Gewoon quoten, linkjes en plaatjes aanpassen, vorige topic erbij zetten en klaar ... Zo moeilijk is t nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:55 schreef 907 het volgende:
Ik kan de OP niet vinden in het vorige topic!
Stiekem wist ik dat wel, maar wilde weten of de OP nog ergens in txt stondquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon quoten, linkjes en plaatjes aanpassen, vorige topic erbij zetten en klaar ... Zo moeilijk is t niet
Ik werk maar 1 a 2 dagen per week, dus dat wordt dan heel zuinig doen met de topicsquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mijn complimenten
In het vervolg mag je alle nieuwe topics openen
pics or it did not happenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:39 schreef Leanne het volgende:
[..]
neuj ook niet
ik vind ze gewoon mooi, lekker stoer, lekker VINTAGE![]()
ik heb nou zwarte laarzen aan
Zo dat doe je goedquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:06 schreef 907 het volgende:
[..]
Ik werk maar 1 a 2 dagen per week, dus dat wordt dan heel zuinig doen met de topics
Met jou erbij natuurlijk, anders geloven we je nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:08 schreef Leanne het volgende:
[..]
willen jullie een foto van me laarzen?
Ben student met bijbaan, maarja als ik er ben, is er zeer weinig te doenquote:
dat lukt nie!quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:14 schreef 907 het volgende:
[..]
Met jou erbij natuurlijk, anders geloven we je niet
Je kan 'm toch ergens opzetten, timertje aan en dan snel ervoor gaan staanquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:16 schreef Leanne het volgende:
[..]
dat lukt nie!![]()
ik ben alleen en me buurjongens zijn er ook niet, en kan geen foto van mezelf maken
yawnquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:18 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je kan 'm toch ergens opzetten, timertje aan en dan snel ervoor gaan staan
Godsamme, wat een figuren zeg, nog ff en jullie proberen iemand daadwerkelijk uit te kleden op afstand en daarna de pics te laten postenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:18 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je kan 'm toch ergens opzetten, timertje aan en dan snel ervoor gaan staan
om je bent lui !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adresquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsamme, wat een figuren zeg, nog ff en jullie proberen iemand daadwerkelijk uit te kleden op afstand en daarna de pics te laten posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |