quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb me anders sinds tijden niet zo klote gevoeld
whehehee geweldig opgelost zoquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Sepo![]()
gewildige <-- de dag begind weer goed ......
Zou graag willen, maar ben alleen hier... kan dus niet wegquote:
je zou het haast denken ...quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:38 schreef draculettetje het volgende:
is iedereen aan het werk ofzo? vind het best rustig hier!
Maar...als je alleen bent, ziet niemand je slapenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zou graag willen, maar ben alleen hier... kan dus niet weg
da;s waar ja!quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar...als je alleen bent, ziet niemand je slapen
Alleen van mijn gedeelte van de afdeling, heb nog wel andere collega's hahahaquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar...als je alleen bent, ziet niemand je slapen
Mooi! Aftrappen zo een!quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen van mijn gedeelte van de afdeling, heb nog wel andere collega's hahaha
A.s Dinsdag een geprek met mijn fieldmanager en mijn kut collega... ik ben het zat...
Nope gelukkig nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:54 schreef draculettetje het volgende:
gister bij jullie trouwens ook zo druk met toeters en bellen omdat turkije had gewonnen?
Nee, gelukkig nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:54 schreef draculettetje het volgende:
gister bij jullie trouwens ook zo druk met toeters en bellen omdat turkije had gewonnen?
in den haag vast ook wel, maar dat weet ik niet... was daar gister nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:58 schreef draculettetje het volgende:
hier dus wel grrrr
en hop!quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen van mijn gedeelte van de afdeling, heb nog wel andere collega's hahaha
A.s Dinsdag een geprek met mijn fieldmanager en mijn kut collega... ik ben het zat...
blijft hier dan toch bij de rotondequote:Op donderdag 12 juni 2008 10:00 schreef tripack het volgende:
[..]
in den haag vast ook wel, maar dat weet ik niet... was daar gister nietmaar daar is het altijd toeteren wanneer een turkse ploeg gewonnen heeft... EK of landskampioen
Daar doen we het voor!quote:
quote:Franse spits die soixante-neuf (standje 69) niet goed heeft begrepen;
Nicolas ANAALka
Portugese middenvelder die van melk houdt;
PoeSIMAOOOO
Italiaanse spits die doorgaat tot die erbij neervalt;
Francesco TOTTIerbijneervalt
Nederlandse middenvelder die Italiaanse spitsen opvreet;
Wesley PIZZASNEIJDER
Nederlandse spits met een schoon shirt;
Robin van Percil
Duitse spits met ochtenderectie;