Couscous... brrrquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:07 schreef Faithy het volgende:
oh ja, wilde vandaag couscoussalade meenemen naar het werk (met feta, olijfjes, tomaat en komkommer) maar had me verslapen
Het is volgens mij al een tijdje doodquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:57 schreef Faithy het volgende:
Heb gisteren gemaakt:
sperzieboontjes in kleine stukken
broccoliroosjes
courgette in kwartjes
champignons in grove stukken
rode ui in grote parten
beetje opbakken in olijfolie totdat het eetbaar is (vooral de sperziebonen)
ondertussen wat dille, marjolijn, knoflookpoeder en witte peper strooien naar hartelust
bekertje creme fraiche erbij, scheutje water!! nog meer dille (vooral dille!) en niet ál te zuinig met de peper, maar het moet niet té pittig worden, dat past niet bij pasta met een room-achtige saus
hzm room en ik gaan niet samen![]()
de rest klinkt wel goed
nah zit te denken aan pasta uit de oven(soort van lasanga maar dan met pasta enz )
hoop werk en je kan er meestal 3 dagen van eten
maar wel extreem lekker
als laatste wat hamreepjes toevoegen, en serveren met pasta (duh!) en parmezaanse kaas!
ik zou als ik jou was ook nog even een knoflookje (geperst) fruiten van te voren, maar was daar gisteren te lui voor
Godver Droxz...da's niet misselijkquote:Vanochtend afpraak gehad in het ziekenhuis, en eindelijk is het duidelijk wat het probleem is met mijn pols!
Mijn pols zal nooit meer "normaal" worden. Er zit extreem veel litteken weefsel tussen waardaar mijn vingers raar bewegen en ik me pols niet kan buigen/strekken.
Dit kan geopeerd worden, ZONDER garantie dat het er beter op zal worden.
Over 3 weken een nieuwe MRI scan (die vorige hebben ze in mijn eigen ziekenhuis verneukt), daarna weer een afpraak met plastich chirurg over een evenutele datum voor de operatie.
Ik moet zelf aangeven of ik dat wel of niet, want ze kunnen niet garanderen dat het beter zal worden
7 tot 9 maanden revalidatie...
Cabaretquote:
Letterlijk om misselijk van te worden.quote:
Voor als ik het vergeet... eeen heeeeeule fijne dag morgenquote:
WTF hahhahaquote:
Aaaightquote:
GVD kut voor je man! heb je al besloten wat je wilt gaan doen ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo ik ben er weer...
Vanochtend afpraak gehad in het ziekenhuis, en eindelijk is het duidelijk wat het probleem is met mijn pols!
Mijn pols zal nooit meer "normaal" worden. Er zit extreem veel litteken weefsel tussen waardaar mijn vingers raar bewegen en ik me pols niet kan buigen/strekken.
Dit kan geopeerd worden, ZONDER garantie dat het er beter op zal worden.
Over 3 weken een nieuwe MRI scan (die vorige hebben ze in mijn eigen ziekenhuis verneukt), daarna weer een afpraak met plastich chirurg over een evenutele datum voor de operatie.
Ik moet zelf aangeven of ik dat wel of niet, want ze kunnen niet garanderen dat het beter zal worden![]()
7 tot 9 maanden revalidatie...
tot zover...
Ik ben weer "begonnen met werk".
ik zou bijna je werk adres vragen om even een band in te huren om de hele dag "Oranje" nummers voor je te spelenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF hahhaha
Ik erger me al weer dood aan mijn kut collega... nou moet nederland nog even verliezen, en mijn dag kan niet meer heel
Whehehequote:
wat hij zeiquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
GVD kut voor je man! heb je al besloten wat je wilt gaan doen ?
ja ja elke keer is ie de hort op met een of ander moeder, dat jullie het maar wetenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe
En ik ben weer is vergaderenAdieu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |