Mot je?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:36 schreef Sjowhan het volgende:
Dubbele TT.
Geen tietenquote:
BXquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:39 schreef BrandX het volgende:
thee![]()
tieten
(nagenoeg: zelfde TT als vorige keer
Het gaat ook dezelfde inhoud worden als het vorige topic, dus wat is je punt?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:39 schreef BrandX het volgende:
thee![]()
tieten
(nagenoeg) zelfde TT als vorige keer
Die linkquote:
Goedemorgen Erik, waarom komt die kenker trein te laatquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:43 schreef eer-ik het volgende:
Goedemorgen NS Business Services met Erik van Dijk
Waarom rijden die tyfustreinen niet op tijd, zijn de stiltecoupes niet stil en heb ik geen ruimte om mijn benen kwijt te kunnen ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:43 schreef eer-ik het volgende:
Dan moet ik u helaas even doorsturen naar de klantenservice, daar gaan wij niet over.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Goedemorgen Erik, waarom komt die kenker trein te laat
kanker kastje muur bedrijfquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan moet ik u helaas even doorsturen naar de klantenservice, daar gaan wij niet over.
Die hebben me dit nummer gegeven.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan moet ik u helaas even doorsturen naar de klantenservice, daar gaan wij niet over.
Waar bijft die internationale trein vanuit Amsterdam naar Jakarta?quote:Op vrijdag 13 juni 200808:43 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben al jaren niet geinteresseerd in yahoo, en nu?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:45 schreef JortK het volgende:
Yahoo: Microsoft is niet meer in ons geïnteresseerd
die kan hard roepen wat dat betreft, die raak ik met mijn handen nog niet aan.quote:Op vrijdag 13 juni 200808:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Kijken of je nog ook zegt als ze roept Take me take me sucki sucki 5 dolla
Mooie is nog, ze gaan samenwerken met Googlequote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet geinteresseerd in yahoo, en nu?
OA maakt er wel een nieuwsitem vanquote:Op vrijdag 13 juni 200808:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet geinteresseerd in yahoo, en nu?
ze mag mijn tuin komen doen, maar meer ook nietquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die kan hard roepen wat dat betreft, die raak ik met mijn handen nog niet aan.
de tuin van de buren dan toch, dan wordt ik er tenminste niet op aangesproken.quote:Op vrijdag 13 juni 200808:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze mag mijn tuin komen doen, maar meer ook niet [afbeelding]
Internetten via een VPN verbinding, daar zijn die dingen niet voor gemaakt Martquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:50 schreef DaMart het volgende:
Kunnen jullie misschien weer even stoppen met die plaatjes? De VPN-verbinding vindt dat niet fijn.
nou,met liefde die smaak hoorquote:Op vrijdag 13 juni 200808:49 schreef JortK het volgende:
Teveel smaak jullie [afbeelding] [afbeelding]
waarom fok jij met een VPN-verbindingquote:Op vrijdag 13 juni 200808:50 schreef DaMart het volgende:
Kunnen jullie misschien weer even stoppen met die plaatjes? De VPN-verbinding vindt dat niet fijn [afbeelding].
voorzichtig, dadelijk ga je nog op je plaat.quote:Op vrijdag 13 juni 200808:50 schreef JortK het volgende:
* ]JortK springt even onder de douche [afbeelding
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Internetten via een VPN verbinding, daar zijn die dingen niet voor gemaakt Mart
Omdat ik thuiswerkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarom fok jij met een VPN-verbinding
uitloggen danquote:Op vrijdag 13 juni 200808:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik thuiswerk [afbeelding].
...en als ik ingelogd ben via VPN, kan ik mijn normale internetverbinding niet gebruiken [afbeelding].
Waarom heb je de VPN nodig. CVS ftwquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik thuiswerk.
...en als ik ingelogd ben via VPN, kan ik mijn normale internetverbinding niet gebruiken.
is dolf nog niet opgesodemieterd?quote:Op vrijdag 13 juni 200808:54 schreef Pheno het volgende:
Claudia de Breij [afbeelding]
Komt die kut weer op de radio ipv Dolf [afbeelding]
Ik zou zeggen, vraag het de conducteur.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom rijden die tyfustreinen niet op tijd, zijn de stiltecoupes niet stil en heb ik geen ruimte om mijn benen kwijt te kunnen ?
Straks wel. Maar wat krijg je er voor terug? Een talentloze pot die denkt dat ze enorm grappig isquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is dolf nog niet opgesodemieterd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |