Biertje happen dan maar?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:33 schreef Sgele het volgende:
* Sgele heeft totaal geen zin meer
ik ga ook echt niks meer doen denk ikM'n tijd uitzitten tot 6 uur
da's wel een heul heul puik planquote:
Die zal wel weer een paar dagen op zich laten wachten zeker?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:37 schreef draculettetje het volgende:
uiteindelijk mail moeten sturen
nu maar wachten op antwoord
ik hoop het niet gaat om morgenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die zal wel weer een paar dagen op zich laten wachten zeker?
Dat bedoel ikquote:
Zelfs daar geen zekerheid over dusquote:
We gaan het merken hequote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hoop het niet gaat om morgen
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zelfs daar geen zekerheid over dus
Hoop dat het allemaal lukt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:46 schreef draculettetje het volgende:
heb net afgesproken dat we hoe dan ook gaan en daar dan wel zien!
Fijne gedachte hoorquote:
quote:
Welkom in mijn wereldquote:
900 euro bruto! Boem! Dat zijn de bedragenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:02 schreef Faithy het volgende:
[..]gisteren mijn cv op een site gezet. Word ik net gebeld
door een of andere gast van start-people..
of ik zin had in helpdeskwerkvoor een bruto salaris van iets van 900 euro
![]()
ja, of niet
zit nu voor 2200 op basis van 36 uurquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
900 euro bruto! Boem! Dat zijn de bedragen
Genoeg toch?quote:
Zomg das niet niks ....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo ik ben er weer...
Vanochtend afpraak gehad in het ziekenhuis, en eindelijk is het duidelijk wat het probleem is met mijn pols!
Mijn pols zal nooit meer "normaal" worden. Er zit extreem veel litteken weefsel tussen waardaar mijn vingers raar bewegen en ik me pols niet kan buigen/strekken.
Dit kan geopeerd worden, ZONDER garantie dat het er beter op zal worden.
Over 3 weken een nieuwe MRI scan (die vorige hebben ze in mijn eigen ziekenhuis verneukt), daarna weer een afpraak met plastich chirurg over een evenutele datum voor de operatie.
Ik moet zelf aangeven of ik dat wel of niet, want ze kunnen niet garanderen dat het beter zal worden![]()
7 tot 9 maanden revalidatie...
tot zover...
Ik ben weer "begonnen met werk".
Ik zou het doen voor 900 euro, maarja ik ben dan ook dringend opzoek naar werkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:02 schreef Faithy het volgende:
[..]gisteren mijn cv op een site gezet. Word ik net gebeld
door een of andere gast van start-people..
of ik zin had in helpdeskwerkvoor een bruto salaris van iets van 900 euro
![]()
ja, of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |