41 minuten, en je moet rennen (na een hoop herrie daar binnen), ik heb het getimed.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
*proest*
En bedankt, kan ik weer de koffie van mn scherm af vegen
Whehe. Senseo is makkelijk en zuipbaar. Maar niet meer dan dat. Genoeg koffies die veel beter zijnquote:
Aah. In dat geval ken ik de zooiquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
41 minuten, en je moet rennen (na een hoop herrie daar binnen), ik heb het getimed.
BamBam van de Flintstones?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:37 schreef JortK het volgende:
When my kingdom calls.... BAM BAM BAM BAM BAM
Goede griekse shitquote:
Zeker waar!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Senseo is makkelijk en zuipbaar. Maar niet meer dan dat. Genoeg koffies die veel beter zijn.
quote:De action 'active' is niet bekend. De pagina die je zoekt is dus niet beschikbaar. Kijk eens op de forumindex van FOK!forum voor een goed startpunt.
Ze moeten jou gewoon niet... Hier werkt alles gewoonquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:00 schreef OA het volgende:
Wat is het forum weer een het kloten zeg...![]()
Ik kreeg wel een nieuwe foutmelding![]()
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:01 schreef Pheno het volgende:
Over een kwartiertje maar eens lopen, boodschappen voor de kleine doen.
Boodschappen kleine?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:01 schreef Pheno het volgende:
Over een kwartiertje maar eens lopen, boodschappen kleine doen.
Eau Aaaah, je hebt een nieuwe avatartquote:
quote:
Quote verkloters!quote:
quote:
quote:
Welnee, daar moet je je overheen zetten...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh kom op, Senseo is viesbakkiejak!
Ik verklootte in dit geval niets. Ik trok simpelweg een conclusie op basis van de door jou verstrekte informatie.quote:
Ja, ogen dicht, neus dicht, en gietenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:08 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, daar moet je je overheen zetten...
maar als die er al uitkomen, dan is het goed.quote:Op vrijdag 13 juni 200812:08 schreef JortK het volgende:
Zo dat was weer een mooie groene klodder [afbeelding]
Inderdaad, die heb ik morgen dan in ieder geval niet meerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar als die er al uitkomen, dan is het goed.
Whehequote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad, die heb ik morgen dan in ieder geval niet meer
scherp gezien inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juni 200812:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad, die heb ik morgen dan in ieder geval niet meer [afbeelding]
Ongelofelijk, drie rechters die anders hebben besloten en de hoogste raad bepaald toch andersquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:32 schreef DaMart het volgende:
OA!
http://binnenland.nieuws.(...)dsboete_zelf_betalen
Wellicht iets om je FP-berichtentotaal mee op te schroeven?![]()
Twee rechters, bedoel je... de derde instantie is altijd de Hoge Raadquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Ongelofelijk, drie rechters die anders hebben besloten en de hoogste raad bepaald toch anders
Hounietquote:
Dat aantal staat momenteel op 230.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:32 schreef DaMart het volgende:
OA!
http://binnenland.nieuws.(...)dsboete_zelf_betalen
Wellicht iets om je FP-berichtentotaal mee op te schroeven?![]()
Als je het zelf herschrijft maak je meer kansquote:
Laat dan maar, daar ben ik nu even te lui voorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je het zelf herschrijft maak je meer kans
231quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |