quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:30 schreef Faithy het volgende:
Geen reet te doen....
[ afbeelding ]
totdat de telefoon gaat!!
[ afbeelding ]
whaha, je ziet er gelijk een stuk vrolijker uitquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:30 schreef Faithy het volgende:
Geen reet te doen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen reet te doen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog even bedenken wat je ookalweer moest zeggenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
[..]Ook echt zo verbaast/blij kijken van 'eeerhm hoe werkt dit?'
OMG dit is echt droogquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:30 schreef Faithy het volgende:
Geen reet te doen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en ze heeft in den haag gewoontquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]![]()
Ik zit net ff je profiel te kijken, jij bent gewoon precies een dag later dan mij geboren
uhm 1 pizza calzone aub, oh nee , je bent aan het werkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:34 schreef Faithy het volgende:
[..]
nog even bedenken wat je ookalweer moest zeggen![]()
Emmer water tegenaan gooienquote:
ah bedankt, het helptquote:
Geen reet te doen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouwen met uitgelopen mascaraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vrouwen met uitgelopen mascara
dat zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.emo's
Doei.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vrouwen met uitgelopen mascara
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist dat jij iets wilde spoileren
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Spoilers4lifequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind 'm best vet eigenlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vinden jullie van mn neiuwe fiets ?
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je, dat jij koffie voor mij gaat halen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:49 schreef Faithy het volgende:
ja, je zou bijna denken da thet lotsbestemming is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |