Nee, mijn meter beweegt de eerste 100 km ook niet, maar daarna dondert ie ineens naar benedenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:08 schreef swarmahoer het volgende:
toen ik naar eindhoven op en neer was gereden bewoog de meter neit eens dus helmond leek me wel te doen zo ff
Daaromquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Best jammer, de benzineprijs verpest het spel![]()
Volkomen begrijpelijk wel
lag:quote:
Alleen hebben we nog niets gehoord over de nieuwe locatiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:35 schreef Prowl het volgende:
Opgehaald, hij lag 1 bord verder dan ik dacht
Ik zag het al jahquote:Op zondag 20 juli 2008 13:16 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
lag:
[..]
Alleen hebben we nog niets gehoord over de nieuwe locatie
wat is de planning ?quote:
Dat is nog een verassing Missquote:
dem.. ik hoop dat het snel bekend is.. kan ik hem misschien wel mee jatten moehahhaquote:
Gelderlandquote:Op zondag 20 juli 2008 16:24 schreef Prowl het volgende:
Nog bepaalde voorkeuren in welke omgeving? (Venlo/Venray/Weert/Einhoven/Roermond)
via gelderland okquote:Op maandag 21 juli 2008 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
brabant, en dan breng ik hem wel naar limburg bloody
Kijk dat is de goede instelling!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:44 schreef Houniet het volgende:
Liever het noorden dan het zuiden [ afbeelding ].
Kan jij niet even kijkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:39 schreef Socios het volgende:
Misschien ligt ´ie wel nog gewoon in Helmond.
En hebben jullie het droog gehouden in de cabrio ?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:45 schreef Swine het volgende:
Hij is weg van het plekkie. Was best goed te vinden. Hadden bij onze tweede gok al raak....het is dan ook echt een gehucht waar je zo doorheen bent. Swarma zal dalijk wel wat foto's posten.
Haha wel bij de regels blijven he, aan een plaatsnaambordquote:Op zondag 27 juli 2008 22:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan iemand de FOKstok naar Lowlands brengen, daar zijn veel FOK!kers uit alle delen van het land, dus komt de stok ook in delen waar hij nog niet is geweest.
maarja daar zal ook niemand m op kunnen halen natuurlijkquote:Op zondag 27 juli 2008 22:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan iemand de FOKstok naar Lowlands brengen, daar zijn veel FOK!kers uit alle delen van het land, dus komt de stok ook in delen waar hij nog niet is geweest.
En wat voor stad wordt het nouquote:Op zondag 27 juli 2008 23:05 schreef swarmahoer het volgende:
ok de stok ligt bij mij thuisff fototjes van het ophalen online zetten, morgen breng ik m weer weg want het is te donker. k zal zo nog ff een verslagje maken
Artikel 5, invordering rijbewijs zou een mogelijkheid kunnen zijnquote:Op zondag 27 juli 2008 23:27 schreef swarmahoer het volgende:
Omdat de tank leeg was moesten we opzoek naar een benzinestation. Net toen we de snelweg opdraaiden was er al een te vinden. Nadat we tankten en weggereden waren kwam ik tot de conclusie dat ik de dop was vergeten erop te doen. Dat was klote, dus achteruit op de vluchtstrook gereden (ca. 500 meter…. Wat voor boete kan ik daar voor krijgen???) en daarna onze tocht vervolgd naar Nijmegen. Nu weer thuisgekomen, swine naar huis gebracht, en de stok staat dus in de bijkeuken te wachten op zijn volgende bestemming.
Haha, uhm, dinsdags heb ik met autorijlessen een zelfstandige route, heb 3 uur de tijd en mag zelf bepalen waar ik naartoe wil rijden. Ik wil dan niet alleen snelweg pakken uiteraard dus tja, had zelf even deze route alvast bepaald om te rijden:quote:
Haha ach kijk maar joh, de stok komt vanzelf wel weer op gang anders, ik kijk morgen avond wel waar hij terecht is gekomenquote:Op zondag 27 juli 2008 23:53 schreef swarmahoer het volgende:
ik rij wel daar doorheen zegmaar, maar dan kan ik niet de fotos gelijk online zetten natuurlijk
het zijn hier in de buurt alleen maar gehuchten wij hebben nog geen eens een winkel ofzo in het dorp.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:45 schreef Swine het volgende:
Hij is weg van het plekkie. Was best goed te vinden. Hadden bij onze tweede gok al raak....het is dan ook echt een gehucht waar je zo doorheen bent. Swarma zal dalijk wel wat foto's posten.
plaats?quote:
ik roep wel als hij in de buurt ligtquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:39 schreef draculettetje het volgende:
ooit he ooit wil ik die stok ook vinden
maar ik het vergeet het steeds
goed plan!quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik roep wel als hij in de buurt ligt
Heteren, Velp, Elst ofzoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:51 schreef swarmahoer het volgende:
plaats?
doe jij hem iets meer deze kant?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heteren, Velp, Elst ofzo! Ik moet hem een keer hebben
.
Als ik de stok heb, jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:18 schreef draculettetje het volgende:
doe jij hem iets meer deze kant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |