Haha, uhm, dinsdags heb ik met autorijlessen een zelfstandige route, heb 3 uur de tijd en mag zelf bepalen waar ik naartoe wil rijden. Ik wil dan niet alleen snelweg pakken uiteraard dus tja, had zelf even deze route alvast bepaald om te rijden:quote:
Haha ach kijk maar joh, de stok komt vanzelf wel weer op gang anders, ik kijk morgen avond wel waar hij terecht is gekomenquote:Op zondag 27 juli 2008 23:53 schreef swarmahoer het volgende:
ik rij wel daar doorheen zegmaar, maar dan kan ik niet de fotos gelijk online zetten natuurlijk
het zijn hier in de buurt alleen maar gehuchten wij hebben nog geen eens een winkel ofzo in het dorp.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:45 schreef Swine het volgende:
Hij is weg van het plekkie. Was best goed te vinden. Hadden bij onze tweede gok al raak....het is dan ook echt een gehucht waar je zo doorheen bent. Swarma zal dalijk wel wat foto's posten.
plaats?quote:
ik roep wel als hij in de buurt ligtquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:39 schreef draculettetje het volgende:
ooit he ooit wil ik die stok ook vinden
maar ik het vergeet het steeds
goed plan!quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik roep wel als hij in de buurt ligt
Heteren, Velp, Elst ofzoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:51 schreef swarmahoer het volgende:
plaats?
doe jij hem iets meer deze kant?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heteren, Velp, Elst ofzo! Ik moet hem een keer hebben
.
Als ik de stok heb, jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:18 schreef draculettetje het volgende:
doe jij hem iets meer deze kant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |