enige te zijn die nog geen kaartje had
van de 1e kring vrienden danvan de 2e kring hebben er 2 geluisterd en zijn naar GWK en FRS gegaan en eentje niet en die heeft zaterdag bij tickets4u besteld. die vroeg gister aan me of ie het kaartje ergens kon testen
dus ik zei: bij de ingang van lowlands hebben ze hele mooie scanners
![]()
Verleden jaar heb ik dit geprobeerd omdat ik mijn kaartje via Marktplaats had, maar zij konden niks doenquote:Op zondag 22 juni 2008 23:15 schreef lienelien het volgende:
ticketservice bellen? Kunnen ze vast wel controleren..
Het stond wel in de krant (Spits) vanmorgen.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:01 schreef Tourniquet het volgende:
In het weekend is het Mojo kantoor dicht, vandaar dat het nog niet officieel op de Lowlands site staat.
In de Metro stond het ook. Die hebben het waarschijnlijk weer van sites als graz en festivalinfo overgenomen. Er is namelijk nog geen officieel persbericht uitgegaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Het stond wel in de krant (Spits) vanmorgen.
quote:Lowlands 2008 uitverkocht / 23-6-2008
Lowlands 2008 is uitverkocht! En dat is nog nooit zo snel gebeurd! Zaterdagmiddag was Ticket Service uitverkocht en alle andere vvk adressen zijn nu ook door de kaartjes heen. Er zijn nu dus 55.000 mensen die zich bijna twee maanden lang kunnen verheugen op een heleboel muziek, theater, comedy, film, literatuur en een boel gekkigheid.
Let op: doordat er nog een paar kaarten in reservering staan, is het mogelijk dat deze weer vrijkomen. Af en toe ticketservice.nl checken kan dus de moeite waard zijn...
Net te laat voor een kaartje? Gelukkig gaan er binnenkort nog wat Lowlandsacties van start, dus wie weet ben je er toch nog bij:
- nrc.next verloot de laatste 100 kaarten
- tijdens de Lowlands actieweek op 3FM kun je kaarten winnen
- natuurlijk verloot 3voor12 ook nog een aantal tickets
- creatieve LLowlanders winnen kaarten op www.cjp.nl/lowlands
Het programma is nog lang niet compleet dus blijf deze site in de gaten houden voor updates!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |