Toen ik het berichtje zag dat de fokstok weer geplaatst was heb ik google earth eens aangeslingerd om te kijken waar die lag. Op de tom tom deurne ingevoerd, want dat lag dichtbij. 50 km in totaal, mooi dacht ik

. swine opgebeld en hij had ook wel zin om mee te gaan

zo gezegd zo gedaan. Na een korte research op google voor de vindplaats, het zoeken naar de tom tom, en het dak open gooien van de cabrio.
![]()
Op weg naar de binnenstad van Nijmegen om swine op te halen, waarna we terug zijn gegaan om de snelweg naar venlo te pakken. Na een mooie rit met de avondzon in onze rug waren we bijna bij venlo gekomen, tijd om de tomtom aan te slingeren. Het bleek iets verder weg te zijn als dat ik ingeschat had, dus dan maar wat langer doorrijden

uiteindelijk kwamen we het dorpje in, het eerste bord was het niet. Toen zijn we door het dorp gereden naar de andere kant, maar daar was geen bord te vinden, dus bij een benzinepomp omgekeerd, en maar terug door het dorp gereden. Daarna de andere kant maar eens in proberen te gaan en toen we voor bij een bruggetje reden herkenden we de plaats al van de fotos.
![]()
Toen we daar aan kwamen keken we eerst aan de verkeerde kant, maar daarna vonden we de stok
aan de goede kant, en de sleutel lag er ook nog bij

![]()
Toen de stok in de auto gegooit, de tomtom weer aangeslingerd, en weggereden.
![]()
Omdat de tank leeg was moesten we opzoek naar een benzinestation. Net toen we de snelweg opdraaiden was er al een te vinden. Nadat we tankten en weggereden waren kwam ik tot de conclusie dat ik de dop was vergeten erop te doen. Dat was klote, dus achteruit op de vluchtstrook gereden (ca. 500 meter…. Wat voor boete kan ik daar voor krijgen???) en daarna onze tocht vervolgd naar Nijmegen. Nu weer thuisgekomen, swine naar huis gebracht, en de stok staat dus in de bijkeuken te wachten op zijn volgende bestemming

.
![]()
helaas zijn de fotos van de blixem tijdens het onweer mislukt

maar het was wel mooi om te zien
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.