quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:43 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme sta ik morgen de hele dag alleen op de zaak!
zodat die lui nog minder te doen hebben?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je het zelf herschrijft maak je meer kans
goede zaak, dat wordt verzaken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:43 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme sta ik morgen de hele dag alleen op de zaak!
Als ik het dan toch zelf moet schrijven, kan ik het net zo goed meteen zelf ergens plaatsen hequote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
zodat die lui nog minder te doen hebben?
Je snapt het.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
zodat die lui nog minder te doen hebben?
Hoezo?quote:
Dat ie die viewmagneet godverdomme maar gauw post:quote:
Waarom maakt men een filmpje van matige kwaliteit van foto's die origineel veel mooier zijn (ga ik maar vanuit)quote:Op vrijdag 13 juni 200814:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ie die viewmagneet godverdomme maar gauw post:
[ FQR: onbekend blok verwijderd ]
Omdat makkelijk fapfapfap?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom maakt men een filmpje van matige kwaliteit van foto's die origineel veel mooier zijn (ga ik maar vanuit)
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef DaMart het volgende:
Ik moet zeggen dat nu ik direct via het IP-adres van de zaak inlog en niet meer via vpn.extern gehoste domeinnaam, de verbinding een stuk stabieler en sneller is.
Of zou het ook helpen dat ik in de externebureaubladverbinder op mijn pc de snelheid van 56 Kb/s naar breedband heb gezet?
Nu je het zegt...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus je kunt nu wel tieten bekijken onder thuiswerktijd?
mag misschien makkelijker fappen, maar het wordt er niet mooier op, dan scrol ik lieverquote:Op vrijdag 13 juni 200814:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat makkelijk fapfapfap?
Ik weet het anders ook niet [afbeelding]
met andere woorden, meer tietenplaatjes dus!quote:Op vrijdag 13 juni 200814:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu je het zegt...
Misschien is het gebrek aan tietenplaatjes wel de oorzaak van de stabielere verbinding!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met andere woorden, meer tietenplaatjes dus!
Tja, die homos hier posten niets.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
gadver Ph
Maar goed, het is tenminste IETS. Tietengehalte valt hier zwaar tegen tot nu toe.
Mijn submit gepost?quote:
quote:
Whehequote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:26 schreef DaMart het volgende:
Het ligt dus niet aan de tietenplaatjes, want hij doet het nog steeds.
mooi.quote:Op vrijdag 13 juni 200814:26 schreef DaMart het volgende:
Het ligt dus niet aan de tietenplaatjes, want hij doet het nog steeds [afbeelding].
Tieten niet goed voor meneer?quote:
Tieten zijn niet goed voor de scrollsnelheid via VPNquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Tieten niet goed voor meneer?
Moeten we meteen een kut posten![]()
Ga fietsen
vleeswaren mogen toch niet?quote:Op vrijdag 13 juni 200814:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Tieten niet goed voor meneer?
Moeten we meteen een kut posten [afbeelding]
Ga fietsen [afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tieten zijn niet goed voor de scrollsnelheid via VPN.
En ik neem denk ik de auto wel straks, om even nieuw onderhoudsmaterieel voor de modelspoorbaan te kopen.
Daarom, dat doet ie zelf maarquote:
Een set van 2 schoonmaakwagons: een borstelwagen en een stofzuigerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Er snel overheen lullen he?
Maar wat ga je halen voor de baan?
Die vervolgens autonoom door je hele huis gereden worden?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een set van 2 schoonmaakwagons: een borstelwagen en een stofzuiger.
Beetje kort...quote:
tenzij we een KSC-KPD topic openenquote:Op vrijdag 13 juni 200814:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom, dat doet ie zelf maar [afbeelding]
Lelijk wijfquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, die van mij is gewoon presentatrice hier...
Meer is er niet te zeggen, wel effe filmpje linken of embeddenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:34 schreef OA het volgende:
[..]
Beetje kort...![]()
Heb nu even niet echt tijd. Zal straks nog even kijken
Als ik door het hele huis rails neerleg wel jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Die vervolgens autonoom door je hele huis gereden worden?
Toch flinke ballen, voor een aziaatje.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, die van mij is gewoon presentatrice hier...
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tenzij we een KSC-KPD topic openen
Goed planquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik door het hele huis rails neerleg wel ja.
Wat een schrale kutplaat zeg. Ik zou ook vreselijkl bang zijn dat mensen ZO'N geweldige foto MASSAAL zullen gaan hotlinkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:26 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.pmates.com/blo(...)07/diah_20070707.jpg
anti-hotlink
Op de FP kan ik gewoon embedden!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Meer is er niet te zeggen, wel effe filmpje linken of embedden
jaoh, d'r zijn er genoeg hier met een redelijk groot formaat. Gisterenavond nog een gesprek gehad met een paar mooie borsten een jongedame met een mooi lichaam... truitje expres wat verder open toen ze van de wc kwam en zo.. maar goed, dat is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 13 juni 200814:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch flinke ballen, voor een aziaatje.
sorry, zag alleen het klein voorbeeldjequote:Op vrijdag 13 juni 200814:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een schrale kutplaat zeg. Ik zou ook vreselijkl bang zijn dat mensen ZO'N geweldige foto MASSAAL zullen gaan hotlinken [afbeelding]
Wat een zuur wijf...quote:En dit staat op de voorpagina? schrijft cynthia op 13.06.08 14:19
Omdat bloot nog steeds scoort neem ik aan. Als Italiaanse presentatrice's onder de 50 hun kleren aanhouden zou het pas echt nieuws zijn.
Tja, ze zal zelf wel eeuwig single zijnquote:
Muckquote:
Romeo Deltaquote:
Zoek een sponsor. Prorail ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij koopt een paar kilometer rails voor me?
Haar kruis is rood!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[ afbeelding ]
Juks wat mager zeg. *ril*
Niet erg geilquote:
Ik wil wel een vlekkeloze treindienst kunnen rijden dan hequote:
Whehequote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil wel een vlekkeloze treindienst kunnen rijden dan he.
Mijn roestige-rails-project verloopt overigens erg voorspoedig. Dit weekend maar eens op de baan leggen, als het toch rotweer wordt!
roestige rails project?quote:Op vrijdag 13 juni 200814:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil wel een vlekkeloze treindienst kunnen rijden dan he [afbeelding].
Mijn roestige-rails-project verloopt overigens erg voorspoedig. Dit weekend maar eens op de baan leggen, als het toch rotweer wordt!
Idem hierquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een Fleischmann HO baan, maar die ligt nu ingepakt te wachten tot ik een huis en hypotheek gevonden heb
hey Muckepuckquote:Op vrijdag 13 juni 200815:04 schreef Muck het volgende:
ah, de tieten zijn voorbij... over treinen kan ik ook nog wel zinnige dingen zeggen [afbeelding]
hoooi [afbeelding]
Muck, want vind je van het idee van Mart en mij om de huishoudtaken geautomatiseerd uit te laten voeren door een veegtreintje dat door het hele huis rijdt?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:04 schreef Muck het volgende:
ah, de tieten zijn voorbij... over treinen kan ik ook nog wel zinnige dingen zeggen
hoooi
die ga ik eens bekijken.. volgens mij erg de moeite waardquote:Op vrijdag 13 juni 200815:04 schreef Houniet het volgende:
[ FQR: onbekend blok verwijderd ]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hey indahquote:
wel een strak plan jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck, want vind je van het idee van Mart en mij om de huishoudtaken geautomatiseerd uit te laten voeren door een veegtreintje dat door het hele huis rijdt?
quote:
ZEKER DOEN DIE GASTEN SCHELDEN HAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die ga ik eens bekijken.. volgens mij erg de moeite waard
leuk om te zien, al versta ik er niets vanquote:Op vrijdag 13 juni 200815:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
ZEKER DOEN DIE GASTEN SCHELDEN HAHAHAHA
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck, want vind je van het idee van Mart en mij om de huishoudtaken geautomatiseerd uit te laten voeren door een veegtreintje dat door het hele huis rijdt?
Ik wil oud, in onbruik geraakt kopspoor maken, en die rails moet dus roestig zijn. Nu kan dat wel met verf en zo, maar ik ga toch voor het echte werk. Oude rails buiten in een bloembak gelegd en die is nu behoorlijk gaan roesten!quote:
Ik rijd H0, digitaal en gelijkstroom, heb voornamelijk Rocolocs op dit momentquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Rij je wissel of gelijkstroom DaMart? Welke schaal?
Ik heb alleen niet genoeg kilometer spoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt zijn Fleischmann toch weer van pas!
Gewoon een kamer opeisen voor je treinen... desnoods slapen jullie op de bank!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
IK laat t spul wel ingepakt op zolder staan
Daar zijn modelspoorbeurzen voor!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet genoeg kilometer spoor
Ik had rails van 40 jaar terugquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil oud, in onbruik geraakt kopspoor maken, en die rails moet dus roestig zijn. Nu kan dat wel met verf en zo, maar ik ga toch voor het echte werk. Oude rails buiten in een bloembak gelegd en die is nu behoorlijk gaan roesten!![]()
[..]
Ik rijd H0, digitaal en gelijkstroom, heb voornamelijk Rocolocs op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |