Ja goed dat ik eerst even in de lijst keek, anders was ik er ook al een gestartquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:39 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht ik begin maar alvast kunnen we meteen verder
Haha dat denk ik ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:42 schreef tripack het volgende:
draakje heeft energie over van het thuis zitten denk ik![]()
pfff ik verveel me echt te pletter ben er gewoon echt zelf vervelend vanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:42 schreef tripack het volgende:
draakje heeft energie over van het thuis zitten denk ik![]()
nee ik was even een rondje aan het lopenquote:
ga dan mario kartenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pfff ik verveel me echt te pletter ben er gewoon echt zelf vervelend van
Moet ook gebeuren natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik was even een rondje aan het lopen
SPAMquote:
Huiliequote:
Meer heb je toch niet nodig?quote:
quote:
idd, das een goed vooruitzichtquote:
quote:
3-0 meer hoef ik niet te zeggenquote:
Ruim je het ook weer op?quote:
Zekers te wetenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, das een goed vooruitzicht
Ga toch werkenquote:
quote:Het EK is begonnen, de remmen gaan los.
Heel Holland oranje, van hier tot aan Den Bosch
We gaan Welpies plakken, heel Holland welpt mee.
Van Friesland tot Limburg, van heide tot zee.
Alle Welpies helpen,
we plakken ons wild.
Geluk voor Oranje,
heel Holland slaat op tilt.
Het feest is al gaande, we pakken die cup.
Oranje gaat winnen, het is onze club.
Dus Wenen we komen, we komen eraan.
Want niemand laat z'n Welpie toch in zijn hempie staan.
Alle Welpies helpen,
we plakken ons wild.
Geluk voor Oranje,
heel Holland slaat op tilt.
Da's echt vet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, collega van mij is nu op weg naar de Oranjecamping!![]()
zo dan! daar is het echt feest!! lijkt me ook wel wat!! 30000 man helemaal oranje!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, collega van mij is nu op weg naar de Oranjecamping!![]()
quote:
En nu zie ik meteen die knakker z'n hoofd voor mequote:
Ja lijkt mij ook geweldigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan! daar is het echt feest!! lijkt me ook wel wat!! 30000 man helemaal oranje!!!
Mwhahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's echt vet.
Die beelden elke dag zijn![]()
Als wij daar zouden zitten zouden we de Italiaanse, Franse, Roemeense en alle andere moeders gek maken
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:58 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb wat te doen
maar doe dat uiteraard zo langzaam mogelijkzodat ik voor langere tijd iets te doen heb
nog even geduldquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD ik kan echt niet wachten tot vanavond zeg. heb er echt zin in \0/
het is dat ik weiger om mn naam hier in het oranje te zetten, maar ik heb er ook wel zin in, mits ze winnenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
Ja klopt, ik zie meteen al reclames voor me met die rare van de AH en voetbal items...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En nu zie ik meteen die knakker z'n hoofd voor me
Trouwens... over Albert Heijn gesproken, ze zijn de hoofdsponser van de competitie voor de komende drie jaren
Als Italie verliest liggen ze eruit...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
och het einde is nog niet in zicht
we zullen zien wat er gaat gebeuren
Ja hier nog eenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
als je niet meeschreeuwd voor de buis zullen ze niet winnen hoor!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
het is dat ik weiger om mn naam hier in het oranje te zetten, maar ik heb er ook wel zin in, mits ze winnen![]()
Haha dan doen ze het toch goed hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zie meteen al reclames voor me met die rare van de AH en voetbal items...
Tsss ik dacht nu komt het...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je niet meeschreeuwd voor de buis zullen ze niet winnen hoor!
kom op , pak je outfit tevoorschijn en hup!
[ afbeelding ]
Ja dat doen ze zeker, knap staaltje commercie daar bij de AHquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dan doen ze het toch goed he
Gewoon standaard kledingquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat doen ze zeker, knap staaltje commercie daar bij de AH
WL, we hebben zelfs onze eigen Oranje engel!
die geboren is in letland
[ afbeelding ]
oranje engel ??? wtf ??? pics!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat doen ze zeker, knap staaltje commercie daar bij de AH
WL, we hebben zelfs onze eigen Oranje engel!
die geboren is in letland
[ afbeelding ]
die stond eronderquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oranje engel ??? wtf ??? pics!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:10 schreef Faithy het volgende:
't is wel een lekker ding
en goed geïntegreerd
heb dinsdag (toch?) de halve avond wakker gelegen van toeterende turken na de overwinning van Turkije
de hele straat naast ons hangt vol TURKSE vlaggen
niets mis met 'buitenlanders', maar als je een nederlandse uitkering trekt, hang je goftedomme ook maar oranje vlaggetjes op!
Mwhahaha!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:12 schreef Sgele het volgende:
onze huis tuin en keuken turk is geslaagd :x
Leerlinge met Down slaagt voor vmbo
Sorryquote:
oh dies hier geblocked dnaquote:
Bij mij in de straat alleen Oranjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wij hebben tegenwoordig hier ook de poolse variant erbij
zegt dat wat over de intelligentie van dat meiske of over het niveau van de VMBO-opleidingquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:12 schreef Sgele het volgende:
onze huis tuin en keuken turk is geslaagd![]()
Leerlinge met Down slaagt voor vmbo
Ja bedankt manquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry![]()
* Sgele gooit handdoek richting Beller
bij mij in de straat NIETSquote:
Ben jij trouwens altijd zo gezellig?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:16 schreef Faithy het volgende:
[..]
bij mij in de straat NIETS
maar als ze hier die turkse vlaggen hadden opgehangen, had ik ze mooi verwijderd
quote:
Ah fijn... weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:17 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb zat te doen, maar geen zin. Zit me op te vreten voor vanavond
Dat vroeg ik mij dus ook afquote:
Als je zo contact hebt moet je gewoon zeggen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:18 schreef draculettetje het volgende:
pfff door verbonden en van kastje naar de muur!
ofzoiets.. vinden ze nooit grappigquote:Oooh dus jij bent het kastje, ik de muur namelijk
Als je thuis bent?quote:
Zoiets zeg ik pas als ik naar huis gaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ heeft nog niets zinnigs gedaan vandaag
Dat wat hij zegt dusquote:
kent het gevoelquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ heeft nog niets zinnigs gedaan vandaag
probleem heb ik bijna de heleweek al :Squote:
Biertje happen dan maar?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
* Sgele heeft totaal geen zin meer
ik ga ook echt niks meer doen denk ikM'n tijd uitzitten tot 6 uur
da's wel een heul heul puik planquote:
Die zal wel weer een paar dagen op zich laten wachten zeker?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:37 schreef draculettetje het volgende:
uiteindelijk mail moeten sturen
nu maar wachten op antwoord
ik hoop het niet gaat om morgenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die zal wel weer een paar dagen op zich laten wachten zeker?
Dat bedoel ikquote:
Zelfs daar geen zekerheid over dusquote:
We gaan het merken hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hoop het niet gaat om morgen
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zelfs daar geen zekerheid over dus
Hoop dat het allemaal lukt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:46 schreef draculettetje het volgende:
heb net afgesproken dat we hoe dan ook gaan en daar dan wel zien!
Fijne gedachte hoorquote:
quote:
Welkom in mijn wereldquote:
900 euro bruto! Boem! Dat zijn de bedragenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:02 schreef Faithy het volgende:
[..]gisteren mijn cv op een site gezet. Word ik net gebeld
door een of andere gast van start-people..
of ik zin had in helpdeskwerkvoor een bruto salaris van iets van 900 euro
![]()
ja, of niet
zit nu voor 2200 op basis van 36 uurquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
900 euro bruto! Boem! Dat zijn de bedragen
Genoeg toch?quote:
Zomg das niet niks ....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo ik ben er weer...
Vanochtend afpraak gehad in het ziekenhuis, en eindelijk is het duidelijk wat het probleem is met mijn pols!
Mijn pols zal nooit meer "normaal" worden. Er zit extreem veel litteken weefsel tussen waardaar mijn vingers raar bewegen en ik me pols niet kan buigen/strekken.
Dit kan geopeerd worden, ZONDER garantie dat het er beter op zal worden.
Over 3 weken een nieuwe MRI scan (die vorige hebben ze in mijn eigen ziekenhuis verneukt), daarna weer een afpraak met plastich chirurg over een evenutele datum voor de operatie.
Ik moet zelf aangeven of ik dat wel of niet, want ze kunnen niet garanderen dat het beter zal worden![]()
7 tot 9 maanden revalidatie...
tot zover...
Ik ben weer "begonnen met werk".
Ik zou het doen voor 900 euro, maarja ik ben dan ook dringend opzoek naar werkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:02 schreef Faithy het volgende:
[..]gisteren mijn cv op een site gezet. Word ik net gebeld
door een of andere gast van start-people..
of ik zin had in helpdeskwerkvoor een bruto salaris van iets van 900 euro
![]()
ja, of niet
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo ik ben er weer...
Vanochtend afpraak gehad in het ziekenhuis, en eindelijk is het duidelijk wat het probleem is met mijn pols!
Mijn pols zal nooit meer "normaal" worden. Er zit extreem veel litteken weefsel tussen waardaar mijn vingers raar bewegen en ik me pols niet kan buigen/strekken.
Over 3 weken een nieuwe MRI scan (die vorige hebben ze in mijn eigen ziekenhuis verneukt), daarna weer een afpraak met plastich chirurg over een evenutele datum voor de operatie.
Ik moet zelf aangeven of ik dat wel of niet, want ze kunnen niet garanderen dat het beter zal worden![]()
tot zover...
Na die operatie zal het er niet slechter op worden zoals het NU is....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pff wat een verhaal droxz
maar kunnen ze wel uitsluiten dat het na de operatie in ieder geval niet slechter zou gaan? nou ja volledig uitsluiten mogen ze niet maar je snapt wel wat ik bedoel
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik zou het doen voor 900 euro, maarja ik ben dan ook dringend opzoek naar werk
Niet lullig bedoeld hoor, maar daar kom ik me bed niet eens voor uitquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik zou het doen voor 900 euro, maarja ik ben dan ook dringend opzoek naar werk
Ik woon nog thuis dus heb gelukkig die kosten nog niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
erm das iets van ?? 600 netto in de maand >?
das mn hypotyheek alleen al
WTF! Dat is echt klote manquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo ik ben er weer...
tot zover...
uhu, kan ik begrijpen. Maar tja als je al een hele poos opzoek bent naar werk en krijgt van alles nee te horen en dan wordt je een baan aangeboden met dit salaris dan zou ik het wel doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld hoor, maar daar kom ik me bed niet eens voor uit
weet je al wat je zal doen dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Na die operatie zal het er niet slechter op worden zoals het NU is....
Dus wat ik ook doe, slechter zal het er niet op (mogen) worden
meer dan genoeg, levert me voor een bijbaan van 12 uur best een leuk salaris opquote:
kan ik me ook wel voorstellenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu, kan ik begrijpen. Maar tja als je al een hele poos opzoek bent naar werk en krijgt van alles nee te horen en dan wordt je een baan aangeboden met dit salaris dan zou ik het wel doen.
En wat zal dat dan gaan worden?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:29 schreef Faithy het volgende:
[..]
meer dan genoeg, levert me voor een bijbaan van 12 uur best een leuk salaris op
maar mjin contract eindigt op 31 december, én ik wil eigenlijk iets wat ik ook LEUK vind
Wat nu?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WTF! Dat is echt klote man
Maar nu? Wat is jouw gevoel erover?
ben nog een beetje aan het zoeken eigenlijk..quote:
Inderdaad, wat voor werk dan ook... ik heb altijd gewerktquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:31 schreef Faithy het volgende:
als ik niets zou hebben zou ik het ook doen hoor..
heb altijd geleerd: 'werken zal je, al moet je paperclipsen gaan tellen'.
maarja.. als ik hier nog tot december voor dit salaris KAN zitten
kan me helemaal voorstellen maar zou hetzelfde kiezen denk ik!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat nu?
Denk dat ik het wel ga doen, ik moet er tenslotte mijn hele leven nog mee doen.
Nooit geschoten is altijd mis toch? Kijk er alleen zwaar tegen op, maar fysio... en alles begint dus weer opnieuw.
Koken is ook erg leuk ja, heb je er aanleg voor dan? Of al iets mee gedaan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:36 schreef Faithy het volgende:
[..]
ben nog een beetje aan het zoeken eigenlijk..
zou graag iets met koken willen doen (restaurant keuken bijvoorbeeld) maar iets simpels administratiefs is ook niet erg
Daar heb je ook gelijk in, zeker met de achterliggende gedachte dat het niet slechter kan worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat nu?
Denk dat ik het wel ga doen, ik moet er tenslotte mijn hele leven nog mee doen.
Nooit geschoten is altijd mis toch? Kijk er alleen zwaar tegen op, maar fysio... en alles begint dus weer opnieuw.
Maar voor iets wat je niet zeker weet, tot weer door een fusking hell gaan van 7 a 9 maanden?....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in, zeker met de achterliggende gedachte dat het niet slechter kan worden.
Als ik welquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mag ik jullie ff mee delen dat ik heul geen zin heb vandaag ....
en ik moet nog 4 uurtje
ik houd van kokenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Koken is ook erg leuk ja, heb je er aanleg voor dan? Of al iets mee gedaan?
kook je vaak ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:47 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik houd van kokengeweldig!
en zou het dan ook echt niet erg vinden er iets meer mee te doen en dan ook daarmee meer te leren.
dus geen werkervaring, maar aanleg.. hmjahzou 't bijna zeggen van wel
Kijk dan is het leuk om te doen, maar als je geen ei kan koken (bij wijze van) dan is het geen goed ideequote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:47 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik houd van kokengeweldig!
en zou het dan ook echt niet erg vinden er iets meer mee te doen en dan ook daarmee meer te leren.
dus geen werkervaring, maar aanleg.. hmjahzou 't bijna zeggen van wel
Sowieso moet je die beslissing niet te snel maken, gewoon rustig over nadenken en alles tegenover elkaar afwegen he. Worth a shot or not?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar voor iets wat je niet zeker weet, tot weer door een fusking hell gaan van 7 a 9 maanden?....
Wie zien het wel, vanavond maar even rustig over nadenken...
zou zeggen post er op losquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:49 schreef Faithy het volgende:
ik kook élke dag nagenoeg. Soms doet mn vriend het, als ik laat thuis ben, maar meestal doe ik het.
Nog een lekker pasta-recept hebben? Gisteren weer eens geëxperimenteerd met wat er in mn kruidenkastje stond
Couscous... brrrquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:07 schreef Faithy het volgende:
oh ja, wilde vandaag couscoussalade meenemen naar het werk (met feta, olijfjes, tomaat en komkommer) maar had me verslapen
Het is volgens mij al een tijdje doodquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:57 schreef Faithy het volgende:
Heb gisteren gemaakt:
sperzieboontjes in kleine stukken
broccoliroosjes
courgette in kwartjes
champignons in grove stukken
rode ui in grote parten
beetje opbakken in olijfolie totdat het eetbaar is (vooral de sperziebonen)
ondertussen wat dille, marjolijn, knoflookpoeder en witte peper strooien naar hartelust
bekertje creme fraiche erbij, scheutje water!! nog meer dille (vooral dille!) en niet ál te zuinig met de peper, maar het moet niet té pittig worden, dat past niet bij pasta met een room-achtige saus
hzm room en ik gaan niet samen![]()
de rest klinkt wel goed
nah zit te denken aan pasta uit de oven(soort van lasanga maar dan met pasta enz )
hoop werk en je kan er meestal 3 dagen van eten
maar wel extreem lekker
als laatste wat hamreepjes toevoegen, en serveren met pasta (duh!) en parmezaanse kaas!
ik zou als ik jou was ook nog even een knoflookje (geperst) fruiten van te voren, maar was daar gisteren te lui voor
Godver Droxz...da's niet misselijkquote:Vanochtend afpraak gehad in het ziekenhuis, en eindelijk is het duidelijk wat het probleem is met mijn pols!
Ik moet zelf aangeven of ik dat wel of niet, want ze kunnen niet garanderen dat het beter zal worden
Cabaretquote:
Letterlijk om misselijk van te worden.quote:
Voor als ik het vergeet... eeen heeeeeule fijne dag morgenquote:
WTF hahhahaquote:
Aaaightquote:
GVD kut voor je man! heb je al besloten wat je wilt gaan doen ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo ik ben er weer...
tot zover...
ik zou bijna je werk adres vragen om even een band in te huren om de hele dag "Oranje" nummers voor je te spelenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF hahhaha
Ik erger me al weer dood aan mijn kut collega... nou moet nederland nog even verliezen, en mijn dag kan niet meer heel
Whehehequote:
wat hij zeiquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
GVD kut voor je man! heb je al besloten wat je wilt gaan doen ?
ja ja elke keer is ie de hort op met een of ander moeder, dat jullie het maar wetenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe
En ik ben weer is vergaderenAdieu!
ik vraag me serieus af waarom die mensen foto's van zich laten makenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
wie wil er een stukje taart ?![]()
[ afbeelding ]
Youtubequote:
idd , google images staat er vol mee hahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:41 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik vraag me serieus af waarom die mensen foto's van zich laten maken
quote:
KUT is het zeker ja!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
GVD kut voor je man! heb je al besloten wat je wilt gaan doen ?
GODVER, ik moet zo eten dude...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
wie wil er een stukje taart ?![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
mja en zoals je al zei, het kan niet erger worden. lijkt me idd verstandig om het te doen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
KUT is het zeker ja!
Denk wel dat ik het ga doen (zoals hier boven ergens al staat).
Nooit geschoten is altijd mis, en moet er nog wel mijn hele leven mee doen.
Geen garantie, maar wel pijnlijden...
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GODVER, ik moet zo eten dude...post ik een foto van mn moeder, is het nog niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Jep... zal dus geen leuke zomer worden hierquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja en zoals je al zei, het kan niet erger worden. lijkt me idd verstandig om het te doen!
Dat is nou onze oma?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
post ik een foto van mn moeder, is het nog niet goed
mja, en vanavond ff "Het kanon" drinken heh. kan je het ff tijdelijk van je afzetten.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep... zal dus geen leuke zomer worden hier
nu weet je waarom smok3z zo enthousiast is over haar !quote:
per doelpunt drink ik een liter bier!quote:
Het zal maar 0-0 bljiven zegquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
per doelpunt drink ik een liter bier!
Inderdaad, en even voetballen kijken... en nog een beetje achter mijn pc/ps3 hangen...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja, en vanavond ff "Het kanon" drinken heh. kan je het ff tijdelijk van je afzetten.
ja nou zet je me klem.... ik dacht heb ik alvast een mooi excuusquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het zal maar 0-0 bljiven zeg
Arme witte bliksem
Wat een geile oma! Die heeft hij vast veel geswaffeldquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu weet je waarom smok3z zo enthousiast is over haar !
kijk dat zijn mooie vooruitzichtenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, en even voetballen kijken... en nog een beetje achter mijn pc/ps3 hangen...
Maar morgen naar Lynda en party!
begin jij nou ook al ? nou ze heeft wel plaats voor meer personen hoor zoals je kan zienquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat een geile oma! Die heeft hij vast veel geswaffeld
Hier inderdaad net ook heul even regen, maar het is wel droog nu!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk dat zijn mooie vooruitzichten![]()
helaas is het van dat schijtweer buiten
Gezellig me oma swaffelen, wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
begin jij nou ook al ? nou ze heeft wel plaats voor meer personen hoor zoals je kan zien
whehe, tijd dat je eens om een afdakje gaat vragenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier inderdaad net ook heul even regen, maar het is wel droog nu!
Wat donkere wolken enzo.. maar wel droog, dus ik ga zo maar weer even roken
We hebben hier zo een rook hok (zo'n thuinhuisjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe, tijd dat je eens om een afdakje gaat vragen
ah netjes, nu nog een tap erinquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We hebben hier zo een rook hok (zo'n thuinhuisje)
whehehequote:
Was dat maar zo, ook geen netwerkaansluiting....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah netjes, nu nog een tap erin
whehequote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was dat maar zo, ook geen netwerkaansluiting....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Domenech met exact dezelfde formatie als van Bastenquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]En je kreeg ze niet open?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
ik ben er klaar voor!quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:52 schreef tripack het volgende:
[..]whaha, jij kan het wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie faalt die straalt
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:52 schreef tripack het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:53 schreef Sgele het volgende:
[..]nee de volledige selectie (22man)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie faalt die straalt
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:53 schreef Sgele het volgende:
[..]de hele selectie eerder..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
dohquote:
Kon 'm niet achterhouden voor jequote:
hijs fijnquote:
quote:
Dat huisje staat hier wel een aardig stukje vandaan, ik pak wel een kpn kaartjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wheheje kan toch WIFI gebruiken ?
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
zo hadden ze de sleutel weer gevonden ?
mogguhquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:30 schreef Faithy het volgende:
Geen reet te doen....
[ afbeelding ]
totdat de telefoon gaat!!
[ afbeelding ]
whaha, je ziet er gelijk een stuk vrolijker uitquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:30 schreef Faithy het volgende:
Geen reet te doen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen reet te doen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog even bedenken wat je ookalweer moest zeggenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
[..]Ook echt zo verbaast/blij kijken van 'eeerhm hoe werkt dit?'
OMG dit is echt droogquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:30 schreef Faithy het volgende:
Geen reet te doen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en ze heeft in den haag gewoontquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]![]()
Ik zit net ff je profiel te kijken, jij bent gewoon precies een dag later dan mij geboren
uhm 1 pizza calzone aub, oh nee , je bent aan het werkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:34 schreef Faithy het volgende:
[..]
nog even bedenken wat je ookalweer moest zeggen![]()
Emmer water tegenaan gooienquote:
ah bedankt, het helptquote:
Geen reet te doen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouwen met uitgelopen mascaraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vrouwen met uitgelopen mascara
dat zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.emo's
Doei.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vrouwen met uitgelopen mascara
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist dat jij iets wilde spoileren
Spoilers4lifequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind 'm best vet eigenlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vinden jullie van mn neiuwe fiets ?
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je, dat jij koffie voor mij gaat halen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:49 schreef Faithy het volgende:
ja, je zou bijna denken da thet lotsbestemming is
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Spoilers4life
[ afbeelding ]Kijk zo'n vleugelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp dat niet hoor, doe dat dan als je wat jonger bent... Als je nu wordt gepakt met zoiets wordt je opgesloten tot je dood! Als het wel lukt, krijg je wel een klap geld natuurlijk, maar zo lang kun je er ook niet meer van genietenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:54 schreef Sgele het volgende:
Nederlander gepakt met 190 kg hasj
Man van 70 jaar
quote:
Dat was het eerste waar ik ook aan moest denkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet hoor, doe dat dan als je wat jonger bent... Als je nu wordt gepakt met zoiets wordt je opgesloten tot je dood! Als het wel lukt, krijg je wel een klap geld natuurlijk, maar zo lang kun je er ook niet meer van genieten
Smokez? Golf jij?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
jij golft toch smokez ??
dan heb je hier wel wat aan![]()
[ afbeelding ]
Dude, waarom denk je dat ik golfquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
jij golft toch smokez ??
dan heb je hier wel wat aan![]()
[ afbeelding ]
t wordt alleen zo paars hehquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dude, waarom denk je dat ik golf
Ik heb wel een VW Golf 4 en 5 gehad, maar zoveel geld om te golfen heb ik nou weer net niet :
En trouwens, áls ik ga golfen heb ik geen golfclub nodig hoor
quote:
Even wat anders, morgen nog ff ergens een tijd op het station in Alkmaar afspreken?quote:
Die laatstequote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
wat een onzin vindt je toch op internet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken geen joetjoep zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |