Laatstequote:
Wou jij nou morgen kunnen feesten of niet?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:36 schreef JortK het volgende:
Tyf trouwens ook maar op met die oogdruppels, die neem ik niet meer
Ik ben ander erg productief vanochtend hoor. Het to-do-lijstje krimpt snelquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ligt aan de TT
En aan al die werkschuwe thuiszitters hierDaMArt met zijn thuiswerkdag De rest met WOG
Leuk je gekend te hebbenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:36 schreef JortK het volgende:
Tyf trouwens ook maar op met die oogdruppels, die neem ik niet meer
Me ogen zien er weer normaal uit, om 14:00 naar de opticien die mag bepalen of het weg is, zo ja dan kan die me gelijk nieuwe lenzen geven, zo nee dan gelijk naar de oogartsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Wou jij nou morgen kunnen feesten of niet?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ander erg productief vanochtend hoor. Het to-do-lijstje krimpt snel.
quote:To-do-list van DaMArt:Lezen en posten in KSC Thee zetten Thee drinken Aardbeien eten Nogmaals lezen en posten in KSC Doen alsof werkwerkwekr Wederom lezen en posten in KSC Tieten opzoeken, en dan fapfapfap Nog eens KSC TTK modden Nog een keer werkwerkwekr veinzen
Ga jij maar terug naar je to-do-listquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij sta je anders nog gewoon boven mij hoor
Je vergeet:quote:
Whehequote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je vergeet:Schelden op de VPN-verbinding omdat die er weer uit knalt .
Aardbeien plukken (vanochtend nog gedaan) .
NSFW-posters vermanend toespreken omdat het de VPN-lijn van slag maakt .
NSFW-posters vermanend toespreken omdat ik aan het werk ben .
En die tieten zoeken, doe ik heul niet, ik heet geen Pheno of JortK. Dat zit gewoon ongewild inbegrepen bij de KSC lezen.
Maar vandaag staat mijn to-do-lijst vol met werkwerkwerk....
Prijs?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:49 schreef MPG het volgende:
HP Compaq 8510wIntelŪ Core2Duo T9300 processor (2.5-GHz, 6-MB L2 cache, 800-MHz FSB) 4096-MB (2*2GB) memory (DDR2 SDRAM 667-MHz) 200 GB harddisk, 7200 rpm DVD+/-RW Drive 15,4” WSXGA+ TFT, (1680x1050 resolution) NVIDIA Quadro FX 570 M, 256 Mb dedicated memory Wireless LAN 802.11 a/g/n Integrated Intel 10/100/1000 network connection onboard 56K V.92 modem PCMCIA slot: 1 type I/II 4 x USB 2.0 SmartCard reader Secure Digital (SD) slot Firewire 1394 connector HDMI connector Bluetooth Fingerprint security Dimensions: 27,5 mm * 357 mm * 260 mm Weight: 2,8 kg Delivered with MS Vista ![]()
*fapfapfap
1100 euries, zojuist besteld.quote:
Uberhaupt, senseo koffiequote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:56 schreef MPG het volgende:
Wat vind jij de lekkerste koffiepads voor in je Senseo?
Ontkenningsfasequote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die tieten zoeken, doe ik heul niet, ik heet geen Pheno of JortK. Dat zit gewoon ongewild inbegrepen bij de KSC lezen.
Best een afknapper, eigenlijkquote:
Pijptechnisch pijnlijk.quote:
Je moet ook werken, en één tip, niet internetten via VPNquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:10 schreef DaMart het volgende:
Ah, duidelijk waarom ik weer uit de VPN gegooid werd.
Oh...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Je moet ook werken, en één tip, niet internetten via VPN
Dat doe je maar op de afwerkplekquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh...
Maar ik was ook mijn to-do-lijst aan het afwerken he.
Ja, FOK! is NSFVPNquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:13 schreef Pheno het volgende:
Internetten via de VPN, klinkt als iets zuigends....
Daar stonden toch ook tieten op?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh...
Maar ik was ook mijn to-do-lijst aan het afwerken he.
ik heb een wat minder snelle verbinding, maar wel zonder geneuzel verderquote:Op vrijdag 13 juni 200811:18 schreef Pheno het volgende:
Citrix, nah, gewoon een 24mbit verbinding zonder geneuzel er om heen.
Senseoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:56 schreef MPG het volgende:
Wat vind jij de lekkerste koffiepads voor in je Senseo?
Klean Prepquote:
Ik stopte al bij SA....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:30 schreef eer-ik het volgende:
SAP ligt weer plat
[..]
Illy Espresso
Op de zaak
*proest*quote:
quote:
41 minuten, en je moet rennen (na een hoop herrie daar binnen), ik heb het getimed.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
*proest*
En bedankt, kan ik weer de koffie van mn scherm af vegen
Whehe. Senseo is makkelijk en zuipbaar. Maar niet meer dan dat. Genoeg koffies die veel beter zijnquote:
Aah. In dat geval ken ik de zooiquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
41 minuten, en je moet rennen (na een hoop herrie daar binnen), ik heb het getimed.
BamBam van de Flintstones?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:37 schreef JortK het volgende:
When my kingdom calls.... BAM BAM BAM BAM BAM
Goede griekse shitquote:
Zeker waar!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Senseo is makkelijk en zuipbaar. Maar niet meer dan dat. Genoeg koffies die veel beter zijn.
quote:De action 'active' is niet bekend. De pagina die je zoekt is dus niet beschikbaar. Kijk eens op de forumindex van FOK!forum voor een goed startpunt.
Ze moeten jou gewoon niet... Hier werkt alles gewoonquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:00 schreef OA het volgende:
Wat is het forum weer een het kloten zeg...![]()
Ik kreeg wel een nieuwe foutmelding![]()
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:01 schreef Pheno het volgende:
Over een kwartiertje maar eens lopen, boodschappen voor de kleine doen.
Boodschappen kleine?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:01 schreef Pheno het volgende:
Over een kwartiertje maar eens lopen, boodschappen kleine doen.
Eau Aaaah, je hebt een nieuwe avatartquote:
quote:
Quote verkloters!quote:
quote:
quote:
Welnee, daar moet je je overheen zetten...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh kom op, Senseo is viesbakkiejak!
Ik verklootte in dit geval niets. Ik trok simpelweg een conclusie op basis van de door jou verstrekte informatie.quote:
Ja, ogen dicht, neus dicht, en gietenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:08 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, daar moet je je overheen zetten...
maar als die er al uitkomen, dan is het goed.quote:Op vrijdag 13 juni 200812:08 schreef JortK het volgende:
Zo dat was weer een mooie groene klodder [afbeelding]
Inderdaad, die heb ik morgen dan in ieder geval niet meerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar als die er al uitkomen, dan is het goed.
Whehequote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad, die heb ik morgen dan in ieder geval niet meer
scherp gezien inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juni 200812:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad, die heb ik morgen dan in ieder geval niet meer [afbeelding]
Ongelofelijk, drie rechters die anders hebben besloten en de hoogste raad bepaald toch andersquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:32 schreef DaMart het volgende:
OA!
http://binnenland.nieuws.(...)dsboete_zelf_betalen
Wellicht iets om je FP-berichtentotaal mee op te schroeven?![]()
Twee rechters, bedoel je... de derde instantie is altijd de Hoge Raadquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Ongelofelijk, drie rechters die anders hebben besloten en de hoogste raad bepaald toch anders
Hounietquote:
Dat aantal staat momenteel op 230.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:32 schreef DaMart het volgende:
OA!
http://binnenland.nieuws.(...)dsboete_zelf_betalen
Wellicht iets om je FP-berichtentotaal mee op te schroeven?![]()
Als je het zelf herschrijft maak je meer kansquote:
Laat dan maar, daar ben ik nu even te lui voorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je het zelf herschrijft maak je meer kans
231quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |