Precies. Ik zou het niet laten zitten. Kassa (van Ned 3) raadplegen anders! Die hebben graag zulke zaakjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:53 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Als het product dat ze verkopen op hun site redelijkerwijs voor het vermeldde bedrag gekocht kan worden zijn ze verplicht de kaarten voor die prijs te leveren.
Keep us posted (en anders misschien een brief naar Radar/Kassa sturen wat chansadres al zegt)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:44 schreef lienelien het volgende:
Leuk bedrijf ja, dat Tickets4u.
Kreeg vandaag deze mail (vrosspost van I Bet en WGR dadelijk maar)
En toen had ik géén Lowlandskaartje meer![]()
![]()
[..]
wat een kutmail ook. Beginnen met geachte, en afsluiten met groetjesEn de ene keer ben ik u, de andere keer jij
Ze zijn daar blijkbaar vandaag pas wakker geworden. 'Oh, oeps, LL is uitverkocht bij ticketservice! Snel, snel! Prijs verhogen en eerdere verkopen annuleren!'
Nou, jammer voor hen kan dit niet eens volgens hun eigen alg. voorwaarden. Dus ze hebben al een leuke mail terug, ik ben benieuwd..
inderdaad ja. Ik las net op tweakers iemand met exact hetzelfde verhaal. Ze noemen in een mail naar hem het feit dat ze zaterdag niet op kantioor waren en het feit dat een van hun connecties 60 kaarten annuleerde 'overmacht'quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. Na het sluiten van een verkoopovereenkomst is de tegenpartij verplicht het product of de dienst te leveren tegen het afgesproken bedrag. Ben helaas niet juridisch onderlegd, maar ik denk dat hier een leuke zaak van te maken is. Tickets4u levert en wanprestatie en is dus in gebreke. Dat ze als reden aangeven dat de website niet de daadwerkelijke "voorraad" weergeeft is hun probleem.
quote:Heb je zaterdag ook een aankoopbevestiging ontvangen Lienelien?
I wishquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:58 schreef SKa_BoSS het volgende:
LOL @ Coen en Sander show!
"Het gerucht gaat dat Depeche Mode Lowlands afsluit op de zondag"
Wat een kutactie! Platprocederen die honden!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:44 schreef lienelien het volgende:
Leuk bedrijf ja, dat Tickets4u.
Kreeg vandaag deze mail (vrosspost van I Bet en WGR dadelijk maar)
En toen had ik géén Lowlandskaartje meer![]()
![]()
[..]
wat een kutmail ook. Beginnen met geachte, en afsluiten met groetjesEn de ene keer ben ik u, de andere keer jij
Ze zijn daar blijkbaar vandaag pas wakker geworden. 'Oh, oeps, LL is uitverkocht bij ticketservice! Snel, snel! Prijs verhogen en eerdere verkopen annuleren!'
Nou, jammer voor hen kan dit niet eens volgens hun eigen alg. voorwaarden. Dus ze hebben al een leuke mail terug, ik ben benieuwd..
Dus ze zijn geen surprise-act dit jaar..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:58 schreef SKa_BoSS het volgende:
"Het gerucht gaat dat Depeche Mode Lowlands afsluit op de zondag"
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ja snap ik wel, maar heb geen zin om daar in m'n eentje met m'n tentje aan te komen, genoeg mensen op Lowlands, ik weet het, maar uiteindelijk ben je toch alleen dan.
OMG ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:46 schreef FleshWound het volgende:
Early Birth kaarten? Lijkt me sterk dat ze tickets voor een miskraam verkopen
Thnx, nu weet ik weer even waarom ik dit thuis ookal weer niet luister.quote:
Ga dan!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:20 schreef Smart_ass het volgende:
En ik heb nog steeds mega zin om te gaan!![]()
Ga je hier nou de komende 5 topics lopen zeuren dat je niet in je eentje durft te gaan? Regel nog een kaartje, of maak iemand blij! Pfffquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:20 schreef Smart_ass het volgende:
En ik heb nog steeds mega zin om te gaan!![]()
quote:
Is dat gerucht tenminste ook uit de wereld.quote:Coldplay komt níet naar Biddinghuizen.
Nou, dat is in ieder geval ook weer uit de wereld geholpen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:42 schreef augurkenkoning het volgende:
De organisatie is nog met een paar namen bezig, maar met de komst van Pete Philly & Perquisite, The Presidents of the USA en Santogold lijkt de line-up van Lowlands 2008 compleet. Voor wie nog zit te wachten op één of twee grote namen, kan daarmee stoppen, want volgens festivaldirecteur Eric van Eerdenburg wordt Lowlands 2008 ‘vooral een festival waar veel nieuwe bands ontdekt kunnen worden’. Om daarmee maar meteen één van de grootste geruchten uit de wereld te helpen: Coldplay komt níet naar Biddinghuizen.
‘Er wordt op internet ongelooflijk veel geluld, maar wij kiezen bewust niet voor namen van het niveau Metallica, Coldplay en Red Hot Chili Peppers. Het aanbod van bands in die categorie vonden wij trouwens ook niet geschikt. Metallica is geen band voor Lowlands. En Coldplay was bovendien niet beschikbaar.’ Van Eerdenburg blijft daarmee, naar eigen zeggen, trouw aan het imago van Lowlands. ‘Wij zijn het festival voor opkomende nieuwe bands. Coldplay gaf bijvoorbeeld haar eerste Nederlandse optreden bij ons. Dit jaar ben ik erg benieuwd naar MGMT.’
Pinkpop was dankzij een programma vol grote namen al snel uitverkocht, maar hoewel Lowlands dit jaar nog duidelijker niet voor die aanpak kiest, zijn ook daar geen kaarten meer te koop. ‘We hebben een publiek gekweekt dat juist op bands zit te wachten die normaal in de bovenzaal van Paradiso spelen.’ Het heeft er alle schijn van dat Franz Ferdinand het festival op zondagavond zal afsluiten. Al wil de festivaldirecteur dat nog niet bevestigen. ‘We zijn nog een beetje aan het schuiven. Maar het is wel zo dat Franz Ferdinand kort na Lowlands met een nieuw album komt. Ik hoop dat ze nieuw materiaal gaan spelen.
Van http://www.revu.nl
Inderdaad. Plus dat ze eerst zeggen dat ze nieuwe en opkomende namen hebben, en dan voor de 3e keer Editors laten komen..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Nou, dat is in ieder geval ook weer uit de wereld geholpen.
Wat betreft de "nieuwe en opkomende namen", dat valt toch ook wel weer mee, of heb ik zo'n vreselijk alternatieve muzieksmaak dat ik toch het merendeel van de namen wel ken / gehoord heb / vrij regelmatig beluister?
Wat een onzin, lowlands.nl meldt juist dat er nog meer komt. En als ik zo eens kijk moet er nog een band of 20 bij?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:42 schreef augurkenkoning het volgende:
De organisatie is nog met een paar namen bezig, maar met de komst van Pete Philly & Perquisite, The Presidents of the USA en Santogold lijkt de line-up van Lowlands 2008 compleet.
Lijkt me tof. Ben een beetje uit de metal maar die lui blijven goed. Sowieso staat er maar weinig metal op Lowlands geloof ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef Corsnor het volgende:
Meshuggah op pukkelpop, minimale kans op LL dag erna? Hopen kan altijd.
Volbeatquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Lijkt me tof. Ben een beetje uit de metal maar die lui blijven goed. Sowieso staat er maar weinig metal op Lowlands geloof ik.
ga jij eigenlijk nog?quote:
hier ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:40 schreef Noodlez het volgende:
Há, vrijdagavond kaart besteld en vandaag ontvangen![]()
![]()
.
franz ferdinand als afsluiter?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Nou, dat is in ieder geval ook weer uit de wereld geholpen.
Wat betreft de "nieuwe en opkomende namen", dat valt toch ook wel weer mee, of heb ik zo'n vreselijk alternatieve muzieksmaak dat ik toch het merendeel van de namen wel ken / gehoord heb / vrij regelmatig beluister?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
DubXanne komt The Police in Dub doen
De Kevers van 2008?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
DubXanne komt The Police in Dub doen
erg leuk dit inderdaadquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:00 schreef augurkenkoning het volgende:
nieuwe toevoeging (mij zegt't niks)
Hiphop in your face! / 25-6-2008
Big up voor de mannen van het Utrechtse dj-collectief Boemklatsch! Laat een hiphopfeestje bouwen maar aan hen over. Die hebben we dus direct besteld voor Lowlands! Het bedrijfsgeheim: alles boven het gangstamaaiveld in de mix knallen: van nederhop tot Miami bass, van booty tot electro, zich een RSI-arm scratchend waar dat nodig is!
-----
BOEMKLATSCH
Wie weet nog dat hiphop een feestje hoort te zijn? Dj-collectief Boemklatsch weet dat. En sinds hun draaikunsten voor een uitpuilende Bravo vorig jaar weten ook minstens 5000 Lowlanders dat. Het Boemklatsch-bedrijfsgeheim: breder draaien dan je oor lang is en het tempo onveranderd hoog houden, plus veel opruiende kreten door de mic. En dus knallen de Utrechters alles boven het gangstamaaiveld in de mix: van nederhop tot Miami bass, van booty tot electro, zich een RSI-arm scratchend waar dat nodig is. Je snapt het al: wegens uitzinnig succes geprolongeerd. Alleen je moeder is fluffer, krabt je waar het jeukt, urbaanbrekend en onsmakelijk vettig.
(lowlands.nl
Ik denk eigenlijk dat we een 50 jaar Nederpop iets krijgen als "Kever-act", die geruchten gaan al een tijdje. Dit lijkt me iets voor vroeg op de Alpha.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:29 schreef Luni het volgende:
[..]
De Kevers van 2008?
Lijkt me wel zwaar relaxt!
Irie!
Daar ga ik ook van uit. Iets met de Nederpop. Beste Neerlands liedjes in een ander jasje door bands die toch op Lowlands staan (Principe De Kevers).quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat we een 50 jaar Nederpop iets krijgen als "Kever-act", die geruchten gaan al een tijdje. Dit lijkt me iets voor vroeg op de Alpha.
wel op de myspace van Bong Ra.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat zit iedereen bong-ra te roepen? het staat niet op de lowlands site?
Nou, waar zou het nog meer kunnen staan dat ie op visite komt in Biddinghuizen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat zit iedereen bong-ra te roepen? het staat niet op de lowlands site?
Zo dan is het vanaf dit moment niet officieel dat Nuno Dos Santos dit jaar weer plaatjes komt draaienquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:53 schreef Pink_Floyd het volgende:
Maar tis pas echt officieel als het op Lowlands.nl staat
VET ! zijn afsluitende set in 2006 na ame was geweldigquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zo dan is het vanaf dit moment niet officieel dat Nuno Dos Santos dit jaar weer plaatjes komt draaien
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:11 schreef Laton het volgende:
[..]
VET ! zijn afsluitende set in 2006 na ame was geweldig
ik luister em nog wel eensquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef Noodlez het volgende:
[..]
Eens, laatste keer op LL was geweldig
aha, Editors zijn het nieuwe Livequote:
Sneller dan je denkt. We worden zo snel oudquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:17 schreef Leugenaarslogica het volgende:
24 juli pas.. djeez dat duurt nog lang.
Juist, die geruchten heb ik ook gehoord. Met misschien wat leden van Krezip...quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat we een 50 jaar Nederpop iets krijgen als "Kever-act", die geruchten gaan al een tijdje. Dit lijkt me iets voor vroeg op de Alpha.
Geen ideequote:Op woensdag 25 juni 2008 23:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zeg S_B, ik heb zin in wat Aardvarck. Zit dat erin voor mij?
ik las het ook ja.. weak.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:34 schreef lienelien het volgende:
ohh, daarvoor moet je een klantnummer hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |