Dat zal morgen wel officieel bekend gemaakt worden. Dan pas kan men er over berichten denk ik.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:09 schreef MadGuy het volgende:
Present!
Typisch dat er - nu het supersnel is uitverkocht - geen nieuwsmeldingen over worden gemaakt.
Haha, you (and i) wish.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Stelling:
-De prijs van 't ticket is wederom verhoogd
-Lowlands programmeert minder grote (en dus ook minder dure) acts dan alle voorgaande jaren
--> De prijs van een muntje kan dit jaar dus onmogelijk omhoog gaan!
3 weken ongeveerquote:Op zondag 22 juni 2008 13:17 schreef EvilWasp het volgende:
Hoeveel weken van tevoren zijn de blokkenschema's eigenlijk ongeveer bekend?
De enige niet-falendequote:Op zondag 22 juni 2008 13:51 schreef Spec87 het volgende:
Ik ben er ook weer bij dit jaar, vorig jaar gemist, 2006 was ik er wel bij, de FOK! meet, jeweets
Ik zou het niet meer proberen, leg je er gewoon bij neer.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:29 schreef Chooselife het volgende:
Nu al uitverkocht?! Kut. Waar kan ik kaartjes vandaan halen?
1 |
9e keerquote:
zat er dus niet ver naastquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:02 schreef rubbereend het volgende:
bizar zo vroeg uitverkocht
maar ik heb ff wat vrienden gesmst en die ging er meteen op uit voor kaarten dus ik gok morgen om 13.45 uitverkocht
Melomanics stonden vorig jaar ook al op Lowlands, trouwens.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:10 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Vet! Die heb ik een keer gezien op een obscuur bandjesfeestje en dat was echt relaxt
Waar? Ik schrik me dood dat het ineens is uitverkocht. Ik ga al jaren. Koop het kaartje meestal als het vakantiegeld binnen is. Nu is dat er niet van gekomen, maar meestal is het nu ook nog lang niet uitverkocht!quote:Op zondag 22 juni 2008 14:45 schreef Chooselife het volgende:
Heb ze nu voor een dik bedrag bij een internethandelaar moeten kopen.
Waar heb jij het nou weer over?quote:
nee, dan had ik echt het hele weekend lopen krassenquote:Op zondag 22 juni 2008 16:03 schreef TwistedDarling het volgende:
Nog net op tijd een kaartje kunnen scoren. Een van de laatste combi-tickets. Gelukkig maar, anders moesten al m'n homies zonder mij naar LL, dat kan natuurlijk niet.
Nee, maar het zijn wel nazi's.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:29 schreef Meneer_Aart het volgende:
Is Tickets4u.nl inderdaad onbetrouwbaar, zoals in de OP staat?
quote:Op zondag 22 juni 2008 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, dan had ik echt het hele weekend lopen krassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |