Twee pads boven elkaar in één kopje laten uitkomen!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:26 schreef Nembrionic het volgende:
Rio de Janeiro.....
't enige nadeel van de senseo vind ik dat het nooit een sterk bakkie is...
Die is er niet...quote:Op zaterdag 10 september 2005 08:54 schreef Pietverdriet het volgende:
UTFS
En dat noem jij sterk?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:12 schreef Tarak het volgende:
Twee pads boven elkaar in één kopje laten uitkomen!!
Nee, maar het is beter sterker dan normale Senseo koffie.quote:
Onderop kan je een lipje loswippen waaronder je een stelschroef vind voor meer of minder water.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:26 schreef Nembrionic het volgende:
't enige nadeel van de senseo vind ik dat het nooit een sterk bakkie is...
Mee eens Singlez zijn erg lekker inderdaad. Vooral Paarsquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind de koffie van de Singlez (of hoe je het ook moge schrijven) erg lekker! Ik heb ze alledrie geprobeerd; zwart, paars & rood.
Zwart is het sterkst, lekker voor 's ochtends vroeg om wakker te worden.
Paars is iets minder sterker, een goede voor overdag tussendoor.
Rood vind ik het mildst, als ik 's avonds nog koffie drink dan neem ik die.
Verder vind ik de Dark Roast van de Ap wel lekker net als de vroeger reguliere, nu "exclusive", Italian Roast.
Nee, men drinkt niet meer koffie, men verbruikt meer Kg koffie.quote:Op zondag 11 september 2005 10:44 schreef Serendips het volgende:
Wist u trouwens dat...
de Nederlander de laatste jaren veel meer koffie is gaan drinken....en dat die ontwikkeling voornamelijk samenhangt met de komst van de Senseo....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |