Mot je?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:36 schreef Sjowhan het volgende:
Dubbele TT.
Geen tietenquote:
BXquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:39 schreef BrandX het volgende:
thee![]()
tieten
(nagenoeg: zelfde TT als vorige keer
Het gaat ook dezelfde inhoud worden als het vorige topic, dus wat is je punt?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:39 schreef BrandX het volgende:
thee![]()
tieten
(nagenoeg) zelfde TT als vorige keer
Die linkquote:
Goedemorgen Erik, waarom komt die kenker trein te laatquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:43 schreef eer-ik het volgende:
Goedemorgen NS Business Services met Erik van Dijk
Waarom rijden die tyfustreinen niet op tijd, zijn de stiltecoupes niet stil en heb ik geen ruimte om mijn benen kwijt te kunnen ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:43 schreef eer-ik het volgende:
Dan moet ik u helaas even doorsturen naar de klantenservice, daar gaan wij niet over.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Goedemorgen Erik, waarom komt die kenker trein te laat
kanker kastje muur bedrijfquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan moet ik u helaas even doorsturen naar de klantenservice, daar gaan wij niet over.
Die hebben me dit nummer gegeven.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan moet ik u helaas even doorsturen naar de klantenservice, daar gaan wij niet over.
Waar bijft die internationale trein vanuit Amsterdam naar Jakarta?quote:Op vrijdag 13 juni 200808:43 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben al jaren niet geinteresseerd in yahoo, en nu?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:45 schreef JortK het volgende:
Yahoo: Microsoft is niet meer in ons geïnteresseerd
die kan hard roepen wat dat betreft, die raak ik met mijn handen nog niet aan.quote:Op vrijdag 13 juni 200808:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Kijken of je nog ook zegt als ze roept Take me take me sucki sucki 5 dolla
Mooie is nog, ze gaan samenwerken met Googlequote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet geinteresseerd in yahoo, en nu?
OA maakt er wel een nieuwsitem vanquote:Op vrijdag 13 juni 200808:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet geinteresseerd in yahoo, en nu?
ze mag mijn tuin komen doen, maar meer ook nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die kan hard roepen wat dat betreft, die raak ik met mijn handen nog niet aan.
de tuin van de buren dan toch, dan wordt ik er tenminste niet op aangesproken.quote:Op vrijdag 13 juni 200808:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze mag mijn tuin komen doen, maar meer ook niet [afbeelding]
Internetten via een VPN verbinding, daar zijn die dingen niet voor gemaakt Martquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:50 schreef DaMart het volgende:
Kunnen jullie misschien weer even stoppen met die plaatjes? De VPN-verbinding vindt dat niet fijn.
nou,met liefde die smaak hoorquote:Op vrijdag 13 juni 200808:49 schreef JortK het volgende:
Teveel smaak jullie [afbeelding] [afbeelding]
waarom fok jij met een VPN-verbindingquote:Op vrijdag 13 juni 200808:50 schreef DaMart het volgende:
Kunnen jullie misschien weer even stoppen met die plaatjes? De VPN-verbinding vindt dat niet fijn [afbeelding].
voorzichtig, dadelijk ga je nog op je plaat.quote:Op vrijdag 13 juni 200808:50 schreef JortK het volgende:
* ]JortK springt even onder de douche [afbeelding
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Internetten via een VPN verbinding, daar zijn die dingen niet voor gemaakt Mart
Omdat ik thuiswerkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarom fok jij met een VPN-verbinding
uitloggen danquote:Op vrijdag 13 juni 200808:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik thuiswerk [afbeelding].
...en als ik ingelogd ben via VPN, kan ik mijn normale internetverbinding niet gebruiken [afbeelding].
Waarom heb je de VPN nodig. CVS ftwquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik thuiswerk.
...en als ik ingelogd ben via VPN, kan ik mijn normale internetverbinding niet gebruiken.
is dolf nog niet opgesodemieterd?quote:Op vrijdag 13 juni 200808:54 schreef Pheno het volgende:
Claudia de Breij [afbeelding]
Komt die kut weer op de radio ipv Dolf [afbeelding]
Ik zou zeggen, vraag het de conducteur.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom rijden die tyfustreinen niet op tijd, zijn de stiltecoupes niet stil en heb ik geen ruimte om mijn benen kwijt te kunnen ?
Straks wel. Maar wat krijg je er voor terug? Een talentloze pot die denkt dat ze enorm grappig isquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is dolf nog niet opgesodemieterd?
Nee, dat heeft de hele NS niet, lijkt het wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gozer, je zit hier bij Business Services
Heeft geen hol met treinenn te maken
tja, dat is minder mijn probleem geloof ik.quote:Op vrijdag 13 juni 200808:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks wel. Maar wat krijg je er voor terug? Een talentloze pot die denkt dat ze enorm grappig is [afbeelding]
en prorail weet ook al van nietsquote:Op vrijdag 13 juni 200808:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat heeft de hele NS niet, lijkt het wel.
90% niet inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat heeft de hele NS niet, lijkt het wel.
Ik ben al blij dat ik maar 3 pogingen nodig had om in te loggen vandaagnquote:
Om in te loggen op mijn pc op werk.quote:
Regel een laptop.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik maar 3 pogingen nodig had om in te loggen vandaagn.
[..]
Om in te loggen op mijn pc op werk.
dat doorsturen he... da's slim man!quote:Op vrijdag 13 juni 200808:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
90% niet inderdaad.
Maar Business Services zeker niet.
Klantenservice uiteraard wel, die zijn daarvoor aangenomen.
Ik krijg wel dergelijke vragen trouwens, maar die stuur ik altijd uiteraard door [afbeelding]
wat een gekut zegquote:Op vrijdag 13 juni 200808:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik maar 3 pogingen nodig had om in te loggen vandaagn [afbeelding].
[..]
Om in te loggen op mijn pc op werk.
Mwa, lijkt me ook weer een beetje overdreven als ik kan inloggen op mijn werkcomputerquote:
Ergens zit er een hikje in de verbinding, waardoor hij niet altijd even stabiel is. De systeembeheerder heeft het hikje echter nog niet kunnen vindenquote:
Prorail heeft feitelijk ook niets met treinen te maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en prorail weet ook al van niets
ja he.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat doorsturen he... da's slim man!
Het komt gewoon omdat niemand bij de NS verantwoordelijkheid wilt nemen, dus mensen bellen dan maar elk nummer op dat ze vinden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja he.
Maar het komt vaak door de domheid van mensen zelf hoor, dat ze hier uitkomen.
Ze hebben hier niets te zoeken, zelfs dit telefoonnummer moeten ze niet bellen hiervoor.
Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het komt gewoon omdat niemand bij de NS verantwoordelijkheid wilt nemen, dus mensen bellen dan maar elk nummer op dat ze vinden.
Oh, ik geef nu ook af op het management van de NS. Elke werknemer doet zijn best, maar ja, met een kutbeleid boven je kun je ook niets.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Ik doe mijn werk goed, weet niets van treinen, heb daar niets mee te maken, dus mensen help ik ook niet met dergelijke vragen
Nee, als ik die angst had stond mijn pmbox wel uit.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik geef nu ook af op het management van de NS. Elke werknemer doet zijn best, maar ja, met een kutbeleid boven je kun je ook niets.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha
Onmogelijke 'discussie' is dit.
Ik ga werken, andesr krijg ik gezeik zo![]()
Joo
And that's a factquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:16 schreef Pheno het volgende:
Er is geen discussie. De NS zuigt door kutbeleid.
Tja, met dank aan de overheidquote:
Valt wel mee. De meeste collegas regaren er prima opquote:
Mijne ook maar mijn baas moet nog langskomen vandaag. Niet dat ik hier nog ben danquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt wel mee. De meeste collegas regaren er prima op
hebben ze wel goed gezocht?quote:
Verstandigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mijne ook maar mijn baas moet nog langskomen vandaag. Niet dat ik hier nog ben dan.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
hebben ze wel goed gezocht?
[ afbeelding ]
je post nog.quote:
Ja met de druppels snot die eruit vallen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:21 schreef Pheno het volgende:
Typ je met je neus , ja?
quote:10. 133 Pheno
24. 090 Papierversnipperaar
29. 084 JortK
48. 067 Sander170
52. 064 OA
56. 062 Houniet
58. 061 Muck
62. 058 MPG
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:
Laatstequote:
Wou jij nou morgen kunnen feesten of niet?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:36 schreef JortK het volgende:
Tyf trouwens ook maar op met die oogdruppels, die neem ik niet meer
Ik ben ander erg productief vanochtend hoor. Het to-do-lijstje krimpt snelquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ligt aan de TT
En aan al die werkschuwe thuiszitters hierDaMArt met zijn thuiswerkdag De rest met WOG
Leuk je gekend te hebbenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:36 schreef JortK het volgende:
Tyf trouwens ook maar op met die oogdruppels, die neem ik niet meer
Me ogen zien er weer normaal uit, om 14:00 naar de opticien die mag bepalen of het weg is, zo ja dan kan die me gelijk nieuwe lenzen geven, zo nee dan gelijk naar de oogartsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Wou jij nou morgen kunnen feesten of niet?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ander erg productief vanochtend hoor. Het to-do-lijstje krimpt snel.
quote:To-do-list van DaMArt:Lezen en posten in KSC Thee zetten Thee drinken Aardbeien eten Nogmaals lezen en posten in KSC Doen alsof werkwerkwekr Wederom lezen en posten in KSC Tieten opzoeken, en dan fapfapfap Nog eens KSC TTK modden Nog een keer werkwerkwekr veinzen
Ga jij maar terug naar je to-do-listquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij sta je anders nog gewoon boven mij hoor
Je vergeet:quote:
Whehequote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je vergeet:Schelden op de VPN-verbinding omdat die er weer uit knalt .
Aardbeien plukken (vanochtend nog gedaan) .
NSFW-posters vermanend toespreken omdat het de VPN-lijn van slag maakt .
NSFW-posters vermanend toespreken omdat ik aan het werk ben .
En die tieten zoeken, doe ik heul niet, ik heet geen Pheno of JortK. Dat zit gewoon ongewild inbegrepen bij de KSC lezen.
Maar vandaag staat mijn to-do-lijst vol met werkwerkwerk....
Prijs?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:49 schreef MPG het volgende:
HP Compaq 8510wIntel® Core2Duo T9300 processor (2.5-GHz, 6-MB L2 cache, 800-MHz FSB) 4096-MB (2*2GB) memory (DDR2 SDRAM 667-MHz) 200 GB harddisk, 7200 rpm DVD+/-RW Drive 15,4” WSXGA+ TFT, (1680x1050 resolution) NVIDIA Quadro FX 570 M, 256 Mb dedicated memory Wireless LAN 802.11 a/g/n Integrated Intel 10/100/1000 network connection onboard 56K V.92 modem PCMCIA slot: 1 type I/II 4 x USB 2.0 SmartCard reader Secure Digital (SD) slot Firewire 1394 connector HDMI connector Bluetooth Fingerprint security Dimensions: 27,5 mm * 357 mm * 260 mm Weight: 2,8 kg Delivered with MS Vista ![]()
*fapfapfap
1100 euries, zojuist besteld.quote:
Uberhaupt, senseo koffiequote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:56 schreef MPG het volgende:
Wat vind jij de lekkerste koffiepads voor in je Senseo?
Ontkenningsfasequote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die tieten zoeken, doe ik heul niet, ik heet geen Pheno of JortK. Dat zit gewoon ongewild inbegrepen bij de KSC lezen.
Best een afknapper, eigenlijkquote:
Pijptechnisch pijnlijk.quote:
Je moet ook werken, en één tip, niet internetten via VPNquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:10 schreef DaMart het volgende:
Ah, duidelijk waarom ik weer uit de VPN gegooid werd.
Oh...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Je moet ook werken, en één tip, niet internetten via VPN
Dat doe je maar op de afwerkplekquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh...
Maar ik was ook mijn to-do-lijst aan het afwerken he.
Ja, FOK! is NSFVPNquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:13 schreef Pheno het volgende:
Internetten via de VPN, klinkt als iets zuigends....
Daar stonden toch ook tieten op?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh...
Maar ik was ook mijn to-do-lijst aan het afwerken he.
ik heb een wat minder snelle verbinding, maar wel zonder geneuzel verderquote:Op vrijdag 13 juni 200811:18 schreef Pheno het volgende:
Citrix, nah, gewoon een 24mbit verbinding zonder geneuzel er om heen.
Senseoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:56 schreef MPG het volgende:
Wat vind jij de lekkerste koffiepads voor in je Senseo?
Klean Prepquote:
Ik stopte al bij SA....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:30 schreef eer-ik het volgende:
SAP ligt weer plat
[..]
Illy Espresso
Op de zaak
*proest*quote:
quote:
41 minuten, en je moet rennen (na een hoop herrie daar binnen), ik heb het getimed.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
*proest*
En bedankt, kan ik weer de koffie van mn scherm af vegen
Whehe. Senseo is makkelijk en zuipbaar. Maar niet meer dan dat. Genoeg koffies die veel beter zijnquote:
Aah. In dat geval ken ik de zooiquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
41 minuten, en je moet rennen (na een hoop herrie daar binnen), ik heb het getimed.
BamBam van de Flintstones?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:37 schreef JortK het volgende:
When my kingdom calls.... BAM BAM BAM BAM BAM
Goede griekse shitquote:
Zeker waar!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Senseo is makkelijk en zuipbaar. Maar niet meer dan dat. Genoeg koffies die veel beter zijn.
quote:De action 'active' is niet bekend. De pagina die je zoekt is dus niet beschikbaar. Kijk eens op de forumindex van FOK!forum voor een goed startpunt.
Ze moeten jou gewoon niet... Hier werkt alles gewoonquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:00 schreef OA het volgende:
Wat is het forum weer een het kloten zeg...![]()
Ik kreeg wel een nieuwe foutmelding![]()
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:01 schreef Pheno het volgende:
Over een kwartiertje maar eens lopen, boodschappen voor de kleine doen.
Boodschappen kleine?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:01 schreef Pheno het volgende:
Over een kwartiertje maar eens lopen, boodschappen kleine doen.
Eau Aaaah, je hebt een nieuwe avatartquote:
quote:
Quote verkloters!quote:
quote:
quote:
Welnee, daar moet je je overheen zetten...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh kom op, Senseo is viesbakkiejak!
Ik verklootte in dit geval niets. Ik trok simpelweg een conclusie op basis van de door jou verstrekte informatie.quote:
Ja, ogen dicht, neus dicht, en gietenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:08 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, daar moet je je overheen zetten...
maar als die er al uitkomen, dan is het goed.quote:Op vrijdag 13 juni 200812:08 schreef JortK het volgende:
Zo dat was weer een mooie groene klodder [afbeelding]
Inderdaad, die heb ik morgen dan in ieder geval niet meerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar als die er al uitkomen, dan is het goed.
Whehequote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad, die heb ik morgen dan in ieder geval niet meer
scherp gezien inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juni 200812:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad, die heb ik morgen dan in ieder geval niet meer [afbeelding]
Ongelofelijk, drie rechters die anders hebben besloten en de hoogste raad bepaald toch andersquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:32 schreef DaMart het volgende:
OA!
http://binnenland.nieuws.(...)dsboete_zelf_betalen
Wellicht iets om je FP-berichtentotaal mee op te schroeven?![]()
Twee rechters, bedoel je... de derde instantie is altijd de Hoge Raadquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Ongelofelijk, drie rechters die anders hebben besloten en de hoogste raad bepaald toch anders
Hounietquote:
Dat aantal staat momenteel op 230.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:32 schreef DaMart het volgende:
OA!
http://binnenland.nieuws.(...)dsboete_zelf_betalen
Wellicht iets om je FP-berichtentotaal mee op te schroeven?![]()
Als je het zelf herschrijft maak je meer kansquote:
Laat dan maar, daar ben ik nu even te lui voorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je het zelf herschrijft maak je meer kans
231quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat dan maar, daar ben ik nu even te lui voor.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:43 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme sta ik morgen de hele dag alleen op de zaak!
zodat die lui nog minder te doen hebben?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je het zelf herschrijft maak je meer kans
goede zaak, dat wordt verzaken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:43 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme sta ik morgen de hele dag alleen op de zaak!
Als ik het dan toch zelf moet schrijven, kan ik het net zo goed meteen zelf ergens plaatsen hequote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
zodat die lui nog minder te doen hebben?
Je snapt het.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
zodat die lui nog minder te doen hebben?
Hoezo?quote:
Dat ie die viewmagneet godverdomme maar gauw post:quote:
Waarom maakt men een filmpje van matige kwaliteit van foto's die origineel veel mooier zijn (ga ik maar vanuit)quote:Op vrijdag 13 juni 200814:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ie die viewmagneet godverdomme maar gauw post:
[ FQR: onbekend blok verwijderd ]
Omdat makkelijk fapfapfap?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom maakt men een filmpje van matige kwaliteit van foto's die origineel veel mooier zijn (ga ik maar vanuit)
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef DaMart het volgende:
Ik moet zeggen dat nu ik direct via het IP-adres van de zaak inlog en niet meer via vpn.extern gehoste domeinnaam, de verbinding een stuk stabieler en sneller is.
Of zou het ook helpen dat ik in de externebureaubladverbinder op mijn pc de snelheid van 56 Kb/s naar breedband heb gezet?
Nu je het zegt...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus je kunt nu wel tieten bekijken onder thuiswerktijd?
mag misschien makkelijker fappen, maar het wordt er niet mooier op, dan scrol ik lieverquote:Op vrijdag 13 juni 200814:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat makkelijk fapfapfap?
Ik weet het anders ook niet [afbeelding]
met andere woorden, meer tietenplaatjes dus!quote:Op vrijdag 13 juni 200814:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu je het zegt...
Misschien is het gebrek aan tietenplaatjes wel de oorzaak van de stabielere verbinding!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met andere woorden, meer tietenplaatjes dus!
Tja, die homos hier posten niets.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
gadver Ph
Maar goed, het is tenminste IETS. Tietengehalte valt hier zwaar tegen tot nu toe.
Mijn submit gepost?quote:
quote:
Whehequote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:26 schreef DaMart het volgende:
Het ligt dus niet aan de tietenplaatjes, want hij doet het nog steeds.
mooi.quote:Op vrijdag 13 juni 200814:26 schreef DaMart het volgende:
Het ligt dus niet aan de tietenplaatjes, want hij doet het nog steeds [afbeelding].
Tieten niet goed voor meneer?quote:
Tieten zijn niet goed voor de scrollsnelheid via VPNquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Tieten niet goed voor meneer?
Moeten we meteen een kut posten![]()
Ga fietsen
vleeswaren mogen toch niet?quote:Op vrijdag 13 juni 200814:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Tieten niet goed voor meneer?
Moeten we meteen een kut posten [afbeelding]
Ga fietsen [afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tieten zijn niet goed voor de scrollsnelheid via VPN.
En ik neem denk ik de auto wel straks, om even nieuw onderhoudsmaterieel voor de modelspoorbaan te kopen.
Daarom, dat doet ie zelf maarquote:
Een set van 2 schoonmaakwagons: een borstelwagen en een stofzuigerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Er snel overheen lullen he?
Maar wat ga je halen voor de baan?
Die vervolgens autonoom door je hele huis gereden worden?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een set van 2 schoonmaakwagons: een borstelwagen en een stofzuiger.
Beetje kort...quote:
tenzij we een KSC-KPD topic openenquote:Op vrijdag 13 juni 200814:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom, dat doet ie zelf maar [afbeelding]
Lelijk wijfquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, die van mij is gewoon presentatrice hier...
Meer is er niet te zeggen, wel effe filmpje linken of embeddenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:34 schreef OA het volgende:
[..]
Beetje kort...![]()
Heb nu even niet echt tijd. Zal straks nog even kijken
Als ik door het hele huis rails neerleg wel jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Die vervolgens autonoom door je hele huis gereden worden?
Toch flinke ballen, voor een aziaatje.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, die van mij is gewoon presentatrice hier...
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tenzij we een KSC-KPD topic openen
Goed planquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik door het hele huis rails neerleg wel ja.
Wat een schrale kutplaat zeg. Ik zou ook vreselijkl bang zijn dat mensen ZO'N geweldige foto MASSAAL zullen gaan hotlinkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:26 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.pmates.com/blo(...)07/diah_20070707.jpg
anti-hotlink
Op de FP kan ik gewoon embedden!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Meer is er niet te zeggen, wel effe filmpje linken of embedden
jaoh, d'r zijn er genoeg hier met een redelijk groot formaat. Gisterenavond nog een gesprek gehad met een paar mooie borsten een jongedame met een mooi lichaam... truitje expres wat verder open toen ze van de wc kwam en zo.. maar goed, dat is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 13 juni 200814:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch flinke ballen, voor een aziaatje.
sorry, zag alleen het klein voorbeeldjequote:Op vrijdag 13 juni 200814:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een schrale kutplaat zeg. Ik zou ook vreselijkl bang zijn dat mensen ZO'N geweldige foto MASSAAL zullen gaan hotlinken [afbeelding]
Wat een zuur wijf...quote:En dit staat op de voorpagina? schrijft cynthia op 13.06.08 14:19
Omdat bloot nog steeds scoort neem ik aan. Als Italiaanse presentatrice's onder de 50 hun kleren aanhouden zou het pas echt nieuws zijn.
Tja, ze zal zelf wel eeuwig single zijnquote:
Muckquote:
Romeo Deltaquote:
Zoek een sponsor. Prorail ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij koopt een paar kilometer rails voor me?
Haar kruis is rood!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[ afbeelding ]
Juks wat mager zeg. *ril*
Niet erg geilquote:
Ik wil wel een vlekkeloze treindienst kunnen rijden dan hequote:
Whehequote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil wel een vlekkeloze treindienst kunnen rijden dan he.
Mijn roestige-rails-project verloopt overigens erg voorspoedig. Dit weekend maar eens op de baan leggen, als het toch rotweer wordt!
roestige rails project?quote:Op vrijdag 13 juni 200814:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil wel een vlekkeloze treindienst kunnen rijden dan he [afbeelding].
Mijn roestige-rails-project verloopt overigens erg voorspoedig. Dit weekend maar eens op de baan leggen, als het toch rotweer wordt!
Idem hierquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een Fleischmann HO baan, maar die ligt nu ingepakt te wachten tot ik een huis en hypotheek gevonden heb
hey Muckepuckquote:Op vrijdag 13 juni 200815:04 schreef Muck het volgende:
ah, de tieten zijn voorbij... over treinen kan ik ook nog wel zinnige dingen zeggen [afbeelding]
hoooi [afbeelding]
Muck, want vind je van het idee van Mart en mij om de huishoudtaken geautomatiseerd uit te laten voeren door een veegtreintje dat door het hele huis rijdt?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:04 schreef Muck het volgende:
ah, de tieten zijn voorbij... over treinen kan ik ook nog wel zinnige dingen zeggen
hoooi
die ga ik eens bekijken.. volgens mij erg de moeite waardquote:Op vrijdag 13 juni 200815:04 schreef Houniet het volgende:
[ FQR: onbekend blok verwijderd ]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hey indahquote:
wel een strak plan jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck, want vind je van het idee van Mart en mij om de huishoudtaken geautomatiseerd uit te laten voeren door een veegtreintje dat door het hele huis rijdt?
quote:
ZEKER DOEN DIE GASTEN SCHELDEN HAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die ga ik eens bekijken.. volgens mij erg de moeite waard
leuk om te zien, al versta ik er niets vanquote:Op vrijdag 13 juni 200815:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
ZEKER DOEN DIE GASTEN SCHELDEN HAHAHAHA
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck, want vind je van het idee van Mart en mij om de huishoudtaken geautomatiseerd uit te laten voeren door een veegtreintje dat door het hele huis rijdt?
Ik wil oud, in onbruik geraakt kopspoor maken, en die rails moet dus roestig zijn. Nu kan dat wel met verf en zo, maar ik ga toch voor het echte werk. Oude rails buiten in een bloembak gelegd en die is nu behoorlijk gaan roesten!quote:
Ik rijd H0, digitaal en gelijkstroom, heb voornamelijk Rocolocs op dit momentquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Rij je wissel of gelijkstroom DaMart? Welke schaal?
Ik heb alleen niet genoeg kilometer spoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt zijn Fleischmann toch weer van pas!
Gewoon een kamer opeisen voor je treinen... desnoods slapen jullie op de bank!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
IK laat t spul wel ingepakt op zolder staan
Daar zijn modelspoorbeurzen voor!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet genoeg kilometer spoor
Ik had rails van 40 jaar terugquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil oud, in onbruik geraakt kopspoor maken, en die rails moet dus roestig zijn. Nu kan dat wel met verf en zo, maar ik ga toch voor het echte werk. Oude rails buiten in een bloembak gelegd en die is nu behoorlijk gaan roesten!![]()
[..]
Ik rijd H0, digitaal en gelijkstroom, heb voornamelijk Rocolocs op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |