hey indahquote:
wel een strak plan jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck, want vind je van het idee van Mart en mij om de huishoudtaken geautomatiseerd uit te laten voeren door een veegtreintje dat door het hele huis rijdt?
quote:
ZEKER DOEN DIE GASTEN SCHELDEN HAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die ga ik eens bekijken.. volgens mij erg de moeite waard
leuk om te zien, al versta ik er niets vanquote:Op vrijdag 13 juni 200815:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
ZEKER DOEN DIE GASTEN SCHELDEN HAHAHAHA
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck, want vind je van het idee van Mart en mij om de huishoudtaken geautomatiseerd uit te laten voeren door een veegtreintje dat door het hele huis rijdt?
Ik wil oud, in onbruik geraakt kopspoor maken, en die rails moet dus roestig zijn. Nu kan dat wel met verf en zo, maar ik ga toch voor het echte werk. Oude rails buiten in een bloembak gelegd en die is nu behoorlijk gaan roesten!quote:
Ik rijd H0, digitaal en gelijkstroom, heb voornamelijk Rocolocs op dit momentquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Rij je wissel of gelijkstroom DaMart? Welke schaal?
Ik heb alleen niet genoeg kilometer spoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt zijn Fleischmann toch weer van pas!
Gewoon een kamer opeisen voor je treinen... desnoods slapen jullie op de bank!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
IK laat t spul wel ingepakt op zolder staan
Daar zijn modelspoorbeurzen voor!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet genoeg kilometer spoor
Ik had rails van 40 jaar terugquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil oud, in onbruik geraakt kopspoor maken, en die rails moet dus roestig zijn. Nu kan dat wel met verf en zo, maar ik ga toch voor het echte werk. Oude rails buiten in een bloembak gelegd en die is nu behoorlijk gaan roesten!![]()
[..]
Ik rijd H0, digitaal en gelijkstroom, heb voornamelijk Rocolocs op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |