De plaatsen van de tweede ronde:quote:1: Hoorn (Noord Holland)
2: Oosterdijk (Noord Holland)
3: Neck (Noord Holland)
4: Lelystad (Flevoland)
5: Sassenheim (Zuid Holland)
6: Beinsdorp (Noord Holland)
7: Haarlem (Noord Holland)
8: Nootdorp (Zuid Holland)
9: 's-Gravenzande (Zuid Holland)
10: Vlaardingen (Zuid Holland)
11: Stellendam (Zuid Holland)
12: Biert (Zuid Holland)
13: Made (Noord-Brabant)
14: Riel (Noord-Brabant)
15: Beek en Donk (Noord-Brabant)
16: Reuver (Limburg)
17: Echt (Limburg)
18: Vaals (Limburg)
19: Landgraaf (Limburg)
20: Windraak (Limburg)
De plaatsen van ronde 3:quote:1: Oldenzaal (Overijssel)
2: Enschede (Overijssel)
3: Vriezenveen (Overijssel)
4: Hardenberg (Overijssel)
5: Westerdiepsterdallen (Groningen)
6: Nooitgedacht (Drenthe)
7: Gasselternijveenschemond (Drenthe)
8: Akkrum (Friesland)
9: Amsterdam (Noord Holland)
10: Zaandijk (Noord Holland)
11: Utrecht (Jaarbeurs) (Utrecht)
12: Teckop (Utrecht)
13: Hoogmade (Zuid Holland)
14: Wassenaar (Zuid Holland)
15: Barneveld (Gelderland)
16: Hoevelaken (Gelderland)
17: Soestdijk (Utrecht)
18: Enschede (Overijssel)
19: Delden (Overijssel)
20: Zwolle (Overijssel)
21: Diever (Drenthe)
22: Jubbega (Friesland)
23: Kolderveen (Drenthe)
24: Dordrecht (Zuid Holland)
25: Nuenen (Noord-Brabant)
26: Veldhoven (Noord-Brabant)
27: Luyksgestel (Noord-Brabant)
28: Helmond (Noord-Brabant)
29: Ysselsteyn (Limburg)
30: Eindhoven (Noord-Brabant)
31: Roermond (Limburg)
32: Tegelen (Limburg)
33: Arnhem (Gelderland)
34: Oosterbeek (Gelderland)
35: Renkum (Gelderland)
36: Wageningen (Gelderland)
37: Delft (Zuid Holland)
38: Stompwijk (Zuid Holland)
39: Capelle aan den IJssel (Zuid Holland)
40: Gouda (Zuid Holland)
41: Zeist (Utrecht)
42: Hoogland (Utrecht)
43: Bikbergen (Noord Holland)
44: Renesse (Zeeland)
45: Terneuzen (Zeeland)
De plaatsen van ronde 4!quote:1: Kerkrade (Limburg)
2: Sittard (Limburg)
3: Herten (Limburg) tussen Linne en Roermond
4: Ulvenhout (Noord-Brabant)
5: 's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
6: Aalten (Gelderland)
7: Groenlo (Gelderland)
8: Enschede (Overijssel)
9: Denemarken (Groningen)
10: Scheemda (Groningen)
11: Nieuweschans (Groningen)
12: Hoogezand (Groningen)
13: Lellens (Groningen)
14: Middelbert (Groningen)
15: Kolham (Groningen)
16: Peizermade (Drenthe)
17: Roderwolde (Drenthe)
18: Roden (Drenthe)
19: Leek (Groningen)
20: Zevenhuizen (Groningen)
21. Drachten (Friesland)
22. Oosterwolde (Friesland)
23. Bergum (Friesland)
24. Leeuwarden (Friesland)
25. Nieuw-Vennep (Noord Holland)
26. Zoetermeer (Zuid Holland)
27. Alphen aan den Rijn (Zuid Holland)
28. Rotterdam (Zuid Holland)
29: Berkel en Rodenrijs (Zuid Holland)
30: Reeuwijk-Brug (Zuid Holland)
31: Utrecht (Utrecht)
32: Bussum (Noord Holland)
33: Ermelo (Gelderland)
34: Hilversum (Noord Holland)
35: Boomhoek (Utrecht)
36: Almere-Stad (Flevoland)
37: Naarden (Noord Holland)
38: Bikbergen (Noord Holland)
39: Eemnes (Utrecht)
40: Utrecht (Utrecht)
41: Vianen (Utrecht)
42: Beusichem (Gelderland)
43: Amsterdam (Noord Holland)
44: Gouda (Zuid Holland)
45: In het Oostvoornsemeer (Zuid Holland)
46: Kruiningergors (Zuid Holland)
47: Spijkenisse (Zuid Holland)
48: Rozenburg (Zuid Holland)
49: Burgh-Haamstede (Zeeland)
50: Beldert (Zeeland)
51: Roosendaal (Noord-Brabant)
52: Boxtel (Noord-Brabant)
53: Best (Noord-Brabant)
54: Eindhoven (Noord-Brabant)
55: Valkenswaard (Noord-Brabant)
56: Vessem (Noord-Brabant)
57: Groningen (Groningen)
58: Leegkerk (Groningen)
59: Noordwolde (Groningen)
60: Appingedam (Groningen)
61: Glimmen (Groningen)
62: Groningen (Groningen)
63: Lekkum (Friesland)
64: Wergea (Warga) (Friesland)
65: Wirdum (Friesland)
66: Sijbrandahuis (Friesland)
67: Zurich (Friesland)
68: Kornwerderzand (Friesland)
69: Dokkum (Friesland)
70: Rinsumageest (Friesland)
71: Zwaagwesteinde en Zwagerbosch (Friesland)
72: Jubbega en Oudehorne (Friesland)
73: Appelscha (Friesland)
74: Nieuw Roden (Drenthe)
75: Elst (Gelderland)
76: Berg en Dal (Gelderland)
77: Leuth (Gelderland)
78: Raalte (Overijssel)
79: Nijkerk (Gelderland)
80: Zeewolde (Flevoland)
81: Hoevelaken (Gelderland)
82: Waarder (Zuid Holland)
83: Stompwijk (Zuid Holland)
84: Zoetermeer (Zuid Holland)
85: Rotte (Zuid Holland)
86: Schiphol (Noord Holland)
87: Bakkum (Noord Holland)
88: 't Zand (Noord Holland)
89: Lutjebroek (Noord Holland)
90: Almere-Stad (Flevoland)
91: Kortenhoef (Noord Holland)
92: Groningen (Groningen)
93: Onnen (Groningen)
94: Een (Drenthe)
95: Midlaren (Drenthe)
96: Annen (Drenthe)
97: Harkstede (Groningen)
98: Eagum (Aegum) (Friesland)
99: Ballum (Ameland) (Friesland)
100: Holwerd (Friesland)
101: Kootstertille (Friesland)
102: Tilburg (Noord-Brabant)
103: Son en Breugel (Noord-Brabant)
104: Nederwetten (Noord-Brabant)
105: Duiven (Gelderland)
106: Sibculo (Overijssel)
107: Erica (Drenthe)
108: Klazienaveen (Drenthe)
109: Ede (Gelderland)
110: Renkum (Gelderland)
111: Adorp (Groningen)
112: Hongerige Wolf (Groningen)
113: Kolham (Groningen)
114: Frieschepalen (Friesland)
115: Barsingerhorn (Noord Holland)
116: Liempde (Noord-Brabant)
117: Eindhoven (Noord-Brabant)
118: Ridderkerk (Zuid Holland)
119: Delft (Zuid Holland)
120: Scheveningen (Zuid Holland)
121: Ellertshaar (Drenthe)
122: Rottevalle (Friesland)
123: Foxhol (Groningen)
124: It Wytfean (Witveen) (Friesland)
125: Langenholte (Overijssel)
126: Ypelo (Overijssel)
127: Epe (Gelderland)
128: Vledder (Drenthe)
129: Rottum (Friesland)
130: Eleahuzen (Elahuizen) (Friesland)
131: Utrecht (Utrecht)
132: Amersfoort (Utrecht)
133: Maarn (Utrecht)
134: 't Goy (Utrecht)
135: Hank (Noord-Brabant)
136: De Moer (Noord-Brabant)
De plaatsen van ronde 5!quote:1: Nijmegen (Gelderland)
2: Bergen (Limburg)
3: Ven-Zelderheide (Limburg)
4: Mook (Limburg)
5: Elst (Gelderland)
6: Arnhem (Gelderland)
7: 's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
8: Tilburg (Noord-Brabant)
9: Schelluinen (Zuid Holland)
10: Bruchem (Gelderland)
11: Sprang-Capelle (Noord-Brabant)
12: Breda (Noord-Brabant)
13: Moerkapelle (Zuid Holland)
14: Heerhugowaard (Noord Holland)
15: Oudehaske (Friesland)
16: Groningen (Groningen)
17: Aduard (Groningen)
18: Winsum (Groningen)
19: Eelde (Drenthe)
20: Harlingen (Friesland)
21: Sloten (Friesland)
22: Midsland aan Zee, Terschelling (Friesland)
23: Harlingen (Friesland)
24: Grauwe Kat (Friesland)
25: Leusden (Utrecht)
26: Muiderberg (Noord-Holland)
27: Blaricum (Noord-Holland)
28: Enkhuizen (Noord-Holland)
29: Waarde (Zeeland)
quote:1: Kerkwerve (Zeeland)
quote:1: Piles (Maker van de huidige stok en starter van de ronde)
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
TVPVoor als de stok weer in de buurt komt
Zal er van de week eens naar kijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:12 schreef Piles het volgende:
De wiki is niet echt lekker bijgehouden trouwens
ja maar deze is ook nog niet in het altijd feestelijke brabant geweestquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:12 schreef swarmahoer het volgende:
en crazy m, hij mag wel weer naar gelderland
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar deze is ook nog niet in het altijd feestelijke brabant geweest![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
Zowel de OP als de achterliggende wiki bewerkt
Wil je nog beter weerquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:57 schreef Crazy-M het volgende:
Maar vooruitzicht: Ik ga hem nog steeds halen Zondag. Weer blijft goed enzo. Alleen hopen dat auto niet kapot gaat
hehe is ff kijken wat het verkeer richting Zeeland is op dit momentquote:
das best relaxed hoorquote:
hehe iddquote:
Saaaaie weg, voor mij danquote:
quote:Morgen nieuwe locatie en vanavond klein verslagje
Dus hoppatee de auto inquote:Op zondag 11 mei 2008 12:36 schreef Crazy-M het volgende:
File check: Geen files.
Straatnaam: Check
Navigatiesysteem: Check
Water: Check
Fototoestel: Check
Telefoon met internet: Check
Auto: Check.
Tot over 1.30 uur in Kerkwerve![]()
![]()
Dat is nu al gebeurtquote:Op zondag 11 mei 2008 19:52 schreef Aoristus het volgende:
leuk, maar volgens mij is het niet de bedoeling dat de stok in een of andere gristengemeente in Bgaabant Zeeland terecht komt.
kom maar op!quote:Op maandag 12 mei 2008 13:40 schreef Crazy-M het volgende:
Stok ligt op zijn nieuwe plek.
Lees het verslag over ongeveer een half uurtje
richting het oostenquote:Op maandag 12 mei 2008 14:21 schreef Tegan het volgende:
Het is hier vijf minuten vandaan. (Dat Dongen-bord zelfs maar halve straat lopen) Ik bedenk me nu even waar ik hem kan droppen voor ik hem ga halen...
Hoe meer dorpjes hoe leuker tochquote:Op maandag 12 mei 2008 14:44 schreef Tegan het volgende:
Ik wil hem best wat verder weg brengen, maar dan kan het pas woendag. Anders wordt het een ander Brabants dorpje.
Hij is een heel klein beetje naar het oostenquote:
Alsof ie daar ooit nog weg komtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:09 schreef DerMeister het volgende:
als ie de 21e juni ergens in utrecht terecht kan komen, zorg ik er persoonlijk voor dak 'm naar Oostburg breng![]()
Het begint alweer wat te kriebelen om de nieuwe stok eens te verplaatsen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
Ligt ie er nog? Anders moet ie maar eens opgehaald worden door iemand vanuit het noorden des lands
Het wordt ook wel tijdquote:Op maandag 26 mei 2008 06:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Het begint alweer wat te kriebelen om de nieuwe stok eens te verplaatsen.
tjah, ik heb hem naar oosterhout gebracht, ik denk dat ik weet waar hij ligt. Dus ik kan hem weer is een trap naar het midden van het land geven ofzo. maar jah, dan heb ik hem 2 keer achter elkaarquote:
OV-staking is erg irritant inderdaad, mij gaat het dus nu even niet lukken (want om nou vanaf het dichtstbijzijnde station te gaan lopen...).quote:Op zondag 8 juni 2008 11:45 schreef rene90 het volgende:
Tof we hebben het weer gevonden, beetje lastig dat de bussen nu staken maar we blijven het volgen!
Wat is momenteel wél fatsoenlijk bereikbaar met het OV ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:25 schreef Impry het volgende:
Waspik is uberhaupt slecht te bereiken met OVGaat maar paar keer op een dag een fatsoenlijke bus naartoe.
Of jij komt naar het zuidenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:29 schreef Deansensitized het volgende:
Ding moet maar weer eens naar het noorden
Hehe ja, maar de auto is nog net niet klaar, misschien over een week of tweequote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:56 schreef Piles het volgende:
Beweging
Hebben ze Stokkie nou meegemaaid![]()
![]()
[..]
Of jij komt naar het zuiden![]()
Heb je em al in handen of ga je em morgen ophalen in Waalwijk?quote:
Mooi, als ie in de buurt is pik ik em opquote:Op zondag 29 juni 2008 21:18 schreef SuperRembo het volgende:
Ja ik heb 'm al. Morgen ergens droppen en foto's maken.
Welke richting ga je hem op brengen?quote:Op zondag 29 juni 2008 21:18 schreef SuperRembo het volgende:
In de buurt van waar ik 'm de vorige keren neergelegd hebquote:
Hilversum (had ikquote:Op zondag 29 juni 2008 22:18 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
In de buurt van waar ik 'm de vorige keren neergelegd heb
quote:Op zondag 29 juni 2008 21:18 schreef SuperRembo het volgende:
Jaquote:Op maandag 30 juni 2008 00:17 schreef maok het volgende:
TT wissel is een beetje laat, hij is toch al weer onderweg?
Hij komt eerst mijn kant opquote:Op maandag 30 juni 2008 00:19 schreef MissHobje het volgende:
Oe ik ga duimen dat de stok mijn kant weer opkomt
Doe maar, dan geef ik em wel weer een schopquote:Op maandag 30 juni 2008 20:15 schreef rene90 het volgende:
als het zo blijft liggen kan ik hem waarschijnlijk wel naar hilversum brengen, moet ik me rijinstructrice eens het concept van de fokstok gaan uitleggen maar die vind dat wel grappig
Ergens tussen Hilversum en m'n werk had ik gezegdquote:
Hilversum dusquote:Op maandag 30 juni 2008 20:46 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Ergens tussen Hilversum en m'n werk had ik gezegd
De foto's zijn genomen rond zes uur 's avonds. Dus aan de stand van de zon kan je zien welke kant je op kijkt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:21 schreef maok het volgende:
Heb je nog een aanwijzing SuperRembo? Kant van A'foort?
"uitgezonderd bestemmingsverkeer"quote:Wat staat er op het fiets bewegwijzer borde (plaats en afstand)? Wat staat er onder het bordje van verboden voor motervoertuigen?
Goed bezigquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:13 schreef Socios het volgende:
De stok is zojuist 2 minuten weg uit Amersfoort! De nieuwe locatie laat ik nog even in het midden. Ik moet er nog naar toe rijden. Foto's volgen zaterdagochtend, eerder alleen mobiel internet tot mijn beschikking. Wel alvast een tipje: de nieuwe locatie zal zo'n 150 kilometer van Amersfoort liggen.
Dan gok ik op Harlingen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:22 schreef iFries het volgende:
[..]
En aan je posthistory te zien + het feit dat er 150km tussen ligt: Ergens rondom leeuwarden?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:13 schreef Socios het volgende:
De stok is zojuist 2 minuten weg uit Amersfoort! De nieuwe locatie laat ik nog even in het midden. Ik moet er nog naar toe rijden. Foto's volgen zaterdagochtend, eerder alleen mobiel internet tot mijn beschikking. Wel alvast een tipje: de nieuwe locatie zal zo'n 150 kilometer van Amersfoort liggen.
Maak er dan maar weer "onderweg" vanquote:
Weet je al waar die gaat liggen dan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
Even kijken of ik tijd heb om dat ding een schopje naar het oosten te geven (25 km ofzo)
Zie je echt geen kans om ze eerder te plaatsen? Of bedoel je met zaterdag ochtend zo rond 7 uur 's morgens? (zal wel niet) Dan kan ik namelijk weer voor een mooie verplaatsing zorgen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:13 schreef Socios het volgende:
Tof, dan zal ik eens zien of ik hem samen met mede reiziger en tevens fok!ker 2cv kan verplaatsen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:31 schreef Socios het volgende:
Het lukt me vrijwel zeker wel om de foto's voor morgenochtend 7 uur te posten.
Weet jij al waar die heen gaat dan ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:19 schreef maok het volgende:
[..]
Tof, dan zal ik eens zien of ik hem samen met mede reiziger en tevens fok!ker 2cv kan verplaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:15 schreef iFries het volgende:
[..]
Weet jij al waar die heen gaat dan ?Ik gok Friesland. Maar Groningen, Drenthe, Overijssel, Flevoland, Gelderland, Utrecht, Brabant of Noorden van Limburg liggen ook (redelijk) op onze route die dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
We gaan ergen in het Zuiden van Nederland iets ophalen en aangezien 2cv in Friesland en ik in Groningen woon komen we heel wat provincies door of er 'vlak' langsquote:
Daar gaat mijn kans op de stokquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:37 schreef maok het volgende:
[..]
We gaan ergen in het Zuiden van Nederland iets ophalen en aangezien 2cv in Friesland en ik in Groningen woon komen we heel wat provincies door of er 'vlak' langs
Ik is geen hijquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:31 schreef SuperRembo het volgende:
Maok komt vandaag nog in Brabant, dus hij zou 'm nog mee kunnen nemen.
die bospaadjes lijken mij niet altijd geschikt voor 60 km/u hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:00 schreef Impry het volgende:
Mja, hij ligt ook aan de rand van een 30-zone, dus zou meer richting een woonwijk moeten zijn eigenlijk...
Nou vertel eens, waar denk je dat hij ligtquote:Op zondag 6 juli 2008 05:32 schreef Prowl het volgende:
Ik denk dat ik weet waar hij ligt maar weet het ook weer niet zeker, geen zin om benzine te verspillen voor niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut, ik ook met m´n topografische kennis.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:17 schreef Socios het volgende:
Als Helmond al te ver is? Waar in het Zuiden kom je vandaan dan? Veel zuidelijker komt ´ie niet!
Juist, en dan richting Dordtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:19 schreef Thieske het volgende:
[..]
Kut, ik ook met m´n topografische kennis.![]()
![]()
Omgeving Breda.
Best jammer, de benzineprijs verpest het spelquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:55 schreef Mikkie het volgende:
Met de huidige benzineprijzen was Helmond me iets te ver voor zoiets
Nee, mijn meter beweegt de eerste 100 km ook niet, maar daarna dondert ie ineens naar benedenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:08 schreef swarmahoer het volgende:
toen ik naar eindhoven op en neer was gereden bewoog de meter neit eens dus helmond leek me wel te doen zo ff
Daaromquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Best jammer, de benzineprijs verpest het spel![]()
Volkomen begrijpelijk wel
lag:quote:
Alleen hebben we nog niets gehoord over de nieuwe locatiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:35 schreef Prowl het volgende:
Opgehaald, hij lag 1 bord verder dan ik dacht
Ik zag het al jahquote:Op zondag 20 juli 2008 13:16 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
lag:
[..]
Alleen hebben we nog niets gehoord over de nieuwe locatie
wat is de planning ?quote:
Dat is nog een verassing Missquote:
dem.. ik hoop dat het snel bekend is.. kan ik hem misschien wel mee jatten moehahhaquote:
Gelderlandquote:Op zondag 20 juli 2008 16:24 schreef Prowl het volgende:
Nog bepaalde voorkeuren in welke omgeving? (Venlo/Venray/Weert/Einhoven/Roermond)
via gelderland okquote:Op maandag 21 juli 2008 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
brabant, en dan breng ik hem wel naar limburg bloody
Kijk dat is de goede instelling!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:44 schreef Houniet het volgende:
Liever het noorden dan het zuiden [ afbeelding ].
Kan jij niet even kijkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:39 schreef Socios het volgende:
Misschien ligt ´ie wel nog gewoon in Helmond.
En hebben jullie het droog gehouden in de cabrio ?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:45 schreef Swine het volgende:
Hij is weg van het plekkie. Was best goed te vinden. Hadden bij onze tweede gok al raak....het is dan ook echt een gehucht waar je zo doorheen bent. Swarma zal dalijk wel wat foto's posten.
Haha wel bij de regels blijven he, aan een plaatsnaambordquote:Op zondag 27 juli 2008 22:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan iemand de FOKstok naar Lowlands brengen, daar zijn veel FOK!kers uit alle delen van het land, dus komt de stok ook in delen waar hij nog niet is geweest.
maarja daar zal ook niemand m op kunnen halen natuurlijkquote:Op zondag 27 juli 2008 22:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan iemand de FOKstok naar Lowlands brengen, daar zijn veel FOK!kers uit alle delen van het land, dus komt de stok ook in delen waar hij nog niet is geweest.
En wat voor stad wordt het nouquote:Op zondag 27 juli 2008 23:05 schreef swarmahoer het volgende:
ok de stok ligt bij mij thuisff fototjes van het ophalen online zetten, morgen breng ik m weer weg want het is te donker. k zal zo nog ff een verslagje maken
Artikel 5, invordering rijbewijs zou een mogelijkheid kunnen zijnquote:Op zondag 27 juli 2008 23:27 schreef swarmahoer het volgende:
Omdat de tank leeg was moesten we opzoek naar een benzinestation. Net toen we de snelweg opdraaiden was er al een te vinden. Nadat we tankten en weggereden waren kwam ik tot de conclusie dat ik de dop was vergeten erop te doen. Dat was klote, dus achteruit op de vluchtstrook gereden (ca. 500 meter…. Wat voor boete kan ik daar voor krijgen???) en daarna onze tocht vervolgd naar Nijmegen. Nu weer thuisgekomen, swine naar huis gebracht, en de stok staat dus in de bijkeuken te wachten op zijn volgende bestemming.
Haha, uhm, dinsdags heb ik met autorijlessen een zelfstandige route, heb 3 uur de tijd en mag zelf bepalen waar ik naartoe wil rijden. Ik wil dan niet alleen snelweg pakken uiteraard dus tja, had zelf even deze route alvast bepaald om te rijden:quote:
Haha ach kijk maar joh, de stok komt vanzelf wel weer op gang anders, ik kijk morgen avond wel waar hij terecht is gekomenquote:Op zondag 27 juli 2008 23:53 schreef swarmahoer het volgende:
ik rij wel daar doorheen zegmaar, maar dan kan ik niet de fotos gelijk online zetten natuurlijk
het zijn hier in de buurt alleen maar gehuchten wij hebben nog geen eens een winkel ofzo in het dorp.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:45 schreef Swine het volgende:
Hij is weg van het plekkie. Was best goed te vinden. Hadden bij onze tweede gok al raak....het is dan ook echt een gehucht waar je zo doorheen bent. Swarma zal dalijk wel wat foto's posten.
plaats?quote:
ik roep wel als hij in de buurt ligtquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:39 schreef draculettetje het volgende:
ooit he ooit wil ik die stok ook vinden
maar ik het vergeet het steeds
goed plan!quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik roep wel als hij in de buurt ligt
Heteren, Velp, Elst ofzoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:51 schreef swarmahoer het volgende:
plaats?
doe jij hem iets meer deze kant?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heteren, Velp, Elst ofzo! Ik moet hem een keer hebben
.
Als ik de stok heb, jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:18 schreef draculettetje het volgende:
doe jij hem iets meer deze kant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |