quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat dan maar, daar ben ik nu even te lui voor.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:43 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme sta ik morgen de hele dag alleen op de zaak!
zodat die lui nog minder te doen hebben?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je het zelf herschrijft maak je meer kans
goede zaak, dat wordt verzaken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:43 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme sta ik morgen de hele dag alleen op de zaak!
Als ik het dan toch zelf moet schrijven, kan ik het net zo goed meteen zelf ergens plaatsen hequote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
zodat die lui nog minder te doen hebben?
Je snapt het.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
zodat die lui nog minder te doen hebben?
Hoezo?quote:
Dat ie die viewmagneet godverdomme maar gauw post:quote:
Waarom maakt men een filmpje van matige kwaliteit van foto's die origineel veel mooier zijn (ga ik maar vanuit)quote:Op vrijdag 13 juni 200814:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ie die viewmagneet godverdomme maar gauw post:
[ FQR: onbekend blok verwijderd ]
Omdat makkelijk fapfapfap?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom maakt men een filmpje van matige kwaliteit van foto's die origineel veel mooier zijn (ga ik maar vanuit)
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef DaMart het volgende:
Ik moet zeggen dat nu ik direct via het IP-adres van de zaak inlog en niet meer via vpn.extern gehoste domeinnaam, de verbinding een stuk stabieler en sneller is.
Of zou het ook helpen dat ik in de externebureaubladverbinder op mijn pc de snelheid van 56 Kb/s naar breedband heb gezet?
Nu je het zegt...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus je kunt nu wel tieten bekijken onder thuiswerktijd?
mag misschien makkelijker fappen, maar het wordt er niet mooier op, dan scrol ik lieverquote:Op vrijdag 13 juni 200814:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat makkelijk fapfapfap?
Ik weet het anders ook niet [afbeelding]
met andere woorden, meer tietenplaatjes dus!quote:Op vrijdag 13 juni 200814:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu je het zegt...
Misschien is het gebrek aan tietenplaatjes wel de oorzaak van de stabielere verbinding!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met andere woorden, meer tietenplaatjes dus!
Tja, die homos hier posten niets.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
gadver Ph
Maar goed, het is tenminste IETS. Tietengehalte valt hier zwaar tegen tot nu toe.
Mijn submit gepost?quote:
quote:
Whehequote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:26 schreef DaMart het volgende:
Het ligt dus niet aan de tietenplaatjes, want hij doet het nog steeds.
mooi.quote:Op vrijdag 13 juni 200814:26 schreef DaMart het volgende:
Het ligt dus niet aan de tietenplaatjes, want hij doet het nog steeds [afbeelding].
Tieten niet goed voor meneer?quote:
Tieten zijn niet goed voor de scrollsnelheid via VPNquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Tieten niet goed voor meneer?
Moeten we meteen een kut posten![]()
Ga fietsen
vleeswaren mogen toch niet?quote:Op vrijdag 13 juni 200814:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Tieten niet goed voor meneer?
Moeten we meteen een kut posten [afbeelding]
Ga fietsen [afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tieten zijn niet goed voor de scrollsnelheid via VPN.
En ik neem denk ik de auto wel straks, om even nieuw onderhoudsmaterieel voor de modelspoorbaan te kopen.
Daarom, dat doet ie zelf maarquote:
Een set van 2 schoonmaakwagons: een borstelwagen en een stofzuigerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Er snel overheen lullen he?
Maar wat ga je halen voor de baan?
Die vervolgens autonoom door je hele huis gereden worden?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een set van 2 schoonmaakwagons: een borstelwagen en een stofzuiger.
Beetje kort...quote:
tenzij we een KSC-KPD topic openenquote:Op vrijdag 13 juni 200814:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom, dat doet ie zelf maar [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |