Ik vind 'm best vet eigenlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vinden jullie van mn neiuwe fiets ?
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je, dat jij koffie voor mij gaat halen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:49 schreef Faithy het volgende:
ja, je zou bijna denken da thet lotsbestemming is
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Spoilers4life
[ afbeelding ]Kijk zo'n vleugelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ik begrijp dat niet hoor, doe dat dan als je wat jonger bent... Als je nu wordt gepakt met zoiets wordt je opgesloten tot je dood! Als het wel lukt, krijg je wel een klap geld natuurlijk, maar zo lang kun je er ook niet meer van genietenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:54 schreef Sgele het volgende:
Nederlander gepakt met 190 kg hasj
Man van 70 jaar
quote:
Dat was het eerste waar ik ook aan moest denkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet hoor, doe dat dan als je wat jonger bent... Als je nu wordt gepakt met zoiets wordt je opgesloten tot je dood! Als het wel lukt, krijg je wel een klap geld natuurlijk, maar zo lang kun je er ook niet meer van genieten
Smokez? Golf jij?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
jij golft toch smokez ??
dan heb je hier wel wat aan![]()
[ afbeelding ]
Dude, waarom denk je dat ik golfquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
jij golft toch smokez ??
dan heb je hier wel wat aan![]()
[ afbeelding ]
t wordt alleen zo paars hehquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dude, waarom denk je dat ik golf
Ik heb wel een VW Golf 4 en 5 gehad, maar zoveel geld om te golfen heb ik nou weer net niet :
En trouwens, áls ik ga golfen heb ik geen golfclub nodig hoor
quote:
Even wat anders, morgen nog ff ergens een tijd op het station in Alkmaar afspreken?quote:
Die laatstequote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
wat een onzin vindt je toch op internet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |