Ja goed dat ik eerst even in de lijst keek, anders was ik er ook al een gestartquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:39 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht ik begin maar alvast kunnen we meteen verder
Haha dat denk ik ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:42 schreef tripack het volgende:
draakje heeft energie over van het thuis zitten denk ik![]()
pfff ik verveel me echt te pletter ben er gewoon echt zelf vervelend vanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:42 schreef tripack het volgende:
draakje heeft energie over van het thuis zitten denk ik![]()
nee ik was even een rondje aan het lopenquote:
ga dan mario kartenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pfff ik verveel me echt te pletter ben er gewoon echt zelf vervelend van
Moet ook gebeuren natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik was even een rondje aan het lopen
SPAMquote:
Huiliequote:
Meer heb je toch niet nodig?quote:
quote:
idd, das een goed vooruitzichtquote:
quote:
3-0 meer hoef ik niet te zeggenquote:
Ruim je het ook weer op?quote:
Zekers te wetenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, das een goed vooruitzicht
Ga toch werkenquote:
quote:Het EK is begonnen, de remmen gaan los.
Heel Holland oranje, van hier tot aan Den Bosch
We gaan Welpies plakken, heel Holland welpt mee.
Van Friesland tot Limburg, van heide tot zee.
Alle Welpies helpen,
we plakken ons wild.
Geluk voor Oranje,
heel Holland slaat op tilt.
Het feest is al gaande, we pakken die cup.
Oranje gaat winnen, het is onze club.
Dus Wenen we komen, we komen eraan.
Want niemand laat z'n Welpie toch in zijn hempie staan.
Alle Welpies helpen,
we plakken ons wild.
Geluk voor Oranje,
heel Holland slaat op tilt.
Da's echt vet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, collega van mij is nu op weg naar de Oranjecamping!![]()
zo dan! daar is het echt feest!! lijkt me ook wel wat!! 30000 man helemaal oranje!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, collega van mij is nu op weg naar de Oranjecamping!![]()
quote:
En nu zie ik meteen die knakker z'n hoofd voor mequote:
Ja lijkt mij ook geweldigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan! daar is het echt feest!! lijkt me ook wel wat!! 30000 man helemaal oranje!!!
Mwhahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's echt vet.
Die beelden elke dag zijn![]()
Als wij daar zouden zitten zouden we de Italiaanse, Franse, Roemeense en alle andere moeders gek maken
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:58 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb wat te doen
maar doe dat uiteraard zo langzaam mogelijkzodat ik voor langere tijd iets te doen heb
nog even geduldquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD ik kan echt niet wachten tot vanavond zeg. heb er echt zin in \0/
het is dat ik weiger om mn naam hier in het oranje te zetten, maar ik heb er ook wel zin in, mits ze winnenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
Ja klopt, ik zie meteen al reclames voor me met die rare van de AH en voetbal items...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En nu zie ik meteen die knakker z'n hoofd voor me
Trouwens... over Albert Heijn gesproken, ze zijn de hoofdsponser van de competitie voor de komende drie jaren
Als Italie verliest liggen ze eruit...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
och het einde is nog niet in zicht
we zullen zien wat er gaat gebeuren
Ja hier nog eenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
als je niet meeschreeuwd voor de buis zullen ze niet winnen hoor!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
het is dat ik weiger om mn naam hier in het oranje te zetten, maar ik heb er ook wel zin in, mits ze winnen![]()
Haha dan doen ze het toch goed hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zie meteen al reclames voor me met die rare van de AH en voetbal items...
Tsss ik dacht nu komt het...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je niet meeschreeuwd voor de buis zullen ze niet winnen hoor!
kom op , pak je outfit tevoorschijn en hup!
[ afbeelding ]
Ja dat doen ze zeker, knap staaltje commercie daar bij de AHquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dan doen ze het toch goed he
Gewoon standaard kledingquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat doen ze zeker, knap staaltje commercie daar bij de AH
WL, we hebben zelfs onze eigen Oranje engel!
die geboren is in letland
[ afbeelding ]
oranje engel ??? wtf ??? pics!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat doen ze zeker, knap staaltje commercie daar bij de AH
WL, we hebben zelfs onze eigen Oranje engel!
die geboren is in letland
[ afbeelding ]
die stond eronderquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oranje engel ??? wtf ??? pics!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:10 schreef Faithy het volgende:
't is wel een lekker ding
en goed geïntegreerd
heb dinsdag (toch?) de halve avond wakker gelegen van toeterende turken na de overwinning van Turkije
de hele straat naast ons hangt vol TURKSE vlaggen
niets mis met 'buitenlanders', maar als je een nederlandse uitkering trekt, hang je goftedomme ook maar oranje vlaggetjes op!
Mwhahaha!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:12 schreef Sgele het volgende:
onze huis tuin en keuken turk is geslaagd :x
Leerlinge met Down slaagt voor vmbo
Sorryquote:
oh dies hier geblocked dnaquote:
Bij mij in de straat alleen Oranjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wij hebben tegenwoordig hier ook de poolse variant erbij
zegt dat wat over de intelligentie van dat meiske of over het niveau van de VMBO-opleidingquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:12 schreef Sgele het volgende:
onze huis tuin en keuken turk is geslaagd![]()
Leerlinge met Down slaagt voor vmbo
Ja bedankt manquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry![]()
* Sgele gooit handdoek richting Beller
bij mij in de straat NIETSquote:
Ben jij trouwens altijd zo gezellig?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:16 schreef Faithy het volgende:
[..]
bij mij in de straat NIETS
maar als ze hier die turkse vlaggen hadden opgehangen, had ik ze mooi verwijderd
quote:
Ah fijn... weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:17 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb zat te doen, maar geen zin. Zit me op te vreten voor vanavond
Dat vroeg ik mij dus ook afquote:
Als je zo contact hebt moet je gewoon zeggen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:18 schreef draculettetje het volgende:
pfff door verbonden en van kastje naar de muur!
ofzoiets.. vinden ze nooit grappigquote:Oooh dus jij bent het kastje, ik de muur namelijk
Als je thuis bent?quote:
Zoiets zeg ik pas als ik naar huis gaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ heeft nog niets zinnigs gedaan vandaag
Dat wat hij zegt dusquote:
kent het gevoelquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ heeft nog niets zinnigs gedaan vandaag
probleem heb ik bijna de heleweek al :Squote:
Biertje happen dan maar?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
* Sgele heeft totaal geen zin meer
ik ga ook echt niks meer doen denk ikM'n tijd uitzitten tot 6 uur
da's wel een heul heul puik planquote:
Die zal wel weer een paar dagen op zich laten wachten zeker?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:37 schreef draculettetje het volgende:
uiteindelijk mail moeten sturen
nu maar wachten op antwoord
ik hoop het niet gaat om morgenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die zal wel weer een paar dagen op zich laten wachten zeker?
Dat bedoel ikquote:
Zelfs daar geen zekerheid over dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |