Ze komen wel erg vaak naar NL idd, dit volgens mij de 5e keer dat ik ze kan zien in 2 jaar tijd...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:16 schreef MOETIG het volgende:
EDITORSSSGE-WEL-DIG!!! btje vreemd wel, vorig jaar voor 2e keer op lowlands en onlangs ook op Pinkpop. Mja wat maakt t ook uit....
dit wordt ook mijn vijfde keer. Blijft leuk.. Afgelopen oktober in 013 vond ik toch wel het beste optreden van de reeks.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:29 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ze komen wel erg vaak naar NL idd, dit volgens mij de 5e keer dat ik ze kan zien in 2 jaar tijd...
dat was op vrijdagmiddag.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:33 schreef ondeugend het volgende:
Vorig jaar bij de Editors heerlijk liggen suffen op het gras in het zonnetje. Brakheid alom.
Wou jij zeggen dat je op vrijdag nog niet gaar bent? Ik ben op donderdag al gaar als ik voor de ingang staquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:48 schreef MOETIG het volgende:
[..]
dat was op vrijdagmiddag.donderdagavond iets te enthousiast in de 24h tent los gegaan ofzo?!
Ja ook maar dat viel wel mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:48 schreef MOETIG het volgende:
[..]
dat was op vrijdagmiddag.donderdagavond iets te enthousiast in de 24h tent los gegaan ofzo?!
ik was vorig jaar op donderdag al dood toen de tent net stond, crisis wat een gesjouw en gewacht bij die ingang zegquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:52 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat je op vrijdag nog niet gaar bent? Ik ben op donderdag al gaar als ik voor de ingang sta
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Doe mij maar de Manics van de nieuwe PP-namen. Editors
Alsof die zo slecht is?! Ik vind deze line-up véééééél beter als die van vorig jaar, waar Motörhead zo'n beetje de enige boeiende band voor mij was. Nu heb ik echt een overvloed aan keus. Ik snap het gebash op de line-up niet zo, kan iemand me dat uitleggen? Kleine namen heerschen en verrassen nu eenmaal het meest. Dikke punt.quote:
Nou grote bands zijn bekender. En voor mij persoonlijk; kleine bands vind ik leuker om te zien in concertzalen. Op een festival wil ik juist grote namen zien. Zelfs al vind ik de muziek niet eens boeiend. Verder zijn er niet genoeg boeiende kleine bands{op LL} in mijn mening.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:10 schreef SKa_BoSS het volgende:
Alsof die zo slecht is?! Ik vind deze line-up véééééél beter als die van vorig jaar, waar Motörhead zo'n beetje de enige boeiende band voor mij was. Nu heb ik echt een overvloed aan keus. Ik snap het gebash op de line-up niet zo, kan iemand me dat uitleggen? Kleine namen heerschen en verrassen nu eenmaal het meest. Dikke punt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:10 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Alsof die zo slecht is?! Ik vind deze line-up véééééél beter als die van vorig jaar, waar Motörhead zo'n beetje de enige boeiende band voor mij was. Nu heb ik echt een overvloed aan keus. Ik snap het gebash op de line-up niet zo, kan iemand me dat uitleggen? Kleine namen heerschen en verrassen nu eenmaal het meest. Dikke punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |