Ja goed dat ik eerst even in de lijst keek, anders was ik er ook al een gestartquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:39 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht ik begin maar alvast kunnen we meteen verder
Haha dat denk ik ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:42 schreef tripack het volgende:
draakje heeft energie over van het thuis zitten denk ik![]()
pfff ik verveel me echt te pletter ben er gewoon echt zelf vervelend vanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:42 schreef tripack het volgende:
draakje heeft energie over van het thuis zitten denk ik![]()
nee ik was even een rondje aan het lopenquote:
ga dan mario kartenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pfff ik verveel me echt te pletter ben er gewoon echt zelf vervelend van
Moet ook gebeuren natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik was even een rondje aan het lopen
SPAMquote:
Huiliequote:
Meer heb je toch niet nodig?quote:
quote:
idd, das een goed vooruitzichtquote:
quote:
3-0 meer hoef ik niet te zeggenquote:
Ruim je het ook weer op?quote:
Zekers te wetenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, das een goed vooruitzicht
Ga toch werkenquote:
quote:Het EK is begonnen, de remmen gaan los.
Heel Holland oranje, van hier tot aan Den Bosch
We gaan Welpies plakken, heel Holland welpt mee.
Van Friesland tot Limburg, van heide tot zee.
Alle Welpies helpen,
we plakken ons wild.
Geluk voor Oranje,
heel Holland slaat op tilt.
Het feest is al gaande, we pakken die cup.
Oranje gaat winnen, het is onze club.
Dus Wenen we komen, we komen eraan.
Want niemand laat z'n Welpie toch in zijn hempie staan.
Alle Welpies helpen,
we plakken ons wild.
Geluk voor Oranje,
heel Holland slaat op tilt.
Da's echt vet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, collega van mij is nu op weg naar de Oranjecamping!![]()
zo dan! daar is het echt feest!! lijkt me ook wel wat!! 30000 man helemaal oranje!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, collega van mij is nu op weg naar de Oranjecamping!![]()
quote:
En nu zie ik meteen die knakker z'n hoofd voor mequote:
Ja lijkt mij ook geweldigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan! daar is het echt feest!! lijkt me ook wel wat!! 30000 man helemaal oranje!!!
Mwhahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's echt vet.
Die beelden elke dag zijn![]()
Als wij daar zouden zitten zouden we de Italiaanse, Franse, Roemeense en alle andere moeders gek maken
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:58 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb wat te doen
maar doe dat uiteraard zo langzaam mogelijkzodat ik voor langere tijd iets te doen heb
nog even geduldquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD ik kan echt niet wachten tot vanavond zeg. heb er echt zin in \0/
het is dat ik weiger om mn naam hier in het oranje te zetten, maar ik heb er ook wel zin in, mits ze winnenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
Ja klopt, ik zie meteen al reclames voor me met die rare van de AH en voetbal items...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En nu zie ik meteen die knakker z'n hoofd voor me
Trouwens... over Albert Heijn gesproken, ze zijn de hoofdsponser van de competitie voor de komende drie jaren
Als Italie verliest liggen ze eruit...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
och het einde is nog niet in zicht
we zullen zien wat er gaat gebeuren
Ja hier nog eenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
als je niet meeschreeuwd voor de buis zullen ze niet winnen hoor!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
het is dat ik weiger om mn naam hier in het oranje te zetten, maar ik heb er ook wel zin in, mits ze winnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |