Bestellen is inderdaad wat duuder, maar dan heb je ook nietsquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, bestellen wordt altijd wat duurder bij mij...
Gelukkig zit ik vlak bij Sloterdijk aka "Station X", dus ik had maar ff snel wat bijgepind.
Waarom loopt men mij zo raar aan te kijken als ik op m'n ZX9-R Ninja naar het pinautomaat op t station rij?
Maar goed, ff chinees besteld, smaakte weer prima
Dan had je hierbij moeten zijn.. Partyraiser bij A Nightmare Oudoor!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
Hier had ik nou ff zin in:
Hup de beuk erin!
Jawel hoor, morgen kan ik er weer van etenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bestellen is inderdaad wat duuder, maar dan heb je ook niets![]()
Station X aha, dat ken ik nog ergers van hahaha
Maar weet je al meer over zaterdag?
Ik ga iig, dan maar wat eerder weg... het begint iig lekker vroeg
Ik vind dat toch echt te 1tonig en te snel...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan had je hierbij moeten zijn.. Partyraiser bij A Nightmare Oudoor!
Om 7 uur 's ochtends veeeeel te harde muziek... Haha, geweldig, er liep nog zo'n kerel z'n hond daarbuiten uit te laten die stond te kijken of ie water zag branden![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel hoor, morgen kan ik er weer van eten
Maar uh, zaterdag, moet wel lukken als ik het zo bekijk. Ik blijf hoe dan ook ook niet zo heel lang hoor... Ik kan kiezen; óf met de trein dat ik wel kan zuipen (en vroeg naar huis moet), en die combinatie werkt bij mij nooit...
Of met de motor dat ik niet kan drinken
Of met de auto natuurlijk, maar ik heb gisteren besloten dat ik een hekel heb aan autorijden
Hm, ik denk dat je dit nummer ook wel vet vindt dan... Is van Neophyte, met van dat idiote EO gelul er tussendoor... Luister hem eens helemaal, best humorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind dat toch echt te 1tonig en te snel...
Angerfist heeft er nog lekkere "melodie" dingen doorheen,
daardoor vind ik het toch een stuk lekkere klinken.
p.s
"Ome henk" stukjes door je "terror" heen
Wacht ff hoor... we worden opgepikt, en dan moeten we alsnog een stuk lopen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie! Het begint al rond 16:00, en als we met de trein gaan kunnen we worden opgepikt... laatste trein gaat rond half 12... alleen schijnt het nog een aardig stukje lopen te zijn naar de plek waar het gehouden gaat worden.
Gewoon met de trein, je moet toch zuipen
Te weinig melodie man...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat je dit nummer ook wel vet vindt dan... Is van Neophyte, met van dat idiote EO gelul er tussendoor... Luister hem eens helemaal, best humor
Opgepikt naar J. toe, maar we schijnen ook terug te moeten ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wacht ff hoor... we worden opgepikt, en dan moeten we alsnog een stuk lopen?
Vind t meestal maar vervelend die melodieën, geef mij maar gewoon hard geragquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Te weinig melodie man...
Ookal is dit een zware kut mix, zitten wel lekkere nummers tussen:
Klote...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Opgepikt naar J. toe, maar we schijnen ook terug te moeten ofzo
Heb meer zin in sangria ofzo..quote:
Lag net even te dommelen op de bank..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:54 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb al even geslapen. een half uur nog wel
die kunnen anders prima als kussen dienenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Lag net even te dommelen op de bank..
Waren m'n katten het niet mee eens..
Wilden aai-aandacht
O_O , flashbacks krijg ikquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Whehe, Droxz, check dit dan... Zo loopt men er tegenwoordig niet meer bij op die feessies hoor
* DrakenVlieg vindt dat heel lief!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ geeft DV een bloemenvaas gevuld met Sangria!
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:56 schreef WhiteLightning het volgende:
komt dat door die tapas ? of ben je spaanse ?
Dano...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
O_O , flashbacks krijg ik
Dream Team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |