met al die opkopers moet je ook minsten 5 kaarten kopen voor je geholpen wordtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:14 schreef -Sum- het volgende:
via ticketservice: Er zijn geen of te weinig tickets beschikbaar in de door u gekozen categorie
(probeerde 1 kaartje te bestellen)
Maar daar mocht je toch nooit roken?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als één kant van de tent open is mag het nog. Dus in alle tenten behalve de Julliet en de Echo zal gerookt mogen worden volgens mij
ik hoop het, op Emporium was hij goed bezigquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:28 schreef Pietklaaso het volgende:
Junkie XL staat toch wel s'nachts laat in de Bravo lijkt mij?
ongeveer zelfde als Dave Clarke lijkt mij? Ik hoop het iig wel
inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:20 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Maar daar mocht je toch nooit roken?
Lijkt er wel op ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:28 schreef lienelien het volgende:
uh. is het uitverkocht?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:21 schreef BloodyLotte het volgende:
Dit wordt verdorie alweer mijn 8e keer achter elkaar.Vanaf m'n 16e (inclusief belachelijk lang haar, beugeltje en wijde-pijpen-waar-je-bijna-over-struikelt broek) geen jaar over geslagen. Naar veel festivals geweest, maar niks voelt hetzelfde.
Die moeten echt zoooo dood. En snel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:43 schreef WalterSobchak het volgende:
fucking opkopers.
Dat zijn ook van die vuile opkoopnazi's, ga liever niet dan dat ik daar moet bestellen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:46 schreef lienelien het volgende:
Ok ik zat even in de stress
Op tickets4u oid gelukkig nog een kaartje kunnen bestellen, was maar ¤6 meer, dus dat valt mee
Geloof me, dat gebeurt ookquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:48 schreef WalterSobchak het volgende:
ik lach me echt ziek als al die opkopers elkaars markt verziekt hebben door veel te veel kaarten op te kopen, en strakjes allemaal onder kostprijs moeten verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |