En dan mag Dr Lektroluv ook wel meteen komen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:10 schreef D.zire het volgende:
Maar ze confirmen justice natuurlijk voordat hun eigen concert uitverkocht isDus zal na 5 juli wel bekend worden
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:22 schreef super-muffin het volgende:
[..]
En dan mag Dr Lektroluv ook wel meteen komen.
ze hebben gezegd dat 55000 de max bleef dat ik zo. ik vind er niks over op de lowlands site. dus ik ga er maar gewoon vanuit dat het 55000 blijft.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij konden er met de nieuwe terreinindeling 5.000 mensen meer bij...
Ik hoop 't wel!..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:07 schreef Laton het volgende:
[..]
ze hebben gezegd dat 55000 de max bleef dat ik zo. ik vind er niks over op de lowlands site. dus ik ga er maar gewoon vanuit dat het 55000 blijft.
als één kant van de tent open is mag het nog. Dus in alle tenten behalve de Julliet en de Echo zal gerookt mogen worden volgens mijquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:44 schreef Basp1 het volgende:
Mogen we dan met zijn 55.000 nog wel roken in de tenten? (behalve de mensen die niet roken natuurlijk)
In mijn tent wordt niet gerookt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als één kant van de tent open is mag het nog. Dus in alle tenten behalve de Julliet en de Echo zal gerookt mogen worden volgens mij
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:22 schreef super-muffin het volgende:
[..]
En dan mag Dr Lektroluv ook wel meteen komen.
ja die gore homo's van ticketsforyou enzo .quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:51 schreef WalterSobchak het volgende:
Zeg, zou het kunnen dat er gewoon enorme hoeveelheden opgekocht zijn door zwarthandelaren? Eind juni is wel echt insane vroeg!
Na de snelheid van de kaartverkoop van Pinkpop kan je ervan uitgaan dat veel zwarthandelaren hun slag willen slaan. En 5000 kaarten is best nog wel redelijk wat, maar door het bericht bijna uitverkocht zullen zwarthandelaren wellicht nog wat bijkopen nu.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:51 schreef WalterSobchak het volgende:
Zeg, zou het kunnen dat er gewoon enorme hoeveelheden opgekocht zijn door zwarthandelaren? Eind juni is wel echt insane vroeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |