ik wist het welquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
FIPO!
Vandaag aardig wat posts trouwens, probeer ondertussen met Maya wat dingen te maken... maar het wil gvd niet lukkenquote:
first postquote:
Niet eensch!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
first post![]()
hij zat maar F5 te drukken natuurlijk
Meestal doe ik dat, maar daar ben ik vandaag ff te lui doorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
first post![]()
hij zat maar F5 te drukken natuurlijk
Daar zijn ze het al helemáál niet mee eens trouwensquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die kunnen anders prima als kussen dienen
Dat F5'en bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Meestal doe ik dat, maar daar ben ik vandaag ff te lui door
En Maya is..?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet eensch!
Ik zit niet op mijn werk ofzo hahahaha
Ben bezig met Maya...
hahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet eensch!
Ik zit niet op mijn werk ofzo hahahaha
Ben bezig met Maya...
ik wou net wat zeggen ...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En Maya is..?
Kom er maar in met de moeder-grapjes
Maya is een programma waar je 3d objecten mee kan maken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En Maya is..?
Kom er maar in met de moeder-grapjes
Wist ik welquote:
zelf zn moeder is ermee gemaakt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maya is een programma waar je 3d objecten mee kan maken.
Veel films van tegenwoordig zijn er mee gemaakt
Oh hipquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maya is een programma waar je 3d objecten mee kan maken.
Veel films van tegenwoordig zijn er mee gemaakt
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zelf zn moeder is ermee gemaakt.
zo
Was dat maar waar, dan had ik er een volume knop op gemaakt!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zelf zn moeder is ermee gemaakt.
zo
haha, is het zo erg ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was dat maar waar, dan had ik er een volume knop op gemaakt!
Zou jij wel moeten weten toch?quote:
Neem nog een borrel schatquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:15 schreef lynda het volgende:
onbekende po
nee, waar duct tape al niet goed voor isquote:
Die is wel bekend hoor, is toch van je moeder?quote:
Vrouwen hequote:
Kijk eens naar de link van dat plaatje... hij is niet van je moeder.. maar van je grootmoederquote:
En hoe weet jij dat nou weer dan ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Die is wel bekend hoor, is toch van je moeder?
Heeft ze me verteldquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat nou weer dan ?
zo , je krijgt er gelijk met de deegroller van langsquote:
Wil je ook?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo , je krijgt er gelijk met de deegroller van langs
als je het zachtjes doet vind ik het wel spannendquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je het zachtjes doet vind ik het wel spannend
overgrootmoeder!!!!!! CHECK DE LINK VAN JE PLAATJE DAN!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat nou weer dan ?
Ga door, ga door!quote:
oma's recept hehquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
overgrootmoeder!!!!!! CHECK DE LINK VAN JE PLAATJE DAN!
Wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
overgrootmoeder!!!!!! CHECK DE LINK VAN JE PLAATJE DAN!
quote:
Wat? Heeft je moeder een spoiler?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Die is wel bekend hoor, is toch van je moeder?
Laat mij lekker noob wezen en niet weten hoe dat moet enzoquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:33 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Laat mij lekker noob wezen en niet weten hoe dat moet enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik bedoel het goed hoor
Nog een Sangria?![]()
Ben ik niet, mijn toetsenbord werkt nogquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Ik ga even voetbal kijken nog en duik dan m'n bed in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik bedoel het goed hoor
Nog een Sangria?
Geen sangria meer dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
Kelly AAAaargh!!!!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Geweldig, heb dit weer ff met plezier zitten kijken... Wat een vage figuren zeg
Een lollie!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:38 schreef lynda het volgende:
ene.. tweee..
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |